SPECJALISTA DS. PRODUKTU Jasło oferta pracy "TARKETT POLSKA" Sp. z o.o. ODDZIAŁ w JAŚLE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie, prowadzenie i archiwizacja dokumentów dotyczących produktu, doradztwo techniczne, udział w reklamacjach, prowadzenie szkoleń.
Data publikacji: 2017-07-21
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: "TARKETT POLSKA" Sp. z o.o. ODDZIAŁ w JAŚLE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 108, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie, prowadzenie i archiwizacja dokumentów dotyczących produktu, doradztwo techniczne, udział w reklamacjach, prowadzenie szkoleń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: menedżer produktu (product manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing, zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane: prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy: "TARKETT POLSKA" Sp. z o.o. ODDZIAŁ w JAŚLE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Miłosławska 13A, 62-322 Orzechowo, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Miłosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Orzechowo
Ulica pracodawcy: Miłosławska
Numer budynku pracodawcy: 13A
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: menedżer produktu (product manager)
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 20.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nauczanie języka angielskiego
ZESPÓŁ SZKÓŁ W GRABICACH - 2017-08-02 - Grabice (lubuskie)
zakres obowiązków zgodny z obowiązujacymi przepisami, praca w systemie dwuzmianowym w godz. 08.00-14.00, 13.00-18.00
ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH - 2018-06-18 - Zawiercie (śląskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-11-10 - Reńska Wieś (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwój kontaktów hadlowych z dotychczasowymi kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Stare Olesno (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)
Sprzedaż produktów przez Internet
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ciechanów (mazowieckie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy zwiazane z działalnością Inspekcji.Zapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontroli:weryfikacja dokumentacji,ocena pobranych prób,tworzenie dokumentacji kontrolnej,sprawozdawczość
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH W GDAŃSKU Z/S W GDYNI - 2016-03-15 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami porządkowymi, dostarczanie pracownikom środków czystości i narzędzi. Współpraca z zarządcą sprzątanego terenu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-11-20 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami funkcjonowaniem urządzeńelektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, dźwigów.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-11-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa interesantów w Biurze Obsługi Klienta z zakresu zadań należących do Wydziału Geodezji, Biura Mienia Skarbu Państwa i Biura Obrotu Nieruchomościami Gminy, w oparciu o karty usług,2)udzielanie informacji o obowiązujących przepisach prawa oraz sposobie załatwienia sprawy,3)przyjmowanie, ewidencjonowanie i skanowanie korespondencji wpływającej do Biura Obsługi Klienta obejmującej zakres działania Wydziału Geodezji, Biura Mienia Skarbu Państwa i Biura Obrotu Nieruchomościami Gminy,4)naliczanie opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne, sporządzanie dokumentów tych opłat oraz wydawanie wykonanych materiałów.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-22 - Płock (mazowieckie)
Obsługa urządzeń teleinformatycznych (faks, skaner), przygotowywanie i redagowaniedokumentacji dotyczącej prowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przygotowywanie dokumentacji w celu jej archiwizacji w archiwum zakładowym.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, windykacja niezapłaconych należności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczaniem w urzędachpraca na umowę zlecenie (107 godzin w miesiącu), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa klienta, sporzązdanie pism i protokołów, prowdzenie dokumentacji szkoleniowej, kompleksowa obsługa szkoleń i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Trzebinia (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiemDwie zmiany: 10:00 do 20:00od 12:00 do 22:00 - (od poniedziałku do niedzieli) Praca - Restauracja Stara Karczma
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
realizacja polityki sprzedażoej firmy, udzia w postępowaniach przetargowych, składanie ofert, rozmowy handlowe
NIRO SP. Z O.O. - 2018-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
Szycie odzieży damskiej i męskiej
MARZENA ADAMCZYK Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa "MODIX" - 2015-12-18 - Radomsko (łódzkie)
obsługa transakcji handlowych, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktów z kontrahentem
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Zgierz (łódzkie)
wg stanowiska
ESKA GROUP Okna - 2016-07-14 - Morawica (świętokrzyskie)
pomoc w ywkonywaniu dekoracji przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kąty Walichnowskie (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zabrze (śląskie)
Przydzielanie zadań dla magazynierów
Dbanie o prawidłowość list przewozowych
Tworzenie raportów na zlecenie przełożonego
Media Expert - 2017-02-28 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie potraw kuchni tureckiej wg oryginalnych receptur min. Doner kebab, Adana kebab, szaszłyki tureckie, kotlety mielone, przystawki (meze); praca dwuzmianowa w godz. 07-15 i 15-23; Miejsce pracy: siedziba firmy oraz woj. pomorskie
NAZAR FAST FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-09 - Leźno (pomorskie)
pozyskiwanie klientów; nienormowany czas pracy- godziny pracy do uzgodnienia; kontakt z pracodawcą osobisty w godz. 10- 16
Agencja Usługowo-Handlowa "FOTECH" Ewa Bielecka - 2016-08-16 - Słupsk (pomorskie)
-Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyki-Projektowanie układów automatyki i sterowania,-Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,-Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,-Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja zgłoszeń kandydatów promocja oferty studiów
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
- obsługa zamówień pozyskanych z systemów aukcyjnych i sklepu internetowego,- obsługa telefoniczna i mailowa,- generowanie listów przewozowych, faktur oraz paragonów.
BioSpace Mariusz Piotrowski - 2017-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
przygotownie i sprzedaż ofert turystycznych, pozyskiwanie klientó, prowadzenie działań promocji i marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piła (łódzkie)