SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Ko艣cian oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: pomoc administracyjna
Data publikacji: 2016-06-21
Lokalizacja: Ko艣cian (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ko艣cian, powiat: ko艣cia艅ski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: pomoc administracyjna
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ko艣cian
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ko艣cia艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2016
Data zako艅czenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ko艣cianie
Adres pracodawcy:
Ks.Prymasa Wyszy艅skiego 8/, 64-000 Ko艣cian, powiat: ko艣cia艅ski, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ko艣cia艅ski
Gmina pracodawcy: Ko艣cian
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ko艣cian
Ulica pracodawcy: Ks.Prymasa Wyszy艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 8/
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ko艣cianie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy wa偶na do: 20.09.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.06.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
鈥sparcie w realizacji zada艅 dot. zam贸wie艅 publicznych鈥ozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji鈥ompletowanie i redagowanie dokument贸w zwi膮zanych z zam贸wieniami publicznymi鈥rowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakup贸w towar贸w i us艂ug
AGENCJA REZERW MATERIA艁OWYCH - 2015-10-01 - Ozork贸w (艂贸dzkie)
wyksz. 艣rednie,sprzeda偶 stali,wynagrodzenie: 2000 brutto + premie
STALER MARKET Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
w/g potrzeb
Zak艂ad Handlowo -Us艂ugowy"W i M" - 2018-01-11 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
prowadzenie rejestr贸w, archiwizacja dokument贸w, nadawanie i odbieranie korespondencji, stemplowanie za艂膮cznik贸w do pozwole艅 na budow臋
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Radzy艅 Podlaski (lubelskie)
specjalista ds. sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Dzierzgo艅 (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowi膮zk贸w:1. Opracowywanie opinii do Protoko艂贸w Stanu Technicznego sprz臋tu polowego s艂u偶by 偶ywno艣ciowej.2. Prowadzenie, aktualizowanie i weryfikacja bazy Jednolitych Indeks贸w Materia艂owych (JIM) w zakresie sprz臋tu s艂u偶by 偶ywno艣ciowej.3. Planowanie napraw sprz臋tu s艂u偶by 偶ywno艣ciowej w ramach przydzielonych 艣rodk贸w finansowych.4. Opracowywanie wniosk贸w i korekt do Centralnych Plan贸w Rzeczowych. 5. Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie finansowym LBPP.6. Opracowywanie plan贸w przekazywania sprz臋tu s艂u偶by 偶ywno艣ciowej do Agencji Mienia Wojskowego.Rodzaj umowy: umowa na okres pr贸bny (docelowo umowa na czas nieokre艣lony, w pe艂nym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji do wyrobu, rysunek techniczny, obliczanie norm czasu pracy
ROBERT GRA艢 DROWIS - 2017-11-28 - Wronki (wielkopolskie)
STA呕 ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDA艃SKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZ臉DU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Gda艅sk (pomorskie)
- Uczenie i rozwijanie umiej臋tnio艣ci niezb臋dnych do samodzielnego 偶ycia- Piel臋gnacja jako wsparcie procesu leczenia- Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu- Pomoc mieszkaniowa- Zapewnienie dzieciom i m艂odzie偶y z zaburzeniami psychicznymi dost臋pu do zaj臋膰 rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2016-01-19 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
Nadz贸r nad sprzeda偶膮 ubezpiecze艅 komunikacyjnych, maj膮tkowych i osobowych przez po艣rednik贸w ubezpieczeniowych: agent贸w, multiagencje, broker贸w, organizacja i rozw贸j sieci wsp贸艂pracuj膮cych po艣rednik贸w ubezpieczeniowych, realizacja ustalonych plan贸w sprzeda偶owych, kontrola jako艣ci zawieranych um贸w ubezpieczenia, motywowanie, szkolenie, obs艂uga i kontrola wynik贸w podleg艂ych agent贸w.
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group - 2016-02-24 - P艂ock (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzeda偶 na rynkach zagranicznych przez portale Amazoni Ebay.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Kontrola dokument贸w zakupowychRealizacja zapotrzebowania na surowce do produkcjiSporz膮dzanie zapyta艅 ofertowychNadz贸r nad transportem i logistyk膮 dostaw
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych dostawc贸w i wsp贸艂praca z nimi, pozyskiwanie i kontakt z klientem, tworzenie zam贸wie艅, negocjacja cen
Zielone Ogrody- Wioletta Miodowicz-Jakubowska - 2016-11-07 - Jerzmanowa (dolno艣l膮skie)
Utrzymanie czysto艣ci w pokojach hotelowych, jak r贸wnie偶 sprz膮tanie pomieszcze艅 og贸lnie dost臋pnych, zaplecza, ci膮g贸w komunikacyjnych.
ARENDA Hotel - 2017-10-10 - Opole (opolskie)
ochrona os贸b i mienia
Kalexim Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Tychy (艣l膮skie)
realizacja plan贸w sprzeda偶owych firmy poprzez obs艂ug臋 partner贸w handlowych, negocjowanie um贸w i warunk贸w handlowych, prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej sprzeda偶y
Szk艂o Sp贸艂ka z o.o. - 2016-12-09 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
Koordynacja obiegu dokument贸w, wsp贸艂praca z kurierami, obs艂uga poczty, organizacja wyjazd贸w s艂u偶bowych, prowadzenie rejestru INTRASTAT, koordynacja wysy艂ki cz臋艣ci zamiennych, organizacja pobytu go艣ci z firmy kamipta艂owej, obs艂uga administracyjna, wsp贸艂praca z agnencj膮.
AIDA Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
Praca przy tworzeniu i utrzymaniu internetowych kana艂贸w sprzeda偶y
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-03-25 - Kote偶e (pomorskie)
przygotowanie raport贸w sprzeda偶owych oraz raport贸w na potrzeby wewn臋trzne banku, wsp贸艂praca z Agentami w zakresie rozlicze艅 i dokumentacji
PLUS BANK S.A. - 2017-04-14 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetarg贸w, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stron膮 internetow膮, - projektowanie i tworzenie materia艂贸w reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa na okres pr贸bny, nast臋pnie na czas nieokre艣lony Kontakt z pracodawc膮: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
aktywna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug finansowych,realizowanie za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owych, pozyskiwanie nowych cz艂onk贸w Kasy, wsp贸艂udzia艂 w organizowaniu dzia艂a艅 marketingowych na rynku lokalnym
Sp贸艂dzielcza Kasa Oszcz臋dno艣ciowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-16 - L臋dziny (艣l膮skie)
Specjalista ds. rozlicze艅 i roszcze艅 lub Asystent w dziale rozlicze艅 i roszcze艅, potencjalny zakres zada艅: a) Weryfikuje poprawno艣膰 przygotowanych dla cel贸w rozliczeniowych przez Podwykonawc贸w dokument贸w, o艣wiadcze艅, w tym rzeczowo-finansowych protoko艂贸w potwierdzaj膮cych wykonanie poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogram贸w p艂atno艣ci. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protoko艂贸w rzeczowo-finansowych oraz kompletacj臋 przekazywanych przez poszczeg贸lne piony/dzia艂y odpowiednich protoko艂贸w odbioru np. rob贸t/dostaw/us艂ug, celem rozliczenia Etap贸w P艂atno艣ci wynikaj膮cych z Umowy z Inwestorem. c) W艂a艣ciwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty zwi膮zane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezb臋dn膮 korespondencj臋 w zakresie Rozlicze艅 dla Kierownika Dzia艂u. e) Raportuje do Kierownika Dzia艂u o zauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach i ewentualnych problemach w osi膮gni臋ciu zgodnego rozliczenia zawartych Um贸w (analizuje przyczyny, zagro偶enia, proponuje dzia艂ania naprawcze b膮d藕 koryguj膮ce). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powsta艂ych roszcze艅 w porozumieniu z Kierownikiem Dzia艂u. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokument贸w Zmiany Kontraktu oraz wsp贸艂uczestniczy w pozyskiwaniu od personelu bran偶owego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) W艂a艣ciwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty zwi膮zane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Dzia艂u. j) Prowadzi rejestr Roszcze艅, skierowanych do Sp贸艂ki, oraz wychodz膮cych ze Sp贸艂ki. k) Prowadzi 艣cis艂膮 wsp贸艂prac臋 z Kierownikiem Dzia艂u oraz z personelem bran偶owym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarz膮dzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawc贸w w zwi膮zku z realizacj膮 przez Nich Um贸w podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Dzia艂u wsp贸艂pracuje z Dzia艂em Prawnym sp贸艂ki oraz Kancelari膮 obs艂uguj膮c膮 Sp贸艂k臋 w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zg艂oszone do Sp贸艂ki roszczenia lub odpowiedniego zg艂oszenia / inicjowania roszcze艅 Sp贸艂ki. m) Monitoruje i zg艂asza Kierownikowi Dzia艂u konsekwencje zwi膮zane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych op贸藕nieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za w艂a艣ciwe przechowywanie w Biurze Projektu dokument贸w zwi膮zanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokument贸w Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu bran偶owego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) W艂a艣ciwe przechowywanie w Biurze Projektu dokument贸w zwi膮zanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Dzia艂u.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w przygotowywanie i wydawanie posi艂k贸w.
"Nafagroup" Magdalena Abdelnafa - 2017-11-08 - Wo艂贸w (dolno艣l膮skie)
aktywne poszukiwanie klient贸w, utrzymywanie d艂ugotrwa艂ych relacji z klientem, sprzeda偶, wprowadzanie zam贸wie艅 do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYL膭G - 2016-05-25 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialno艣膰 za utrzymanie porz膮dku w dokumentach wietnamskich kontrahent贸w i dostawc贸w
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
obs艂uga klienta przy kasie, praca na sali sprzeda偶y, prace porz膮dkowe
POLOMARKET SP Z O O - 2017-03-30 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
w zakresie specjalisty do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Cz艂uch贸w (pomorskie)