SPECJALISTA DS. INFORMATYKI Lublin oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Wynagrodzenie: 2 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie programami gospodarki magazynowej i finansowo-księgowych, umiejętność programowania SQL, HTML, tworzenie oprogramowania administracja
Data publikacji: 2017-05-22
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OLSZEWSKIEGO 10, 20-481 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie programami gospodarki magazynowej i finansowo-księgowych, umiejętność programowania SQL, HTML, tworzenie oprogramowania administracja
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista zastosowań informatyki
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość języka HTML
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość języka SQL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
programowanie PHPmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
OLSZEWSKIEGO 10, 20-481 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: OLSZEWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 22.05.2017
Oferta pracy ważna do: 15.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; obsługa urządzeń rolniczych w Elewatorze , prace konserwatorskie , przyjęcie i wydanie zboża , utrzymanie porządku w Elewatorze
Al-Samer Sp Z O.O. - 2017-09-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
pomoc w obsłudze firm, budowanie relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskiwanie nowych, pomoc w przygotowywaniu projektów rekrutacyjnych firm, asystowanie w prowadzeniu korespondencji pocztowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piotrkowice (wielkopolskie)
prowadzenie spraw bhp, p.poż i ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-08-31 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie kalkulacji i ofert cenowych na roboty budowlane, Analiza dokumentacji technicznej i projektowej, Sporządzanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, Tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Radomsko (łódzkie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen na roboty w zakresie budowy linii i stacji elektroenergetycznych zapytania ofertowe do podwykonawców materiałów wyszukiwanie i analizowanie zapytań ofertowych.
SAG ELBUD GDAŃSK S.A. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
profesjonalna obsługa obecnych i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonych rynkachbudowanie relacji z klientami i umacnianie wizerunku firmyobsługa targów i wyjazdy służbowe do klientów (około 1 raz/ 2 miesiące)
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych firmy.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
Technik drogownictwa
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Krosno (podkarpackie)
•aktywne wspieranie sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy•pozyskiwanie i obsługa klientów•prowadzenie negocjacji handlowych,•przygotowywanie ofert handlowych•utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy•aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych•prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;godz. pracy 7-15; rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, ewentualnie do ustalenia); wynagrodzenie 4000 zł brutto + premia
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie oddziałem firmy - biura handlowego; po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Żagań; możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania; pozyskiwanie nowych klientów; spotkania z klientami; raportowanie sprzedaży; dbanie o dobre kontakty z klientami; praca w programie pakiecie Office (Word, Excel); tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów; dbanie o dobry wizerunek firmy
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Żagań (lubuskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-21; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Wziątek - 2017-04-14 - Słupsk (pomorskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:• obsługa wiertarek słupowych i stołowych, tokarek uniwersalnych, szlifierek dwutarczowych, pras, gilotyny, ostrzałki do narzędzi, frezarek, piły taśmowej, frezarki;• nastawienie odpowiednich parametrów maszyn i przygotowanie ich do obróbki zleconych elementów;• wykonywania prac spawalniczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami;• usuwanie awarii obsługiwanych maszyn, jeśli usunięcie ich we własnym zakresie jest możliwe;• posługiwanie się narzędziami ślusarskimi, przyrządami kontrolno-pomiarowymi, narzędziami do obróbki skrawaniem;• korzystanie z maszyn, urządzeń i narzędzi firmowych w celu organizowania produkcji;Mile widziane osoby do przyuczenia.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-16 - Racibórz (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży/ nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Pabianice (łódzkie)
Sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentac Praca w godzinach 8:00-16:00
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
dokonywanie zakupów
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2016-02-23 - Błotnica (lubuskie)
Fotografowanie towaru, magazynowanie i wystawianie na aukcjach internetowych
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Dzikowice (lubuskie)
-
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Kościerzyna (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
Rozliczanie płaca, sporządzanie list płac. Wymagane doświadczenie w rozliczaniu płac, znajomość systemu Płatnik oraz Symfonia oraz umiejętność rozliczania podatku od osób fizycznych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Reprezentowanie firmy
PPH ALSERO - 2016-09-02 - Pruszków (mazowieckie)
- planowanie kosztów w firmie, - kontrola realizacji kosztów w firmie, - kontrola poprawności raportowania, - regularna współpraca z siedzibą firmy w Korei, - tłumaczenie dokumentacji wewnętrznej w firmie, - inne zadania zlecone przez przełożonego, wynikające z pracy działu.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych firmyjęzyk angielski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z Pakistanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium Polski (Pakistan).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku pakistańskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szypliszki (podlaskie)
sprzedażowa obsługa klientów firmy przez telefon i email. Proaktywne prowadzenie działań sprzedażowych. Tworzenie raportów z prowadzonych działań
CodeTwo spółka z.o.o - 2017-02-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
•Współpracę z klientami w zakresie przygotowania projektów opakowań,•Prace nad specyfikacją techniczną produktów,•Degustację i akceptację prób nowych produktów, •Wysyłanie i pakowanie prób, •Akceptację promocji, •Wyjaśnianie reklamacji, •Opisywanie i dekretowanie faktur
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Skórcz (pomorskie)
Procesowanie dokumentacji klientów przy zachowaniu ustalonych standardów i celów,Obsługa telefoniczna klientów (polaczenia przychodzące i wychodzące) oraz poczty mailowejDostarczanie wysokiej jakości usług aby osiągnąć najwyższy poziom satysfakcji klientów według ustalonych procedur,Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami,Efektywne rozwiazywanie problemów związane z procesem, wewnątrz zespołu lub kontaktowanie się z innymi zespołami w celu dalszej inwestygacji,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na relacje z klientami,Gotowość do podejmowania działań mających na celu udoskonalenie wdrożonych procesów
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)