SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI Jaworzno oferta pracy UTIZ Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: od 1 050 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i realizacja współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie prac budowlanych, zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne, sprzęt i środki czystości, administrowanie zasobami firmy, prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów eksploatacyjnych
Data publikacji: 2018-08-06
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: UTIZ Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wygoda 82, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i realizacja współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie prac budowlanych, zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne, sprzęt i środki czystości, administrowanie zasobami firmy, prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów eksploatacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
Nazwa pracodawcy: UTIZ Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Wygoda 82, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Wygoda
Numer budynku pracodawcy: 82
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data dodania oferty pracy: 06.08.2018
Oferta pracy ważna do: 20.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Rosji, Kazachstanu, Mongolii ewentualnie Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu. Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów.Oczekujemy biegłej znajomości języka rosyjskiego (warunek konieczny). Preferowany również język ukraiński.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
Weryfikacja zawieranych umów leasingowych, monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Krosno (podkarpackie)
przyjmowanie i koordynowanie zamowien od klientównegocjowanie klientow warunków współpracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Rozwijanie sprzedaży w kanale internetowej (obsługa sklepu Allegro), przygotowywanie, wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowej, obsługa zamówień i zarządzanie stanami magazynowymi, monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz rynku klienta, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie działań e-marketingowych, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, współpraca z partnerami innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Ustalanie i rozliczanie kosztów produkcji; kontrola kosztów produkcji/ czas pracy, materiały, surowce;
METAL-GUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw - od briefu do realizacji, kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo-promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
w/g potrzeb
Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o. o. - 2017-01-16 - Kielce (świętokrzyskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, wspieranie sprzedaży poprzez współpracę z działem handlowym, kształtowanie wizeruku firmy i jej produktów na rynku mebli biurowych, hotelowych, prowadzenie projektów ora ich realizacja. Praca od pn do pt.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
szkolenie pracowników z dziedziny BHP, szkolenie wstępne i okresowe, prowadzenie dokumentacji powypadkowej zgodnie z rozporządzeniem, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie stosowania się do przepisów oraz zasad BHP, tworzenie raportów dot. stanu BHP w spółce, raportowanie na potrzeby spółki, udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu, udział przy przekazywaniu do użytkowania nowo wybudowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych, uczestnictwo w przekazywaniu infrastruktury do użytkowania, sporządzamoe sprawozdać do GUS-u
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Bielawa (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH, KONTROLA ZOBOWIĄZAŃ I NALEŻNOŚCI, WPROWADZANIE DANYCH FINANSOWYCH DO SYSTEMU
LINGA STOCZYŃSCY S.J. - 2017-03-23 - Skierniewice (łódzkie)
-specjalistyczny nadzór nad funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych-administrowanie systemów teleinformatycznymi-nadzór nad właściwą obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego. Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony TerytorialnejMiejsce wykonywania pracy: Biała Podlaska, Chełm
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)
Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
segregacja, archiwizacja dokumentów, prowadzenie, tworzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentacji związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, przygotowanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, przygotowanie raportów i deklaracji ZUS,US, GUS
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Niepołomice (małopolskie)
doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Stworzenie dokumentacji personalnej pracowników ze wschodu, współpraca przy prowadzeniu rekrutacji rosyjskojęzycznych osób, tworzenie projektów obowiązków dla poszczególnych stanowisk
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.08.2018-30.06.2020
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)
Prace ogólnobudowlane.
BARTKO-BUD Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Konin (wielkopolskie)
.
OLI-MONT MICHAŁ SUDOMIR - 2018-04-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW,POPRZEZ DOSTEPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY,WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu, obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Malbork (pomorskie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)
Prace stolarskie przy produkcji mebli
KEY DECISION OUTSOURCING LTD SERWIS KDO PLUS SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)
- praca w biurze rachunkowym
Centrum Księgowo-Kadrowe "AGMA" Agata Ptaszyńska - 2016-09-26 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)