SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW Gdynia oferta pracy WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kielecka 7, 81-303 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunek konieczny - minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie przygotowania projektów UE, potwierdzone przyznanymi dotacjami. Wiedza na temat rozliczania projektów unijnych. Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność. Docelowo umowa o pracę. Godziny pracy: 08:00-16.00.
Nazwa pracodawcy:
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kielecka 7, 81-303 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kielecka
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2017
Data dodania oferty pracy: 31.08.2017
Oferta pracy ważna do: 29.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca koordynacja zapotrzebowania na materiały i podzespoły do produkcji, kontakt z dostawcami, obsługa transportu przesyłek krajowych i zagranicznych, negocjacje stawek z firmami spedycyjnymi. Praca w godz. 8-16. Wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-15.
Euroledlighting sp. z o.o. - 2016-04-14 - Redzikowo (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich lub chińskich, prezentowanie produktów i usług, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- pisanie i redagowanie tekstów marketingowych- prowadzenie profili w mediach społecznościowych- tworzenie materiałów prasowych i marketingowych- tworzenie newswettera i prowadzenie bloga firmowego- prowadzenie działań wspierających sprzedaż- działania z zakresu public relations,media relations- bieżąca analiza efektywności kampanii-
Genloxa Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Rzucewo (pomorskie)
Pomoc kuchennaPraca na dwie zmiany:od 7.00-15.00od 15.00-23.00
Dom Weselny Frezja - 2016-04-11 - Mielec (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. projektów międzynarodowych odpowiedzialna będzie za realizację projektów międzynarodowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz pozyskanie kolejnych projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie - 2017-02-15 - Lublin (lubelskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, sporządzanie dokumentów magazynowych
HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-31 - Witaszyczki (wielkopolskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-24 - Leszno (wielkopolskie)
bieżąca obsługa gości hotelowych, obsługa komutera, przygotowanie i wystawianie faktur, przyjmowanie rezerwacji hotelowych, meldunek i wymeldunek , obsługa baru, utrzymanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kluczbork (opolskie)
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środkówunijnych, przygotowywanie raportów końcowych, okresowych, rocznychoraz innych informacji wymaganych zgodnie z zawartymi umowami odofinansowanie, bieżąca obsługa administracyjna (monitoring) projektów, bieżąca współpraca z Instytucjami (jednostkami finansującymi), współpraca za podwykonawcami projektów unijnych. rekrutacja UP iorganizacja realizacji zadań merytorycznych w terenie bieżącaadministracja biurowa przygotowywanie wniosków o dofinansowanieprojektów RPO, praca w godz. 8-16
J&C GROUP KAROLINA CHADZYPANAGIOTIS-JURKIEWICZ - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
-Sporządzanie list płac,-Sporzadzanie umów zleceń,-Rozliczanie obcokrajowców,-Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,-Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich,-Obsługa Płatnik,-Kontakt telefoniczny 608 884 527
OLIBRO.pl Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie zgodnego z przepisami naliczania wynagrodzeń osób zatrudnionych.Sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji PFRON i ZUS
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Kielce (świętokrzyskie)
-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych,-prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego, systemami alarmowymi, systemem kontroli dostępu,-przygotowanie sprzętu i materiałów do wybrakowania,-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2017-01-31 - Oborniki (wielkopolskie)
obsługa klientów Biura Obsługi Klienta, weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja z klientem wewnętrzym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
wykonywanie zadań sprzedażowych, obsługa i doradztwo techniczne klientów z branży obróbki skrawaniem, utrzymywanie i pozyskiwanie kontaktów handlowych
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-05-11 - Pabianice (łódzkie)
Kontrola zobowiązań i terminowa realizacja płatności. Monitoring spływu należności. Przygotowywanie dokumentów dotyczących rozliczenia rozrachunków. Bieżący kontakt i korespondencja z kontrahentami (banki, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy, odbiorcy)
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-06-30 - Zawiercie (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Gliwice (śląskie)
Gromadzenie, przetwarzanie i analiza informacji finansowych oraz niefinansowych.Wykonywanie rachunku kosztów. Prognozowanie przyszłych przychodów i wyników. Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych z uwzględnieniem ryzyka gospodarczego.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
wysyłka towaru do klienta, nadzór nad załadunkami, kompletowanie dokumentów dla kierowcy; PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY DOJAZD ZE SŁUPSKA I Z GŁÓWCZYC DO DAMNICY I Z POWROTEM; praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-15, telefoniczny w godz. 8-15
Wosana S.A. - 2016-04-25 - Damnica (pomorskie)
- przygotowanie i administracja stron interentowych- obsługa marektingu internetowego (SEO) i kanałów Social Media- przygotowywanie szablonów pod aukcje internetowe- pomoc w obsłudze sprzedaży internetowej- opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań sprzyjających rozwojowi sprzedaży- tworzenie grafik pod wizualizację
Effect Centrum Osłon S.C. Michał Mitko, Ewa Mitko - 2017-06-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wystawianie aukcji internetowych, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych w zakresie SEO, prowadzenie bieżącej korespondencji firmowej, obsługa aukcji allegro, analizowanie działalności konkurencji, raportowanie przeprowadzonych działań
"CGT BURNUS S.C." CZ. BURNUS, G. BURNUS, T.BURNUS Janowice 155 - 2016-02-22 - Janowice (małopolskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL S.A. - 2016-11-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad umowami na dostawę ciepła do budynków, na dostawę gazu, wody . Umowy dzierżawy. Umowy o najem lokali biurowych .Umowy rozliczeń kosztów CO i CWU. Podatek od nieruchomości. Nadzór i kontrola czystości w budynkach. Weryfikacja aktów notarialnych pod względem : powierzchni budynku, numeru i powierzchni działki. Nadzór i przygotowywanie wykazu osób do rozliczeń wywozu nieczystości, wody , gazu.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych-TBS Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Sosnowiec (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-04-24 - Katowice (śląskie)
- rozmieszczanie towarow w magazynie, - dbanie o bezpieczeństwo pracy, przestrzeganie przepisow BHP i P.POŻ., - utrzmanie czystosci na stanowisku.
BOREX - OŚKO Spółka Jawna - 2016-07-18 - Łukówiec (mazowieckie)
jw.
XXLGASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)