SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ Gdańsk oferta pracy SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Gromadzenie, przetwarzanie i analiza informacji finansowych oraz niefinansowych.Wykonywanie rachunku kosztów. Prognozowanie przyszłych przychodów i wyników. Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych z uwzględnieniem ryzyka gospodarczego.
Data publikacji: 2015-12-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Gromadzenie, przetwarzanie i analiza informacji finansowych oraz niefinansowych.Wykonywanie rachunku kosztów. Prognozowanie przyszłych przychodów i wyników. Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych z uwzględnieniem ryzyka gospodarczego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ( finanse, rachunkowość), 2-3 letnie doświadczenie w zakresie opracowywania planów ekonomiczno-finansowych oraz analiz finansowych, znajomośc pakietu MS Office ( w tym biegle Excel), czynne prawo jazdy kat. B, podstawowa znajomość języka angielskiego, orzeczenie o niepełnosprawności. Miejsce pracy: Gdańsk-Oliwa. Kontakt mailowy: kadry (at) sinol.pl, telefoniczny: 58 552 32 22.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Jana Bażyńskiego 32, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Jana Bażyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 22.12.2015
Oferta pracy ważna do: 21.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż taśm samoprzylepnych przez telefon
Saran Robert Saran Mariusz SARAN S.C. - 2016-06-16 - Płock (mazowieckie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi i anglojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie mile widziane średnie, doświadczenie mile widziane w gastronomii-obsługa kelnerska gości, przygotowywanie śniadań, znajomość j. niemieckiego i angielskiego w stopniu min. podstawowym, wysoka kultura osobista, miła aparycja, uczciwość.Zakres obowiązków: przygotowywanie posiłków, obsługa kelnerska gości, przygotowywanie sali śniadaniowej, wykonywanie poleceń służbowych, dbanie o porządek w miejscy pracy
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2016-03-23 - Perzyce (wielkopolskie)
pakowanie produktów, kontrola jakości, obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wysyłanie ofert, pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji z Klientami samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o wizerunek firmy i reprezentowanie jej na rynku
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-12-18 - Rusiec (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
- malarz budowlany
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Krosno (podkarpackie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie, zachęcanie firm i przedsiębiorców z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykonywanie badań loboratoryjnych i prowadzenie dokumentacji jakościowej przy produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych
Masfalt Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Zgierz (łódzkie)
zarządzanie materiałami i wysyłkami
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Chrzanów (małopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż przez telefon pakietów winiarskich i zestawów prezentowych, rezlizacja zamówień telemarketing
M&Pavlina Sp z o.o sp.k - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie; zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, obsługa i sprzedaż ubezpieczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
DELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Pyskowice (śląskie)
kontrola jakości gotowych prod., wypełnianie i nadzór arkuszy kontr., raportowanie wyników i niezgodności
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-10-09 - Sława (lubuskie)
montaż urządzeń drobiarskich na miejscu i w delagacji-Rosja, Ukraina, Białoruś
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AGRA-FARM - 2016-10-24 - Kębłowo Nowowiejskie (pomorskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO RELIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;WYNAGRODZENIE: 2700ZŁ+DODATEK STAŻOWY;C.V+L.M Z KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL.DWORCOWEJ 19 W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TUTYŁEM:"NABÓR-SPECJALISTA DS LOGISTYKI"-POK.313;TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: DO 21.08.2017;
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodny
Olimpia Grudziądz S.A. - 2016-02-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Białystok (podlaskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
praca w hodowli roślin, pomoc w planowaniu i zarządzanie ścisłymi doświadczeniami polowymi
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Kończewice (kujawsko-pomorskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na magazynie, obsługa wózka widłowego, praca ze skanerem /umowa o pracę tymczasową/
GLOB JOB Kłapińska Monika - 2017-10-31 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, współtworzenie profilu kandydata, tworzenie publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych z wybranymi kandydatami, monitorowanie rynku pracy, poszukiwanie kandydatów na specjalnych portalach
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Pruszków (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-04-24 - Siedliska (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie z ZUS, US, GUS, kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych, przygotowywanie zestawień, analiz, bieżąca obsługa pracowników
COM.40 LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Ociąż (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa obecnych, współpraca z Klientem B2B, przygotowywanie ofert handlowych (branża narzędzia przemysłowe). Praca na terenie Czech dla 2 osób oraz na terenie Słowacji dla 2 osób - w rejonie zamieszkania pracownika. Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie + premia + prowizja.
TECHSYSTEM KRZYSZTOF PERSZKE - 2015-12-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)