SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Katowice oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl

Data publikacji: 2017-10-04

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Karolinki 1, 40-483 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.

Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Tychy

Gmina pracodawcy: Tychy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tychy

Ulica pracodawcy: Nowokościelna

Numer budynku pracodawcy: 35

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Data dodania oferty pracy: 04.10.2017

Oferta pracy ważna do: 04.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 080 PLN

Zaangażowanie w wykonywaną pracę, sprawna organizacja pracy, lojalność, kreatywność, zdolności interpersonalne. Wymagania: aktywne pozyskiwanie klientów, dbanie o dobry kontakt z klientem, nadzorowanie pracy działu marketingu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz PR.
Tachoinfo Maciej Jaskulski - 2017-05-22 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 100 - 3 500 PLN

Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO Wojciech Curyło - 2018-03-20 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - do 5 365 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 000 PLN

Do obowiązków będzie należało przygotowanie listów przewozowych, odpisywanie na maile np. z informacją o statusie przesyłki pomaganie przy przygotowanie i wydawanie paczek oraz przygotowaniu aukcji internetowych. Rejestracja zwrotów lub wymian. Odbieranie telefonów i kontakt z klientem. Zapraszamy osoby ambitne, odważne, z nowatorską myślą, które chciałby pracować w młodym kreatywnym zespole.
Multi -Trade Joanna Lehmann - 2018-03-28 - Zasutowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Konojad (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI MATERIAŁÓW OFERTOWYCH - od 3 000 PLN

Zamawianie materiałów do wykonania planu produkcji, nadzór na terminową realizacją zamówień, analityka i sprawozdawczość, prowadzenie rozliczeń wewnętrznych.
ATLAS SP. Z O. O. - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)

OPIEKUN - od 1 850 PLN

usługi opiekuńcze
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 1 750 PLN

Obsługa sklepu internetowego, organizacja wysyłek, fakturowanie, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Wachowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - 2 400 - 2 800 PLN

Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2018-01-10 - Głuchołazy (opolskie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ Z J.NIEMIECKIM - 2 500 - 2 900 PLN

Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

prowadzenie kadr i płac, prace biurowe
Wyższa Szkoła Medyczna - 2016-11-04 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łuszczów Drugi (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA I MARKETINGU - od 3 000 PLN

Specjalista do spraw zarządzania i marketingu
JACEK URBAŃCZYK FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR - 2016-04-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

rekrutacja pracowników z Ukrainy; redagowanie ofert pracy; budowa i zarządzanie bazą kandydatów i pracowników' obsługa administracyjna pracowników z Ukrainy;
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - 2 300 - 2 500 PLN

Podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z klientami, nawiązywanie nowych, wysylanie ofert do klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie kontraktów, czuwanie nad ich realizacją, obsługa klientów, współpraca z agencja celną oraz PIORiN, Po okresie próbnym możliwe dalsze zatrudnienie.
KAMPOL-FRUIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Milejów (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 2 000 - 2 500 PLN

Obsługa klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, towarowanie sklepu, prace porządkowe. Praca w Szczyrku, pomiędzy godz. 7.00 -21.00.
"POLOMARKET" SP. Z O.O. - 2016-05-27 - Szczyrk (śląskie)

STOLARZ - PILARZ - 2 000 - 3 500 PLN

piłowanie płyt meblowych
J.P. STUDIO - JERZY PAWLUCZUK - 2017-11-29 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI, REKLAMY I PR - od 2 100 PLN

kompleksowa obsługa fundacji w zakresie promocji, reklamy i PR
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Szczyrk (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 000 PLN

- przygotowywanie ofert/wycen oraz aktywne doradztwo- przygotowywanie zamówień, umów, faktur, protokołów dostaw/usługi- nadzorowanie terminów dostaw/montażu etc.- pozyskiwanie nowych klientów- budowanie i rozwijanie dobrych relacji z nowymi i dotychczasowymi klientami; godz. pracy 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-17
PHU "DOORPLAST" Piotr Jażewicz - 2017-08-18 - Kobylnica (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, obsługa administracyjna, obsługa drukarek oraz ploterów, umiejętność wyklejania folią samoprzylepną, projektowanie w CorelDraw, PhotoShop, Ilustrator. Wymagania: wykształcenie wyższe (lub średnie), staż pracy 1 rok, doświadczenie w branży reklamowej, obsługa komputera (programy: PhotoShop, CorelDraw, Adobe Ilustrator), umiejętność aplikacji folii samoprzylepnej.
BOJANOWSKI MARCIN F.H.U. "HEWELT" MARCIN BOJANOWSKI - 2017-04-20 - Bojano (pomorskie)

REFERENT W ZESPOLE DS. RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - 997,4 PLN

Zabezpieczenie realizacji zadań należących do kompetencji PCPR w Elblagu z zakresu pieczy zastępczej.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTY DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY/PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 248,61 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp, przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie analiz stanu bhp, udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

kompleksowy nadzór nad procesem zakupu: rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjacje, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, zakupy na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 800 PLN

Odbieranie telefonów od klientów w języku francuskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku francuskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)