SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W BIURZE PODRÓŻY TURYSTYKI PRZYJAZDOWEJ K/M (ART. 46, RPO WM, REF. 30+) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W BIURZE PODRÓŻY TURYSTYKI PRZYJAZDOWEJ K/M (ART. 46, RPO WM, REF. 30+)
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-07-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W BIURZE PODRÓŻY TURYSTYKI PRZYJAZDOWEJ K/M (ART. 46, RPO WM, REF. 30+)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe; bardzo dobra znajomość min. 2 języków obcych zachodnioeuropejskich (mile widziany j. włoski/portugalski/hiszpański/angielski/francuski); umiejętność pracy w zespole; umiejętność samodzielnego nadzorowania projektów; dokładność i odpowiedzialność; kreatywność; doświadczenie w sprzedaży i marketingu; umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi MS Office; mile widziany ukończony kurs przewodnika lub pilota wycieczek; mile widziane doświadczenie w turystyce przyjazdowej. Zakres obowiązków: tworzenie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; rozbudowywanie istniejących baz klientów; planowanie i nadzorowanie działań promocyjnych na poszczególnych rynkach; współpraca z kontrahentami; negocjowanie umów z podwykonawcami; przygotowanie programów imprez, kontraktowanie świadczeń i nadzór nad ich realizacją; prezentacja programów u klienta i na spotkaniach branżowych; udział w imprezach branżowych, targach i workshopach w Polsce i za granicą; przygotowywanie prezentacji; proponowanie własnych projektów i pomysłów związanych z rozwojem firmy; realizacja bieżących zamówień; inne powierzone zadania.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.07.2017
Oferta pracy ważna do: 02.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta z Turcji i Włoch; obsługa rynku tureckiego i włoskiego; przyjmowanie i ewidencja zamówień zagranicznych
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
Kompleksowa samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Administracja kadrowa. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, a także umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło). Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i zasiłków. Przygotowywanie list płac oraz prowadzenie dokumentacji z wypłat wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego. Raportowanie oraz przygotowywanie zestawień. Sporządzanie informacji podatkowych PIT, zgłoszeń i deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdań do GUS. Oferowane stabile zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie działającej firmie. Konkurencyjne warunki zatrudnienia. Pakiet prywatnej opieki opieki medycznej. Przyjazna atmosfera pracy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH TKALNIE ZELÓW S.A. - 2017-06-06 - Zelów (łódzkie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, deklaracji PIT-11, PIT-4R. Praca na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Zabrze (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków zgodnie z ustalonym przez kucharza zakresem pracy,
F.P.H. PAOLA Eksport Import Paulina Golec - 2018-07-24 - Kraczkowa (podkarpackie)
kompleksowa obsługa klienta związana z protezowaniem słuchu
AUDIONOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Chrzanów (małopolskie)
Specjalista do spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy (Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela)
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - 2017-10-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Biskupice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja i kontrola zamówień publicznych.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników - teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [Płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON- Raporty WND, INF. itd.-Kontakt telefoniczny 504-067-418,-CV: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2016-12-01 - Ropuchy (pomorskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowych w programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl
UMET Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Iwiny (dolnośląskie)
księgowanbie faktur magazynowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, prace administracyjno-biurowe
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2018-08-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
czytanie rysunku technicznego, zdolności manualne
"ELMECH-Świeradów Zdrój" s.c. Zakład Produkcyjno-Usługowy - 2017-09-21 - Mroczkowice (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem stanu technicznego instalacji, budynków wraz z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi. Zarządzanie służbami zapewniającymi bezpieczeństwo obiektu, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów, urządzeń, instalacji budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dr.Schumacher Sp. z o. o. - 2018-01-19 - Lubań (dolnośląskie)
Praca na terenie Warszawy-Tarchomin
Musi Novum Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Żyrardów (mazowieckie)
dbałość o odpowiednie rozmieszczenie towarów w magazynie, obsługa wózka widłowego na terenie magazynu
kontakt przez OHP - 2016-05-09 - Tychy (śląskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami: wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;
Impact Sp.zo.o - 2016-07-08 - Kozłów Biskupi (mazowieckie)
planowanie, koordynacja i realizacja sprzedaży, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert
FALON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-01 - Michałowice (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy Antoni Fila - 2017-06-14 - Sztum (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, pref. kierunki: chemia, inż. środowiska; umiejętność dobrej org. pracy, szybkie i logiczne ocenianie sytuacji; zakres obowiązków: kontrola jakości na każdym etapie produkcji, wykonywanie analiz laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż podłóg, schodów, drzwi, mebli, projektowanie mebli
ETSSO Tomasz Podgórski - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami azjatyckimi, wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa procesu logistyki sprzedaży od strony formalnej oraz organizacyjnej i ubezpieczeniowej, zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łańcucha dostaw, wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza, premia uznaniowa; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX SA - 2017-06-16 - Słupsk (pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)