SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI Wolsztyn oferta pracy INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: księgowanbie faktur magazynowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, prace administracyjno-biurowe
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracodawca: INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 7, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanbie faktur magazynowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, prace administracyjno-biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy:
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 7, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt: e-mail:praca (at) insbud-wolsztyn.pl lub 68 347 04 56
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Wolsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolsztyn
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 07.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie reklam, promocja produktu, kontakt z klientem, prace przy wyklejaniu i usuwaniu reklam
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Ruda Śląska (śląskie)
ubój drobiu, rozbiór i podział drobiu
"Unicat" - Małgorzata Słowińska - 2016-03-22 - Bolemin (lubuskie)
kompleksowa obsług klienta, podtrzymywanie i rozwój relacji z klientami-głównie kontakty telefoniczne, wyszukiwnie nowych klientow, bieżąca analiza wspólpracy z kontrahentami, realizacja ustalonych celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO Grzegorz Mordalski "ANITA" - 2018-08-28 - Działoszyn (łódzkie)
Obsługa klienta zagranicznego (od zamówienie do wystawienia faktury). Organizacja transportu zagranicznego i częściowo krajowego. Kontrola stanów magazynowych i realizacji zamówień towarów do do dalszej odsprzedaży - nadzór nad realizacją zamówień od klientów oraz kontrola ich terminów realizacji i terminów wysyłek. Kontakt z produkcją w sprawach zgłaszanych przez klientów.
Custo Pol S.A. - 2016-05-10 - Wykroty (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć z młodzieżą, prowadzenie dokumentacji, organizacja przedsiewzięć na rzecz rynku pracy np. seminaria
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
Grafton Recruitment Polska Sp.z o.o. - 2017-01-13 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, dokumentowanie zamówień i wysyłek - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Żychlin (łódzkie)
Analiza biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Analiza firmy klienta biznesowego pod katem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych ze środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych; analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
- telefoniczne doradztwo i sprzedaż usług,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta,- przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych,- planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie.
KB Group Krystian Bartkiewicz - 2017-01-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, sporządzanie dokumentów pracowniczych (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy), sporządzanie list płac, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie dokumentacji, rozliczeń, umów cywilno- prawnych
ART-SYSTEM MARIUSZ ŁOKAJ - 2017-05-15 - Lubin (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie wyboru produktu z oferowanego asortymentu stosownie do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek firmy. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad procesami serwisowanymi, dbanie o terminowość, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zamawianie części, otwieranie i zamykanie zleceń, wydawanie pojazdów po naprawie.
Beskidus Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zembrzyce (małopolskie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozorków (łódzkie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 2800 - 3360 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od sierpnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim minimum roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych (umowa o pracę). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-28 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów, doradztwo w doborze roślin, szykowanie roślin pod zamówienia, pielęgnacja roślin
SZKÓŁKA ROŚLIN OZDOBNYCH JOLANTA KIERZKOWSKA - 2017-01-19 - Jasin (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie, znajomośc obsługi komputera, komunikatywność
CASTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Racibórz (śląskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Przodkowo (pomorskie)
Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
- Dbanie o najwyższą jakość i świeżość towarów,- Kreowanie i wsparcie postawy proklienckiej,- Dbanie o ekspozycję na dziale.Praca w godzinach od 5:00 do 21:00, zgodnie z grafikiem (2 zmiany)
Jastrzębiedis Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Tajęcina (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. planowania i analiz
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gdańsk (pomorskie)