SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE Gdynia oferta pracy Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętojańska 87/15, 81-389 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 - 3000 zł brutto
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw ubezpieczeń zdrowotnych
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania- komunikatywność- samodzielność i inicjatywa w działaniu- praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office- mile widziane prawo jazdy kat. B- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta Indywidualnego- mile widziane doświadczenie w branży finansowej.Pracodawca oferuje:- bogaty, profesjonalny system szkoleń- możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o wyniki- narzędzia pracy (platformy on-line, system CRM)- elastyczny czas pracy- atrakcyjne wynagrodzenie z podstawą- przyjazny i dynamicznie rozwijający się zespół- karta Multisport- brak planów miesięcznych dzięki czemu uzyskuje się stabilność finansową.
Nazwa pracodawcy: Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Świętojańska 87/15, 81-389 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Świętojańska
Numer budynku pracodawcy: 87
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw ubezpieczeń zdrowotnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.05.2017
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie dokumentów handlowych , przyjmowanie zamowień , organizacja wysylki , praca w systemach informatycznych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
obsługa klientów Biura Obsługi Klienta, weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja z klientem wewnętrzym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni konatkt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
STAŁY NADZÓR NAD OBIEKTEM ZA POMOCĄ SYSTEMU WIZYJNEGO (WEWNĄTRZ, ZEWNĄTRZ); ZAWIADAMIANIE ODPOWIEDNICH SŁUŻB; OBSŁUGA I KONSERWACJA SPRZĘTU MONITORUJĄCEGO
ANKRIS PHU ZPCHR A. KURZAK - 2017-09-26 - Ustka (pomorskie)
• Prowadzenie rozliczeń płac oraz umów cywilnoprawnych (zlecenie, dzieło)• Przygotowywanie i wysyłka deklaracji w programie PŁATNIK• Rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów itp.• Naliczanie zasiłków • Obsługa zajęć komorniczych• Sporządzanie dokumentów kadrowych• Prowadzenie akt osobowych• Kontakty z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Inspekcją Pracy
Biuro Rachunkowe Marek Ćwikłowski - 2017-10-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
przeprowadzanie badań rynkowych i gromadzenia informacji rynkowej, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, przygotowywanie i szkolenie personelu handlowego, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych, służąca wyborowi strategii działań handlowych.
TWINEKLOP Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
zgodnie z zawodem.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zabrze (śląskie)
Samodzielna obsługa firmy w zakresie kadrowo płacowym, m.in.: prowadzenie wszelkich spraw kadrowych (personalnych) od zatrudnienia do zwolnienia pracownika, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, sporządzanie deklaracji związanych z płacami i pracownikami, tj. deklaracji ZUS, US, PFRON, Urząd statystyczny, prowadzenie wszelkich ewidencji związanych z zatrudnianiem pracowników, tj. czasu pracy, urlopów, chorobowych. Proponowane wynagrodzenie: ok. 3000 zł - 5000 zł netto
Custo Pol S.A. - 2016-08-18 - Wykroty (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników, wystawianie ogłoszeń na portale,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, negocjowanie warunków umów, sporządzanie i rozliczanie umów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Lubin (dolnośląskie)
j.w
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin.Negocjowanie warunków umów z dostawcami Chińskimi.Utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dworszowice Kościelne (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej(teczki personalne,karty wynagrodzeń i zasilków chorobowych,ewidencja czasu pracy), sporządznie umów o prace,wystawianie świadectw pracy,sporzadzanie umów cywilno-prawnych,sporzadznie list plac,naliczanie skladek ZUS i PDOF,przygotowywanie rachunków do umów o dzieło i umów zlecenie, sporządznie deklaracji do ZUS,Urzedu Skarbowego,GUS,PEFRON,rozliczanie delegacji pracowniczych,sporządznie planów urlopowych,ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników i szkoleniami z zakresu BHP, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,sporządznie wymaganych przepisami sprawozdań,zestawień i raportów.
T.I.M.O Accounting Sp.Zo.o - 2017-03-07 - Sochaczew (mazowieckie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zawiercie (śląskie)
Kontrola sklepów detalicznych, nadzór produkcji piekarskiej, sprzedaż, promocje, analizy obrotów, znajomość przepisów prawa
Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna "ZGODA" w Jarocinie - 2015-12-04 - Jarocin (wielkopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-01-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację atrakcyjnych i rozwijających projektów badawczych, społecznych oraz komercyjnych - począwszy od ich fazy koncepcyjnej, dobór optymalnych metod i prób badawczych oraz projektowanie narzędzi, poprzez realizację badania i analizę zebranych danych. Firma oferuje: współpracę w realizacji interesujących projektów krajowych i międzynarodowych; dostęp do najnowszych technologii analizy danych; możliwość nabycia cennej wiedzy i doświadczenia w branży analitycznej;pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze firmy w Rybniku oraz możliwość pracy zdalnej;przyjazną atmosferę; interesujące szkolenia; kartę Multisport - idealne rozwiązanie dla aktywnych; nielimitowaną i najlepszą kawę w mieście; firmowy parking. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SP. Z O.O. - 2018-10-15 - Rybnik (śląskie)
• Zapewnienie ciągłości produkcji,• Kierowanie zespołem operatorów,• Ustawianie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej,• Usuwanie drobnych usterek (zacięcia, reset maszyny, zła pozycja detalu oraz innych),• Udoskonalanie organizacji pracy w podległych obszarach.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
budowa oraz remonty instalacji sanitarnych
Termo-Serwis Krzysztof Dziubak - 2016-09-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługatelefonów, teleksów i telefaksów; przedkładanie pism ikorespondencji do aprobaty kierownictwa;przygotowywaniekorespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie sięróżnymi edytorami tekstu; odbiór poczty elektronicznej; obsługakserokopiarki; prowadzenie grafiku konferencji i spotkańkierownictwa, dbanie o porządek biura obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Częstochowa (śląskie)
- Praca w Wydziale Interwencji Kryzysowej jako pracownik pierwszego kontaktu,- Udzielanie specjalistycznego poradnictwa,Kontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
Kierowca
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Staszów (świętokrzyskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz pracownikom młodocianym, naliczanie stypendiów, księgowanie wynagrodzeń i uzgadnianie kont, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz informacji o dochodach PIT - 11, przygotowywanie przelewów
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
układanie tektury na podajniku, zdejmowanie tektury z podajnika, owijanie palet folią, układanie kartonów na paletach, praca w Tychach, pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd
"FULL JOB POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Tychy (śląskie)