SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W WYDZIALE KONTROLI, PRAWNYM I NADZORU Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W WYDZIALE KONTROLI, PRAWNYM I NADZORU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W WYDZIALE KONTROLI, PRAWNYM I NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2018
Data zakończenia pracy: 18.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 08.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2016-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, 3 letnie doświadczenie zawodowe; dobra znajomość przepisów prawa wodnego, budowlanego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, Dyrektyw UE. ogólna znajomość procesu budowlanego;umiejętność dobrej organizacji własnej pracy i współpracy z zespołem; znajomość obsługi komputera (Word, Excel); mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bądź do projektowania;mile widziane doświadczenie w pracy na budowach; wykonywanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych w związku z wykonywanymi projektami; rzetelność, sumienność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat. B; ZAKRES ZADAŃ: Opiniowanie i uzgadnianie wniosków i projektów, dotyczących możliwości lokalizacji oraz warunków realizacji przedsięwzięć związanych ze szczególnym korzystaniem z wód, wykonywaniem urządzeń wodnych na rzekach będących w administracji RZGW w Gliwicach. Udział w odbiorach końcowych robót. Udział w postępowaniach wodnoprawnych oraz postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organy administracji publicznej w sprawach związanych z utrzymaniem powierzchniowych wód będących w administracji RZGW w Gliwicach.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach w zakresie obejmującym uzyskiwanie merytorycznych stanowisk dla opiniowanych wniosków. Udział w postępowaniach administracyjnych związanych z problematyką prowadzoną przez wydział. Prowadzenie sprawozdawczości oraz wykonywanie wymaganych przepisami sprawozdań dla jednostek nadrzędnych i statystycznych. Prowadzenie ewidencji otrzymywanej i wysyłanej korespondencji oraz dokumentacji technicznej związanej z pracami wydziału. Udział w przygotowaniach danych do opracowań planistycznych w zakresie dotyczącym gospodarowania wodami.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH - 2017-03-27 - Gliwice (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Brzeg (opolskie)
Montaż sieci światłowodowej i kabli światłowodowych, pomiary optyczne w pełnym zakresie, umiejętność interpretacji wyników
Zakład Wykonawstwa Sieci Elektrycznych TELMAX - 2016-01-08 - Gdynia (pomorskie)
Usługi, reklama, praca w agencji reklamowej, pozyskiwanie kluientów, przygotowanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łódź (łódzkie)
- Prowadzenie analiz mających na celu zwiększenie efektywności funkcjonowania systemu wodociągowego Spółki w zakresie uzdatniania i dystrybucji wody. Prowadzenie analiz w zakresie kontroli produktu we wszystkich etapach procesu uzdatniania wody. Dokonywanie analiz wyników badań jakościowych wody wykonywanych przez laboratoria technologiczne oraz laboratoria Wydziału Badania Wody. Współpracowanie przy opracowaniu , wdrożeniu i walidacji Systemu Bezpieczeństwa Wody oraz normy PN-EN 15975 "Bezpieczeństwo zaopatrzenia w wodę pitną - Wytyczne zarządzania kryzysowego i ryzyka - Część 2: Zarządzaniem ryzykiem". Bieżące raportowanie z postępu prac do bezpośredniego przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe techniczne, pożadane po kierunku inżyniera środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 letnie w branży chemicznej lub instytucjach naukowo-badawczych, bądź związanej z produkcją i dystrybucją wody. Wymagana znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków , zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę, biegła znajomość pakietu MF Office. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie korespondencji, rozmów z klientaomi, współpraca z produkcją, wykonywanie pomiarów i badań na produktach
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Gorlice (małopolskie)
Obowiązki nauczyciela przedmiotu/prowadzącego określone zajęcia oraz inne zadania wynikające z prawa oświatowego, potrzeb zespołu szkół i dokumentów wewnątrzszkolnych
Zespół Szkół im.W.Podkowińskiego w Mokrej Wsi - 2018-08-07 - Mokra Wieś (mazowieckie)
zdolności manualne, obowiązkowość, pracowitość, dyspozycyjność;sortowanie i krojenie owoców i warzyw świeżych i mrożonych, rozkładanie, pakowanie towaru, dbanie o czystość maszyn
Zamrażalnia Owoców I Warzyw Wiktor Tyc Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Kościuszków (wielkopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Pietna (opolskie)
Nadzór nad realizacją dostaw artykułów spożywczych. Miejsce pracy: siedziba spółki + delegacje do magazynów organizacji partnerskich na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łódź (łódzkie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
-Pozyskiwanie klientów,-Zaopatrzenie firmy,-Monitorowanie sprzedaży,-Kontakt telefoniczny 58-531-12-59
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA TCZEW - 2017-01-30 - Tczew (pomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica24 Care Team De Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
nadzór i ustalanie harmonogramu przejazdu samochodów ciężarowych, przygotowywanie dokumentów przewozowych,
Towarowy Transport Drogowy Jan Ryszewski - 2017-10-19 - Kobyłka (mazowieckie)
Praca przy łodziach i jachtach. Wymagane 2 lata doświadczenia jako stolarz. Miejsce wykonywania pracy Chełm Śląski.
Mariner Yachts Spółka z .o. - 2016-05-05 - Chełm Śląski (śląskie)
zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
-Obsługa zamówień, -kontakt z klientem,-wsparcie działu handlu,-raportowanie
Logispak Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
zarządzanie marketingiem ,oferta handlowa firmy
Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów"Słowianka" w Szczecinku - 2015-12-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
ODBIÓR ILOŚCIOWY I JAKOŚCIOWY DETALI ZGODNIE Z RYSUNKIEM I TECHNOLOGIĄ, WYKONYWANIE POMIARÓW WSPÓŁRZĘDNOŚCIOWĄ MASZYNĄ POMIAROWĄ
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów,projektowanie szalunków i rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Trzebinia (małopolskie)
praca biurowa, wystawianie dokumentów sprzedaży (wz i faktury), wystawianie dokumentów przychodowych (Pz i Pw), wystawianie zamówień, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
PRZEMYSŁOWO TECHNICZNA SPÓŁDZIELNIA PRACY "TECHNIPROT" - 2016-10-18 - Pruszków (mazowieckie)
Rekrutacja cudzoziemców poprzez dostępne kanały, kontakt z klientem, wykonywanie prac biurowych i administracyjnych, koordynacja pracowników.
Serwis Personalny Anna Lewecka - 2018-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja planów inwestycji,remontów i zakupów. Zbieranie ofert związanych z realizacją planów gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrzynych firm remontowo-budowlanych,organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nim warunków. Przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo-budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków. Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji,utrzymania w pełnej sprawności,przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli,pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.Praca od 7-15
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2018-02-21 - Nysa (opolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)