SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH Zawiercie oferta pracy Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola zobowiązań i terminowa realizacja płatności. Monitoring spływu należności. Przygotowywanie dokumentów dotyczących rozliczenia rozrachunków. Bieżący kontakt i korespondencja z kontrahentami (banki, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy, odbiorcy)
Data publikacji: 2016-06-30
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leśna 10, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola zobowiązań i terminowa realizacja płatności. Monitoring spływu należności. Przygotowywanie dokumentów dotyczących rozliczenia rozrachunków. Bieżący kontakt i korespondencja z kontrahentami (banki, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy, odbiorcy)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądane doświadczenie zawodowe, dobra znajomość pakietu MS Office - szczególnie Excel, znajomość zagadnień z dziedziny bankowości i księgowości
Nazwa pracodawcy: Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Leśna 10, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacjeGodziny zgłaszania się kandydatów 7:00-15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
Ulica pracodawcy: Leśna
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: odlewnictwo żeliwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 30.06.2016
Oferta pracy ważna do: 29.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- koordynowanie działań transportu w zakresie realizacji dostaw do Klientów krajowych i zagranicznych,- zabezpieczenie niezbędnej ilości środków transportu do realizacji,- przygotowanie dokumentacji, w tym: odbiór od spedytorów poprawnie wypełnionych dokumentów, opisanie faktur, czuwanie nad ich zgosnością ze zleceniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji,- wprowadzenie właściwych danych do systemów komputerowych,- współpraca z magazynem wyrobów gotowych, surowców i opakowań w zakresie załadunków i rozładunków.
GRUPA INCO S.A. - 2017-07-24 - Susz (warmińsko-mazurskie)
tworzenie, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (AutoCad/ Solidworks), nadzór nad funkcjonowaniem i organizacja biura działu technicznego, organizowanie i planowanie prac, pilnowanie terminów, nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrzną stroną internetową, okresowa weryfikacją produktów z dokumentacją, tworzenie procedur i wytycznych do systemu zakładowej kontroli jakości, opracowywanie dokumentacji do wniosków patentowych, badań okresowych, Aprobat Technicznych i badań typu wg PN EN, prowadzenie wewnętrznych badań wyrobów, kontakt z placówkami badawczymi, nadzór nad dokumentacją obiektu oraz prowadzenie okresowych kontroli
TECH-OMEGA Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Skrzyszów (śląskie)
jw.
INNOVATION GROUP POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Bielsko (wielkopolskie)
Obsługa klientów biura turystycznego. Rezerwacja hoteli, pokojów. Wystawianie dokumentów KP, FV. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Płock (mazowieckie)
weryfikacja zamówień, planowanie produkcji, sporządzanie zleceń materiałowych, projektowanie w programie Mega Cad; godz. pracy 6.30-19.00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KOMNINO" SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Komnino (pomorskie)
Obsługa klienta ze standardami, aktywna sprzedaż, naprawa sprzętowa i programowa telefonów, tabletów, GPS, praca na stoisku w hipermarkecie.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-08-09 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się jako ekspert w sprawach dotyczących realizacji strategii oraz programów Total Reward, wdrażanie ich przy zapewnieniu przestrzegania wszystkich standardów obowiązujących w organizacji. Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się z zainteresowanymi stronami we wszystkich aspektach dotyczących procesu Total Reward. Przeprowadzanie analiz, interpretacja wyników i przedstawienie zaleceń jako informacji zwrotnych w celu poprawy programów Total Reward dostosowanych do strategii firmy. Biegle posługiwanie się narzędziami z obszaru HR tj. SAP, Cornerstone. Wdrażanie procedur audytowych zapewniających poprawność i spójność danych zgodnie z normami i standardami bezpieczeństwa korporacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów indywidualnych w Salonie Firmowym w Opolu, -pozyskiwanie nowych Klientów, - opieka nad biurami agencyjnymi, -obsługa systemów rezerwacyjnych, - udział w targach i innych imprezachbranżowych, - działania promocyjne. Praca od 10-18
Biuro PodróżyVERO TRAVEL Beata Wilk - 2018-04-30 - Opole (opolskie)
zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, umawianie spotkań rekrutacyjnych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, giełdach/targach pracy, bieżąca obsługa biura, klientów centrum rekrutacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie flotą kilkudziesięciu samochodów, organizowanie przewozów rzeczy i osób, rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad rozliczaniem kart drogowych w porównaniu z danymi otrzymywanymi z systemów GPS oraz ze zmianą ustawy o podatku VAT z dnia 01.02.2014 r. ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
doświadczenie na ww stanowisku ( ze szkłem budowlanym)
JERZY REKSA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE TECH-GLAS - 2018-04-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów, aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy, opracowanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi, realizowanie polityki handlowej firmy, uczestnictwo w targach/wyjazdach branżowych; wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnychUdzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie jak i mailowoŚwiadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcje klientaProaktywne poszukiwanie możliwości ciągłego doskonalenia i rozwojuoraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.miejsce pracy: Wrocław, Plac Grunwaldzki Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, przygotowywanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi w domu dziecka
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
Uczestniczenie w pracach związanych z kompleksowym przygotowaniem terenów pod przyszłe realizacje, przygotowanie materiałów do wystąpienia do Wydziału ArchitekturyUMK o WZ, współuczestniczenie przy organizacji i przebiegu przetargów na prace projektowe oraz roboty inwestycyjne, kontrolowanie zgodności wykonanych robót z projektem technicznym, sprawdzanie kompletności przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, przygotowywanie umów z wykonawcami robót objętych zakresem działania inwestycji. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej spółdzielni www.sniezka.krakow.pl
ŚNIEŻKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
-obsługa urządzeń chłodniczych zgodnie z instrukcją,-kontrola stanu urządzeń i instalacji,-utrzymywanie odpowiedniej temperatury w komorach chłodniczych.
ZAKŁADY MIĘSNE HENRYK KANIA S.A ODDZIAŁ W MOKRSKU - 2018-08-23 - Pszczyna (śląskie)
Rozwożenie towaru
PHU GRZESIAK - 2016-01-29 - Szamotuły (wielkopolskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac zgodnie ze zleceniem, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Bramki (mazowieckie)
program
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert sprzedażowych,negocjowanie umów,doradztwo klientom
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Człuchów (pomorskie)
PRACA Z LUDZMI, KONTAKT Z KLIENTEM, PRACA NA KASIE, KOORDYNACJA PRACY NA STOISKU. [Godzina zakończenia pracy] : 22:00
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa wózka widłowego, załadunek i rozładunek towaru, praca na magazynie
"ADECCO POLAND" SP. Z O. O. - 2017-12-18 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów agencji finansowej.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
przygotowanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub wspóltworzenie, strategii martegingowej, organizowanie transportu,
MIDAS EURO Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Ząbki (mazowieckie)