SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Człuchów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert sprzedażowych,negocjowanie umów,doradztwo klientom
Data publikacji: 2016-10-11
Lokalizacja: Człuchów (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert sprzedażowych,negocjowanie umów,doradztwo klientom
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Człuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Adres pracodawcy:
Jerzego z Dąbrowy 1a, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: człuchowski
Gmina pracodawcy: Człuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Człuchów
Ulica pracodawcy: Jerzego z Dąbrowy
Numer budynku pracodawcy: 1a
Profil działalności pracodawcy: produkcja opakowań drewnianych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.10.2016
Data dodania oferty pracy: 11.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie średnie gastronomiczne, staz pracy 1 rok, znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ormiańskiego, organizowanie usług restauracji ormiańskiej, organizowanie prac restauracji nadzór nad pracami przy zakładaniu restauracji narodowej-ormiańskiej i nadzór nad jej dalszym dzialania, pozyskiwanie specjalistycznego personelu,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Rojków (mazowieckie)
Prognozowanie zmian w środowisku wynikających z działalności gospodarczej człowieka, sporzadzanie raportów i opracowań dot. wpływu przedsięwzięcia na środowisko.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie ofert sprzedaży, fotografowanie produktów i obróbka zdjęć.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
rozlicznie stanów magazynowych wyrobów gotowych i surowców
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2018-02-13 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Łódź (łódzkie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
- Pozyskiwanie klientów, nadzór nad przebiegiem transportu. rozliczanie wyników. Praca w siedzibie firmy. Pracodawca zapewnia zwrot kosztów dojazdu.- Wynagrodzenie: 7073,01 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość j. angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie biegła. Kontakt telefoniczny (603-081-158) w godzinach: 08:00-16:00 lub e-mail: marta (at) sts-logistic.com.pl
STS INTERNATIONAL LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Rzuchów (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrolowanie i obsługa kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, kontakty z partnerami i klientami z Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie preferowane handlowe; 1 miesiąc stażu pracy; punktualność; odpowiedzialność; poczucie estetyki; dobra sprawność fizyczna; komunikatywność; książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych;praca w sklepie firmowym piekarniczym z niewielkim asortymentem spożywczym, w sezonie letnim również lody. W punkcie przy ul. Żwirki i Wigury ogródek letni czynny od maja do września (w tym okresie wydłużone godz. otwarcia sklepu); miejsce pracy Gliwice ul. Kozielska, Opolska, Wiślana i Żwirki i Wigury; umowa na czas określony;
FIRMA "ROKER" CZESŁAW KIERAT - 2016-10-27 - Gliwice (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-05-09 - Leszno (wielkopolskie)
realizacja zadań związanych z procesem kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamkniętych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystywania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniami resortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
W/g zawodu.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
księgowanie dokumentów w programie księgowo-finansowym, sporządzanie list wynagrodzeń,naliczanie podatku dochodowego, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sprzedaży lokalnej.Prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej.Ogólne prowadzenie biura.
DORAN GROUP Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
W/g zawodu.
FORMASTER S.A. Kielce - 2017-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- ustalenie procesów wspierających zagraniczne lokalizacje banku w analizie decyzji dotyczących ryzyka kredytowego oraz:- wykonywanie analiz kredytowych- przygotowywanie dokumentacji prawnej- Doradztwo Inwestycji Kredytowych- wykonywanie analiz strat
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Zabierzów (małopolskie)
1. Obsługa kadrowo-płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu - dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista obsługi finansowej w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie masowych operacji bnkowych na rzecz klienta. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad kontami bankowymi, sporządzanie raportów i analiz cash flow.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poświętne (łódzkie)
praca stacjonarna w biurze, ciagły kontakt z dostawcami i odbiorcami, wycena stolarki otworowej z programu oraz praca na systemie zarzadzajacym firmą
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych oraz wykonawców. Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy. Obsługa komputera, kasy fiskalnej, programu Subiekt lock, obliczanie projektów, koordynacja zamówień oraz magazynu.
NOVATOR Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-03-09 - Pińczów (świętokrzyskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-28 - Lubaczów (podkarpackie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanienowych klientów. zaangażowanie i samodzielność kreatywność zdolnośćszybkiego uczenia się i podejmowania decyzji
LOTKO DUO Sp..z o.o - 2017-03-28 - Kotórz Mały (opolskie)
Obsługa dotychczasowych partnerów handlowych Przygotowanie wyceny produktówRealizacja celów sprzedażowych DoradztwoWYMAGANIA:wykształcenie średnie lub wyższeŁatwość w nawiązywaniu kontaktów zdolnośći komunikacyjne oraz organizacyjne dobra znajomość pakietu MS Officedoświadczenie minimum 1 rokbardzo dobra znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ (17) 864 0470 wew.6
REH4MAT Sławomir Wroński - 2018-02-22 - Widna Góra (podkarpackie)