SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH Rojków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie gastronomiczne, staz pracy 1 rok, znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ormiańskiego, organizowanie usług restauracji ormiańskiej, organizowanie prac restauracji nadzór nad pracami przy zakładaniu restauracji narodowej-ormiańskiej i nadzór nad jej dalszym dzialania, pozyskiwanie specjalistycznego personelu,
Data publikacji: 2016-06-30
Lokalizacja: Rojków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rojków, powiat: wołomiński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie gastronomiczne, staz pracy 1 rok, znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ormiańskiego, organizowanie usług restauracji ormiańskiej, organizowanie prac restauracji nadzór nad pracami przy zakładaniu restauracji narodowej-ormiańskiej i nadzór nad jej dalszym dzialania, pozyskiwanie specjalistycznego personelu,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rojków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, gastronomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: ormiański, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Wołomin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołomin
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 14.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizowanie założeń strategii firmy w zakresie zakupów,dokonywanie zakupów na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania, rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami-monitowanie i prowadzenie działań zapewniających terminową realizację dostaw, praca w międzynarodowym zespole, współpraca z wieloma funkcjami w firmie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmymile widziana znajomość SAP, mile widziana znajomość drugiego języka obcego, znajomosć programu Excel
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień i wystawianie zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, opracowywanie kart technologicznych. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
Promed Zbigniew Śliwiński - 2019-09-20 - Słupsk (pomorskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrobotnych do 30r.ż.Kontakt z klientem, sprzedaz produktów i usług, montaż okien, obsługa agregatu do natrysku piany poliuretanowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Sufczyn (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Białystok (podlaskie)
organizacja współpracy z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Ligotka (opolskie)
czyszczenie elementów, sortowanie, pakowanie, odbieranie gotowych elementów od maszyn
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Przesypywanie surowców mineralnych np. tlenek magnezu, możliwe dźwiganie worków 25 kg, praca monotonna wymagająca skupienia, dokładności i cierpliwości
TORIMEX-CHEMICALS SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
sprzedaż detaliczna odzieży, obsługa kasy fiskalneji terminala
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Miechów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)
obsługa klienta
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
1.Opracowywanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnych (procesy migracyjne)2.Udzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie jak i mailowo w językach: ukraińskim, rosyjskim, angielskim i polskim3.Świadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcje klienta4.Nadzorowanie ciągłości dokumentów warunkujących legalność pracy w Polsce, w tym kontrola terminów wiz, oświadczeń, zezwoleń5.oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi na terenie placówki. Mile widziane również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Praca w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy - do uzgodnienia. Wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub predyspozycje do pracy ze starszymi osobami, wysoka kultura osobista, empatia.
Dom Seniora Orle Perling Marzanna, Karczewska Mariola - 2017-01-18 - Orle (pomorskie)
sporządzanie analiz i raportów finansowych
Zakład Maszyn Elektrycznych "EMIT" S.A. Żychlin - 2018-04-24 - Żychlin (łódzkie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska pracy:• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dokonywania zgłoszeń celnych,• Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych,• Pozyskiwanie i wystawianie długoterminowych deklaracji dostawcy,• Wystawianie świadectw pochodzenia,• Sporządzanie deklaracji Intrastat (WDT, WNT),• Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych dla GUS,• Obsługa pozwoleń celnych,• Pozyskiwanie WIP, WIT,• Współpraca z organami administracji celno-skarbowej,• Kontakt z agencjami celnymi,• Aktualizacja wewnętrznych regulacji zgodnie ze zmieniającymi się przepisami prawnymi,• Inne związane z obsługą celną,Mile widziane:• Aktualny wpis na listę Agentów Celnych,• Doświadczenie w dokonywaniu zgłoszeń celnych, • Znajomość środowisk celnych (WinSADIB, PUESC, Celina, NCTS, AES.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-19 - Racibórz (śląskie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
Organizowanie i koordynowanie pracy biura, obsługa programu do fakturowania i księgowania dokumentów, przygotowywanie dokumentacji do organizacji imprez masowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Piła (wielkopolskie)
Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji gospodarczych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych; sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań; prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, księgowanie i uzgadnianie dokumentów magazynowych, stanów magazynowych; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych; sprawowanie zastępstwa podczas nieobecności pozostałych pracowników Działu
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Częstochowa (śląskie)
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, mailowy lub telefoniczny kontakt z klientem w językach: angielskim, rosyjskim, niemieckim, polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Fijewo (warmińsko-mazurskie)
Branża chemiczna.-Przyjmowanie zamówień, ofert,-przygotowywanie ofert przetargowych,-przeprowadzanie akcji marketingowych.
BTL Sp. z o.o. Zakład Enzymów i Peptonów - 2017-10-12 - Łódź (łódzkie)
- Zarządzanie klientami, komunikacja z klientami, kontakt z działem logistyki i produkcją, fakturowanie, udzielanie pomocy klientowi jako główny punkt kontaktu w sprawie jego zamówienia, praca z angielskojęzycznym i francuskojęzycznym klientem.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Katowice (śląskie)
-PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE PRACY DZIAŁU TRANSPORTU-NADZÓR NAD EKSPLOATACJĄ I STANEM TECHNICZNYM SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTU-ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY Z OBECNYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH-ORGANIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻY
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Brzeźnica (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Grajewo (podlaskie)
Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych; Tworzenie prezentacji; Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami; Organizacja eventów; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawca telefoniczny oraz e-mailowy.
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-03-30 - Strzelinko (pomorskie)