SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Kielce oferta pracy FORMASTER S.A. Kielce
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: W/g zawodu.
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: FORMASTER S.A. Kielce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 24, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: W/g zawodu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Plus premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka rosyjskiego, mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku, umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne, doświadczenie w zakresie prowadzenia negocjacji handlowych, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, komunikatywność i wysoka kultura osobista, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Zakres obowiązków: Realizacja działań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie organizowania transportu.Dodatkowe informacje: Firma oferuje stabilne warunki zatrudnienia-umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym systemem premiowym, pracę w renomowanej firmie na rynku krajowym i zagranicznym, dużą samodzielność, szanse rozwoju zawodowego w strukturach firmy, pracę w dynamicznym środowisku oraz sympatycznym zespole.
Nazwa pracodawcy: FORMASTER S.A. Kielce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Fabryczna 24, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt: Osobisty wraz z CV i informacją na jakie stanowisko lub przez e-mail: rekrutacja (at) formaster.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2017
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 21.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Diagnoza i usuwanie usterek technicznych sprzętu, sieci komputerowych oraz oprogramowania (Windows, Linux), administrowanie serwerami, redagowanie stron internetowych biblioteki.Godziny pracy: 7.30-15.30, 12-20.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2017-11-09 - Łódź (łódzkie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie nowych pozycji do produkcji, analiza nowych technologii, przyczyn powstawania braków, nadzór nad procesem produkcji odlewów, tworzenie rysunków w systemie CAD, praca w godz. 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Ozimek (opolskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-09-02 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa klienta, powiązana z koordynacją i monitorowaniem dostaw towaru do klienta.
Firma Handlowa "AUTO CENTER" Piotr Gronowski - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie nagocjacji handlowych,prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Seroki (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
wywożenie nieczystości terenu JW. W Kłodzku, koszenie trawy, zamiatanie pielęgnacja terenów zielonych, odśnieżanie, itp. wymagane prawo jazdy kat B
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Kłodzko (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, zatrudnienie, zwolnienie, akta osobowe, listy płac - składki ZUS, sprawozdania GUS dotyczące zatrudnienia, urlopu, zaświadczenia, obsługa programu PŁATNIK lub innego jakiegokolwiek programu kadrowego
BIURO RACHUNKOWE BEATEX BEATA KOSIERB - 2017-05-08 - Radzymin (mazowieckie)
Sprzedaż towarów i usług , prowadzenia akcji promocyjnych i doradczych, zbieranie informacji o kliencie, analizowanie rynku,realizacja plany sprzedażowego i negocjacji.
Warszawska Fabryka Platerów HEFRA S.A. - 2017-03-09 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZYRODNICZO - POLITECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO - 2017-10-16 - Marszew (wielkopolskie)
obsługa systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wymagane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku oraz umiejętność czytania rysunku technicznego, mile widziane prawo jazdy kat. Bpraca: Ostrów Wielkopolski + delegacje
Inst-Mar Mariusz Kryszczak - 2017-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Opis stanowiska:
- Obsługa dokumentacyjna sklepów i składów w centrali - przetwarzanie dokumentów MM ze sklepów w systemie ERP (CDN XL) związanych z różnymi procesami (zwroty do magazynu, przesunięcia między sklepami, zwroty do dostawców, reklamacje, serwis, koszty i in.)
- Obsługa rozbieżności w dostawach do sklepów (weryfikacja zgłoszeń o brakach i nadwyżkach i ich wyjaśnianie)
- Odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę zapasami na powierzonym składzie (systemowym) – tworzenie dokumentów korygujących stany magazynowe (PW, RW)
- Obsługa dokumentacyjna dostaw zewnętrznych do magazynu (kontrola poprawności dokumentów PZ i ich zatwierdzanie)
- Współpraca z magazynem zwrotów oraz magazynem głównym
- Przygotowanie magazynów w Centrum Dystrybucji do inwentaryzacji (od strony systemowej) i wspomaganie rozliczania inwentaryzacji
- Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w Excel
Media Expert - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrolowanie i obsługa kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, kontakty z partnerami i klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Udział w procesie serwisowania urządzeń i utrzymania produktów spółki, stały kontakt z klientem w zakresie usług gwarancyjnych i serwisowania, realizacja terminowych zadań serwisowych zgodnie z założonym budżetem, opracowywanie dokumentacji serwisowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór wysyłek krajowych i zagranicznychzarządzanie ekipami montażowymi
"MEGIW" Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Borzechowo (pomorskie)
•zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,•zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),•sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz nadzór nad realizacją zaleceń powypadkowych,•prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,•kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP,•współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,•sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.•ciągłe doskonalenie standardów BHP i p.poż.•dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•współudział w procesach wdrażania i certyfikacji ISO 45001:2017•współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników-udział w przekazywaniu do użytku nowych stanowisk pracy, maszyn i budynków; godz. pracy do uzgodnienia; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie - do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto - w zależności od formy zatrudnienia;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-06-01 - Słupsk (pomorskie)
Aktywna sprzedaż oferowanych przez Firmę ubezpieczeń. Doradztwo w wyborze produktów ubezpieczeniowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z obecnymi klientami. Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Zapewnienie poprawności obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami jakości.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
ofertowanie i przyjmowanie do realizacji zleceń, kontakt telefoniczny z klientami, budowanie długotrwałych relacji, przetwarzanie zamówień w systemie, sprzedaż produktów firmy i realizacja celów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków handlowych
DECORA S.A. - 2017-09-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Firma System Data poszukuje osoby młodej, kreatywnej i chętnej do zdobywania nowych umiejętności w branży informatycznej. Kandydat powinien mieć wykształcenie minimum średnie techniczne oraz posiadać wiedzę z zakresu budowy oraz konfiguracji sprzętu komputerowego.Dodatkowe cechy którymi powinien charakteryzować się kandydat to; odpowiedzialność, sumienność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.W zamian, firma System Data Sp. z o.o. oferuje stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, progresywny system wynagradzania, możliwość rozwoju i poszerzania swojej wiedzy w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Mielec (podkarpackie)
przygotowanie, wdrożenie i nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych dot. rozwoju sieci sprzedaży;koordynowanie procesów realizacji projektów aranżacyjnych w salonach sprzedaży; opracowywanie planu remontów bieżących i kapitalnych oraz ich wykonanie; realizacja biezące eksploatacji zasobów lokalowych sieci sprzedaży; zarządzanie procesem likwidacji awarii;
Liberty Poland S.A. - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przewóz ładunków zgodnie z przyjętymi zleceniami.
USŁUGI TRANSPORTOWE STANISŁAW BOKOTA - 2017-07-04 - Brzezówka (podkarpackie)
Telefoniczna sprzedaż narzędzi.
AWEXIM SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Tychy (śląskie)
Kontrola procesu spawania
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; min. 3 lata doświadczenia zawodowego; pozyskiwanie i obsługa klienta; sporządzanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Daszyńskiego; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MAD MOBIL SPÓŁKA JAWNA D.OSZEK, M.GAWAŁEK, A.OSZEK - 2017-01-20 - Gliwice (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta
Multimedia Polska S.A. Gdynia - 2016-09-12 - Kutno (łódzkie)
Nadzór i koordynacja prac inwestycyjnych, prowadzenie dokumentów inwestycycjnych, rozliczanie inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestycyjnych, raportowanie przebiegu inwestycji, archiwizacja dokumentów, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych, przygotowanie warunków technicznych oraz projektów unijnych na dostawę wody i odbiór ścieków, prowadzenie postepowania w zakresie ustanowienia służebności przesyłu.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2015-11-06 - Morawica (świętokrzyskie)