SPECJALISTA D/S FINANSOWYCH Marszew oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZYRODNICZO - POLITECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO
Stanowisko: SPECJALISTA D/S FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 550 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z charakterystyką pracy
Data publikacji: 2017-10-16
Lokalizacja: Marszew (wielkopolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZYRODNICZO - POLITECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-300 Marszew 22, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie z charakterystyką pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 550 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Marszew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pleszewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pleszew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: projektant pakietów usług finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
pracownik d/s kadrowych i płacowych oraz obsługa programu PŁATNIK
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 10
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZYRODNICZO - POLITECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Adres pracodawcy:
63-300 Marszew 22, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pleszewski
Gmina pracodawcy: Pleszew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Marszew
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: szkoła
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: projektant pakietów usług finansowych
Data dodania oferty pracy: 17.10.2017
Oferta pracy ważna do: 15.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
P.P.U.H. TRASTAL JAN TRACZ - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zadania:1. sporządzanie, weryfikowanie i opiniowanie umów z kontrahentami,2. prowadzenie korespondencji w zakresie umów z kontrahentami,3. prowadzenie negocjacji warunków umownych,4. zarządzanie bazą danych oraz przygotowywanie raportów z zakresu sprawowanych obowiązków.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: prao, administracja. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność praktycznego zastosowania obowiązującego prawa. Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań. Umiejętność pracy w zespole, terminiwość, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie produkcji, planowanie produkcji, rozmowa z klientem, wpisywanie zamówień do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gościcino (pomorskie)
jw.
ART-IN Batula Anatoliy - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
•zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,•zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),•sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz nadzór nad realizacją zaleceń powypadkowych,•prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,•kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP,•współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,•sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.•ciągłe doskonalenie standardów BHP i p.poż.•dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•współudział w procesach wdrażania i certyfikacji ISO 45001:2017•współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników-udział w przekazywaniu do użytku nowych stanowisk pracy, maszyn i budynków; godz. pracy do uzgodnienia; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie - do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto - w zależności od formy zatrudnienia;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-06-01 - Słupsk (pomorskie)
Kontakt i obsługa klientów indywidualnych oraz obsługa telefoniczna kontrahentów. Obsługa programu SUBIEKT(wystawianie faktur sprzedażowych, wprowadzanie faktur zakupowych, wykonywanie specyfikacji miesięcznych itp.),. Bieżąca obsługa biura, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kęty (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego i serwisu Allegro.pl; telefoniczna i mailowa obsługa klientów; doradztwo w zakresie sprzętu sportowego; obsługa posprzedażowa; realizacja założonych celów sprzedażowych; obsługa zamówień; budowanie pozytywnych relacji z klientami; dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych przedsiębiorstwa
PHUP "Art-Ex" Export-Import Handel Art. Spoż. I Przemysł. Jan Michalski - 2016-09-15 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
- Opracowanie oraz aktualizacja metodologii rozliczania kosztów Spółki. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Analiza kosztów. Współpraca przy rozliczaniu kosztów na ośrodki zadaniowe i usługowe przy ścisłej współpracy z działem księgowości i z pozostałymi działami Spółki.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Bardzo dobra znajomośd Excel'a. Znajomość analizy budżetowej. Umiejętność analitycznego myślenia. Znajomość zasad rachunkowości i controllingu. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale księgowości/controllingu. Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Umiejętność organizowania własnej pracy.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)
przygotowanie kalkulacji cenowych na podstawie rysunków technicznych i specyfikacvji, przygotowanie ofert i informacji dla klientów, prowadzenie negocjacji z klientem. Praca w godzinach 8.00-16.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Psarskie (wielkopolskie)
logistyka i zarządzie magazynem, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, naprawa maszyn komunalnych oraz do utrzymania obiektów sportowych
PROGRASS POLSKA sp z o.o - 2017-07-05 - Trzciana (małopolskie)
administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI
APT ONE.SP Z O.O. - 2016-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów; przygotowywanie ofert dla klientów; bieżąca obsługa zgłaszanych spraw ze strony klientów; nadzór nad współpracą i realizacją zamówień; poszerzanie bazy klientów; dbanie o relacje z klientami; praca w godz. 8-16; pracodawca prosi przed spotkaniem osobistym o wysyłanie CV na podany adres e-mailowy
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)
Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
jw.
Andrzej Jabłonowski Cukiernia U Jabłonowskich - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie krótko i długoterminowych planów produkcji , ścisła współpraca z działem produkcji , dopasowywanie planów do bieżących realiów , przygotowywanie analizy i raportów , kontakt z klientem.Wynagrodzenie: od 4.000 do 5.000 zl brutto + premia.Wymagania :wykształcenie wyższe ( inżynieria produkcji , logistyka i pokrewne), staż pracy - min. 2 lata na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej , umiejętność - znajomość zagadnień logistycznych oraz planów produkcji , znajomość języka niemieckiego lub angielskiego , dokładnosć , umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole , bardzo dobra znajomość MS Excel , znajomosć SAP.
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Komorniki (dolnośląskie)
REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KLIENTA, SPORZĄDZANIE UMÓW KREDYTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- Nadzór nad gospodarką magazynową budowy: sprawdzanie zgodności dostarczanych i wydawanych urządzeń i materiałów z odpowiednią dokumentacją. Nadzór i kontrola nad dokumentacją magazynową, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych. Wykonywanie zadań administracyjnych powierzonych przez kierownika budowy.Nadzór nad powierzonym mieniem. Współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi. Terminowa realizacja zadań zgodnie z instrukcjami.- Wynagrodzenie: od 3800 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką magazynową oraz z dostawami materiałów na budowę. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych (wymagane). Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Olsztyn (śląskie)
Kontrola procesów produkcyjnych, kontrola stanu higieniczno- sanitarnego, weryfikacja dokumentów jakościowych, zarządzanie alergenami, ocena dostaw i pobieranie prób.(wynagrodzenie: od 2100 zł brutto/mc- do uzgodnienia)
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łomża (podlaskie)
Przekładanie/adaptowanie tekstów do gry sporządzanych po polsku na w pełni naturalny, stosownie stylizowany, godny publikacji angielski. Teksty do gry obejmują dialogi postaci, teksty wyświetlane w grze, teksty wyświetlane na ekranie poza grą oraz podobne.Redagowanie i szlifowanie różnego rodzaju tekstów w wersji angielskiej j.w. oraz podobnych, mających związek z grą i jej produkcją, celem podniesienia jakości angielskich tekstów w finalnych produktach (wydanych grach) firmy oraz w związanych z nimi komunikatach.Tworzenie list wyrazów, baz danych, zbiorów terminologii stosowanej przez postaci i społeczności w grze, tworzenie opracowań stylów mówienia społeczności i postaci,tworzenie spisów poprawnej wymowy terminów slangowych i specjalistycznych. Uzupełnianie istniejących już zbiorów i opracowań tego rodzaju.Na określonych etapach produkcji gry lecz przed jej wydaniem, przeglądanie angielskiej wersji gry celem sprawdzenia jej pod względem kompletności, ogólnej jakości oraz konsekwencji w stosowaniu terminologii i w stylizacji tekstów mówionych i pisanych.Usuwanie błędów z gry w wersji angielskiej na podstawie własnych przeglądów lub błędów zgłaszanych przez personel testujący.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Oferujemy: zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się drukarni, umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, praca w systemie 2 zmianowym
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds sitodruku bedzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, ktory będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowiska pracy w dziale druku, wybór maszyn do zakupu materiałów , narzędzi do pracy, środków ochrony ( w porozumieniu z działem BHP). Osoba ta będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi( min. administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem ( wewnętrznym i zewnetrznym) oraz realizacje jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowanie wydruków/ projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczone do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Dobroszyce (dolnośląskie)
sprzedaż powierzchnik reklamowej, obsługa klientów, sprzedaż gadżetów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Radom (mazowieckie)
jw
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 533 303 559 lub na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-07-10 - Płońsk (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2015-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Usługi ślusarskie, spawanie metodą MIG.Praca w godz. 7-15 na umowe o pracę w Budzistowie, równiez w soboty.
Stal-Glob Bolesław Kubiak - 2016-05-16 - Budzistowo (zachodniopomorskie)