SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA TREŚCIĄ WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW (CONTENT SPECIALIST) Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA TREŚCIĄ WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW (CONTENT SPECIALIST)
Wynagrodzenie: od 4 583,33 PLN
Zakres obowiązków: Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
Data publikacji: 2018-01-26
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 583,33 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA TREŚCIĄ WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW (CONTENT SPECIALIST)
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2018
Data zakończenia pracy: 18.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyższe / Dyplom uniwersytecki, kierunek wykształcenia: kierunek lingwistyczny, doświadczenie zawodowe: Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta.Doświadczenie w zarządzaniu stronami zainteresowanymi, umiejętności: Wiedza w zakresie zarządzania treścią / edycji. Dobra znajomość specyfiki pracy przy komputerze. Dobre umiejętności komunikacyjne. Nastawienie napomoc / wsparcie preferowane; Zdolność do zachowania spokoju w trudnych sytuacjach. Kreatywne umiejętności rozwiązywania problemów. Wielozadaniowość. Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej; Łatwość uczenia się i otwartość na nowe informacje i zmieniające się środowisko pracy. Znajomość Zendesk i zainteresowanie nowymi technologiami jest plusem; Dostępność wieczorami i w weekend (praca zmianowa). Znajomość języków obcych: język rosyjski i język angielskipoziom znajomości: biegle: j. rosyjski - preferowany poziom: język ojczysty, minimum C1; j. ang. - preferowany poziom: C1/ C2 / biegle.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 26.01.2018
Oferta pracy ważna do: 07.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2018
Podobne oferty pracy
Organizacja i realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie kontaktów handlowych.
MIR-KAR HF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Makowiska (łódzkie)
obsługa turystów odwiedzających Zamek, w tym udostępnianie Wieży Piastowskiej i Rotundypraca w sklepie Zamku Cieszynzapewnienie promocji turystycznej Zamku
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Cieszyn (śląskie)
obsługa klientów i szkód
VLINSS ARLETA KUR - 2016-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łagów (dolnośląskie)
rozwój nowych produktów,przygotowanie i aktualizacja opisów produktów oraz związanych z produkcją instrukcji technicznych,stała orientacja na aktualne tendencje i możliwości fabryki w obszarze odpowiedzialności, aktywne uczestnictwo w prezentacjach produktów dla klientów we współpracy ze sprzedażą,koordynacja zadań i informacji pomiędzy rozwojem produktów, jakości i produkcji,
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: - kompleksowa obsługa klienta zagranicznego w zakresie operacyjno-logistycznym - koordynacja procesu wysyłek produktów do krajów z obszaru Skandynawii - stała współpraca ze wszystkimi działami firmy - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - Wymagania: Od kandydata/kandydatki oczekujemy: - wykształcenia wyższego - minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - umiejętności planowania, dotrz
Lars Laj - 2016-11-24 - Dobra (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowo - ubezpieczeniowej dla klientów biura.
Biuro Rachunkowe "KREOS DJ" s. c. Dorota Berezowska, Janusz Berezowski - 2016-02-18 - Niepołomice (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
- sprzedaż wyrobów węglowych,- wystawianie faktur,- pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Sosnowiec (śląskie)
Produkcja uszczelek gumowych do pralek.Nadzór nad procesem produkcyjnym , raportowanie wyników, szkolenie podległych pracowników.Wymagania: wykształcenie minimum średnie , doświadczenie w pracy na produkcji , umiejętność kierowania ludźmi , znajomość języka angielskiego , umiejętność planowania i organizacji pracy.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-16 - Środa Śląska (dolnośląskie)
obliczanie kosztorysów, obsługa programu AUTOCAD
PPUH BUDDOM Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Komorniki (wielkopolskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych,aktywna sprzedaż promocji
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-04-05 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Pleszew (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zkresie poszukiwania asortymentówz branzy spozywczo- przemysłowej
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2017-03-09 - Kazimierzowo (warmińsko-mazurskie)
Bezpośrednia odpowiedzialność za procesowanie transakcji oraz przygotowywanie płatności między jednostkami powiązanymi firmy Whirlpool EMEA. Wypełnianie innych czynności zleconych bez bezpośredniego przełożonego. Procesowanie faktur dla jednostek powiązanych dla wyrobów gotowych, części zamiennych, materiałów. Współpraca z poszczególnymi krajami celem otrzymania faktur mailowo (jeśli jest to wymagane). Codzienne monitorowanie transakcji dotyczących produktów w jednostkach powiązanych, sprawdzanie błędów procedur automatycznych, wykonywanie księgowań manualnych. Wprowadzanie transakcji/umów za pomocą narzędzia ICNPA. Koordynacja poszczególnych rynków celem otrzymania akceptacji na czas. Utrzymanie bazy danych cen zakupowych (tzw. info records i material masters). Periodyczne otrzymywanie list cen zakupów z krajów strefy EMEA. Uzgadnianie sald jednostek powiązanych we współpracy z działami należności i zobowiązań oraz przygotowywanie zestawienia sald na koniec miesiąca.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie ciągłej dostawy ciepła,ciepłej wody i pary na potrzeby Zakładu
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - 2018-02-22 - Przemyśl (podkarpackie)
Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Zamawianie materiału, sprzętu na budowę, tworzenie dokumentacji, kontakt z kontrahentami
STAL-SYSTEM Przemysław Buszkiewicz - 2018-02-08 - Międzyrzecz (lubuskie)
*Tworzenie zamówień oraz innych dokumentów związanych z dostawą wsystemie CDN *Analiza stanów magazynowych. *Sprawdzanie zgodnościzamówień z fakturą. *Współpraca z działem zakupów w sprawie reklamowanychproduktów. *Pilotowanie zwrotów dotyczących uszkodzonych produktów.*Zgłaszanie reklamacji dotyczących dostaw. *Przygotowanie i kompletowaniedowodów dotyczących reklamacji. *Wyjaśnianie braków i nadwyżek wdostawach *Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi *Monitorowanie obieguoraz terminowości wyjaśniania reklamacji *Sporządzanie raportów i statystyk*Dbanie o poprawność dokumentów finansowych, praca w godz.8-16
SFD Spółka Akcyjna - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
- przygotowywanie dokumentów kadrowych, - sporządzanie listy płac, - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS i US, - prowadzenie akt osobowych,
Cech Rzemiosł Różnych w Mrągowie - Związek Pracodawców - 2016-07-20 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, wykonywanie zarządzeń,- sporządzanie wezwań i zawiadomień, wysyłanie korespondencji,- wykonywanie czynności kancelaryjnych, prac administracyjno - biurowych,- wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych,- inne czynności zlecone przez kierownika sekretariatu wydziału,- redagowanie pism.
Sąd Rejonowy w Ilawie - 2018-07-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie zamówień, sporządzanie ofert sprzedaży, koordynacja działań sprzedażowych, wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich nadzór, fakturowanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe EXAR - 2017-03-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, spotkania z klientami, przygotowanie projektów umów, zleceń, utrzymanie relacji handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Legnica (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)