SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM-WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM-WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 9 999 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 999 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM-WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 999 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: ogólnokształcące, MS Office, biegła znajomość języka wegierskiego, obowiązki: Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym Promowanie i sprzedaż produktów Dbanie o relację z klientami Obsługa bazy danych Administracja i praca z wewnętrznym systemem Wymagania: Biegła znajomość języka węgierskiego (min. poziom C1) warunek konieczny W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 Minimum średnie wykształcenie Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center) Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów Odpowiedzialność za powierzone działania Motywacja i zaangażowanie Kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres Oferujemy: Pracę na pełen etat Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21) Możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office) Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy Premiowanie dobrych wyników System szkoleń Narzędzia niezbędne do pracy Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych Możliwość używania na co dzień języków obcych Przyjazną atmosferę pracy Możliwość awansu i rozwoju Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
zaopatrywanie Działu Produkcji w odpowiednie materiały zgodnie z zapotrzebowaniem, a w szczególności: składanie zamówień u dostawców, nadzorowanie realizacji dostaw, rozwiązywanie problemów towarzyszących przy realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kwidzyn (pomorskie)
przygotowywanie ofert, prace biurowe
BRAY INTERNATIONAL INC.(SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-24 - Oświęcim (małopolskie)
OBOWIĄZKI●SAMODZIELNE PROWADZENIE I ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BADAWCZYMI (ILOŚCIOWYMI I JAKOŚCIOWYMI) NA TERENIE CAŁEGO KRAJU;●KOORDYNACJA CAŁEGO PROJEKTU BADAWCZEGO: OD WYBORU METODOLOGII DO PREZENTACJI WYNIKÓW;●REKRUTACJA I SZKOLENIE ZESPOŁU BADAWCZEGO;●FORMUŁOWANIE REKOMENDACJI ORAZ WNIOSKÓW NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ;●KONTROLA BUDŻETU PRZEZNACZONEGO NA BADANIA.
GRUPA WW SP. Z O.O. - 2017-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)
• planowanie, koordynowanie oraz realizacja działań zakupowych,• obsługa klientów kluczowych krajowych i zagranicznych• organizowanie oraz udział w akcjach promocyjnych, targach, konferencjach,• koordynacja przygotowań materiałów reklamowych,• aktualizacja katalogów, ofert, dokumentów wewnętrznych
Wytwórnia Wyrobów Foliowych „FOLPLAST” T. Pawlik, R. Pawlik Sp. J - 2017-02-28 - Kościan (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert, ich kalkulacja
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
Montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania. Budowa instalacji zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kosów Lacki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakty z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-02-01 - Starowa Góra (łódzkie)
planowanie i koordynowanie zamówień, kontrola, negocjacje cen zakupu towarów i materiałów, wyszukiwanie nowych dostawców produktów, utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-18 - Łuków (lubelskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Złotów (wielkopolskie)
Obsługa klientów biznesowych, tworzenie ofert wydawnictwa, obsługa biura, obsługa strony internetowej wydawnictwa, rozmowy handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe min. rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera; wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki (w tym dokumentacji technicznej i projektowej); kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień klientów do systemu, fakturowania, raportowania do Zarządu; obsługa administracyjna biura; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Gliwice (śląskie)
Koordynowanie załadunków, wyszukiwanie przewoźników i zlecanie przewozów, nadzór nad transportem od załadunku do rozładunku
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Grójec (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2017-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie zajęć psychoprofilaktycznych grupowych i indywidualnych z uwzględnieniem opinii innych instytucji i własnych obserwacji, pomoc dziecku w kompensowaniu braków z zakresu wiedzy szkolnej i poszerzanie jego wiedzy o świecie, prowadzenie zajęć opiekuńczo wychowawczych,prowadzenie warsztatów tematycznych dla dzieci i młodzieży, organizacja czasu wolnego dzieci i młodzieży (wycieczki, pikniki, półkolonie, zimowiska), określenie kierunku i programu działań terapeutycznych, śledzenie efektów pracy i weryfikacji prognozy, praca z rodzicami wychowanków, uczestnictwo i konsultowanie wyników obserwacji i badań z zespołem, ds. okresowej oceny sytuacji wychowanka oraz uczestnictwo w organizacyjnych spotkaniach zespołu, opracowywania i realizacji programów realizowanych w Świetlicy i przez Świetlicę, współpraca ze szkołami i innymi instytucjami w zakresie działalności Świetlicy Środowiskowo Socjoterapeutycznej, prowadzenie dokumentacji określonej w regulaminie Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej, opracowywanie niezbędnych dokumentów, programów, analiz i sprawozdań z zakresu zadań objętych zakresem czynności, udział w organizacji działań profilaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych mieszkańców Gminy (imprezy, spotkania, akcje, kampanie profilaktyczne), podnoszenie kwalifikacji zawodowych, rozwijanie własnego warsztatu pracy.Praca na zastępstwo, na 2zmiany w godz.7-15 lub 10-18.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie - 2017-09-26 - Andrychów (małopolskie)
naliczanie list płac, rozliczanie ZUS, US, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość prawa podatkowego, obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Legnica (dolnośląskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przgotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średniemile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w transporcie międzynarodowymsystem pracy dopasowany do pracownikawynagrodzenie: od 5000 do 10000 zł brutto
FROMOD Sp.z.o.o., Sp.k. - 2018-04-30 - Franklinów (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
-miejsce pracy: Niemcy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JOLANTA JAŚKIEWICZ - 2017-06-28 - Niemcy (Niemcy)
wykonywanie czynności agencyjnych. Praca stacjonarna (w biurze) i w terenie. Godziny pracy do uzgodnienia.
Grudowska Zofia AGENCJA UBEZPIECZENIOWA - 2018-02-05 - Wadowice (małopolskie)
Obsługa serwisowa klientów firmy. Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (9 miesiecy). Praca na pełny etat.Praca; 8:00-16:00. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży IT, Mile widziane certyfikaty inżynierskie producentów lub inne dyplomy potwerdzające ukończenie kursów specjalistycznych. Wymagania: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. - CV- Kontakt osobisty z Pośrednikiem Pracy w PUP Katowice w celu odebrania skierowania na spotkanie z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia,- organizacja szkoleń dla beneficjentów LSR,- organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,- przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na realizację działań i przedsięwzięć określonych w LSR,- przygotowanie i składanie wniosków o płatność,- przygotowywanie odpowiednich sprawozdań,- monitorowanie podpisywania i realizacji umów,- przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR dla Zarządu,- sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,- przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów,- koordynacja projektu współpracy i projektów grantowych,- poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,- realizacja projektów Stowarzyszenia,- przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,- prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania oraz rozliczenia projektów,- współpraca przy przygotowaniu/aktualizacji Lokalnej Strategii Rozwoju, - inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura.
Poleska Dolina Bugu - Stowarzyszenie - 2016-06-29 - Okuninka (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych.
Leszek Stański FIRMA HANDLOWA "MICROPRO" - 2018-05-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)