SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Bielsko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2018-08-13
Lokalizacja: Bielsko (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielsko, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2018
Data zakończenia pracy: 12.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Adres pracodawcy:
17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie pup
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: międzychodzki
Gmina pracodawcy: Międzychód
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzychód
Ulica pracodawcy: 17 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 143
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 14.08.2018
Oferta pracy ważna do: 12.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji w SFDC. konsultacje z partnerami biznesowymi, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i konserwacja myjki ciśnieniowej, prace naprawcze w budynku i wokół budynku, dozorowanie instalacji dostarczających media do obiektu, pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości.
SKUP I SPRZEDAŻ ZWIERZĄT RZEŹNYCH I HODOWLANYCH SYLWESTER WOŹNIECKI - 2017-06-23 - Szczeglin (kujawsko-pomorskie)
Rozpatrywanie wniosków , wprowadzanie danych do systemu, udzielanie informacji klientom.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Suwałki (podlaskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
PRACE ZWIĄZANE Z OCHRONĄ ZDROWIA PRACUJĄCYCH
TOMMAX SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Dębica (podkarpackie)
Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel), organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, monitorowanie płatności i wysyłek, stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, czynny udział w targach branżowychOferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole, praca od poniedziałku do piątku.
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie kosztorysów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Nasz Dom" - 2017-01-13 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Rybnik (śląskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów, udział w tworzeniu ofert dla klientów, rozmowy handlowqe z klientami, obsług aposprzedażowa, udział w działaniach promocyjnych, udzielani epodstaowych informacji o produkcie, podstaowa obsługa sprzedawanych produktów, prace biurowe związane z obsługa dokumentów, wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-07-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Zabrze (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Siedlce (mazowieckie)
kolportaż ulotek reklamowych firmy na terenie miasta
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Skierniewice (łódzkie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Ruda Śląska (śląskie)
badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji, organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym i logistycznym, prowdzenie dokumentacji, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego i detalicznego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice sklep Hermes Plus; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2018-08-02 - Gliwice (śląskie)
Tłumaczenia, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji.
Zakłady Mięsne Mokobody Spółka z o.o. - 2015-12-18 - Mokobody (mazowieckie)
prace komputerowe, promocja, reklama, prace biurowe,
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2017-08-18 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy. Sporządzanie dokumentacji kadrowej. Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wiązowna (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wystawianie umów cywilnoprawnych, naliczanie składek ZUS i PDOF, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych wraz z pochodnymi od wynagrodzeń, weryfikacja danych na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2017-04-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie rozmów handlowych, działania promocyjne, przyjmowanie reklamacji, raportowanie wyników, utzrymywanie kontaktu z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Konserwacja konstrukcji i budynków drewnianych.Rozkładanie i załadunek w magazynie.
"DOMBAL" Adam Jan Ziółek - 2017-11-06 - Przykory (mazowieckie)
- Obsługa klienta-Rekrutacja i selekcja-Administracja-Działania promocyjno -handlowe-Działania telemarketingowe
ZVIAGELONE - 2017-07-03 - Brwinów (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów handlowych z partnerami handlowymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Widów (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż powierzchni reklamowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)