SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNA KSIEGOWA Rajkowy oferta pracy SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNA KSIEGOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
Data publikacji: 2018-04-25
Lokalizacja: Rajkowy (pomorskie)
Pracodawca: SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 83-130 Rajkowy, powiat: tczewski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNA KSIEGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rajkowy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pelplin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,- znajomość przepisów podatkowych (PDOP, PDOF, VAT),- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,- znajomość oprogramowania Insert będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Szkolna 3, 83-130 Kulice, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Pelplin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kulice
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 22.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno (podkarpackie)
Staż w Polskim Związku Niewidomych.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 65.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa informatyczna firm, praca w serwisie komputerowym
Zakład Usług Elektrycznych GRABINSKI - 2017-06-19 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż farb, lakierów, złomów kolorowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz w delegacjach na terenie całego kraju.
MERCURY HM SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-10-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
utrzymywanie oraz rozwój sprzedażypoprzez telefoniczny kontakt z obecnymi kontachentami,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz - 2016-06-03 - Piekoszów (świętokrzyskie)
realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Kwidzyn (pomorskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
monitorowanie sprzedaży wprowadzonych nowości, wyszukiwanie nowych trendów rynkowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Dociekliwość, wytrwałość, samodzielność i pro aktywność Umiejętność logicznego myślenia i analizy danych.Optymizm i zaangażowanie, Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Umiejętność współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z zastosowaniem różnych kanałów komunikacji, w tym kontakty przez telefon. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Vive Textile Recycling Sp.z o.o. - Kielce - 2016-11-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Biegła obsługa pragramów Treko , AC. Charakterystyka wykonywanej pracy: rekrutacja osób rosyjsko i ukraińsko języcznych, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. wynagrodzenie 13,70 zł/h brutto.
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
-Prowadzenie dokumentacji pracowników-Prowadzenie rekrutacji-Wykonywanie analiz związanych z zatrudnieniem
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-03-23 - Ćmielów (świętokrzyskie)
przyjmowanie zamówień od klientów; rejestrowanie ich w systemie komputerowym Rekord; logistyczna obsługa zamówień: pilotowanie wykonania zamówień klientów, organizacja wysyłek, wystawianie faktur i innych dokumentów wysyłkowych, współpraca z klientem, korespondencja, tłumaczenie i prowadzenie korespondencji handlowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie min. 3 lata; biegła znajomość jęz. angielskiego i ukraińskiego; znajomość prawa w zakresie legalności pobytu i pracy cudzoziemców; zakres obowiązków: przeprowadzanie procesów rekrutacji w jęz. ukraińskim, opieka nad pracownikami z Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu, dyspozycyjność, przyg. opisu stanowiska w jęz. angielskim i ukraińskim; miejsce pracy: Knurów; umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Knurów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
asystent specjalisty ds. sprzedaży: obsługa sprzeadży w sklepie elektrotechnicznym,przyjmowanie towaru,wydawanie towaru, przygotowywanie ofert
"EL-DRUT WINDING WIRES SP. Z O.O., SP.K." WIELEŃ - 2016-03-16 - Wieleń (wielkopolskie)
sporzadanie i wydawanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Czarnków (wielkopolskie)
Tworzenie strategii marketingowej oraz wdrażanie jej w różnych kanałach informacyjnych, zarządzanie treściami na stronie internetowej teatru, odpowiedzialność za proces komunikacji marketingowej, współpraca przy tworzeniu Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Walizka, prowadzenie działań sponsoringowych oraz partnerskich, przygotowywanie ofert do placówek oświatowych, domów kultury oraz teatrów, realizacja polityki marketingowe Teatru, Koordynowanie działań promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów Teatru, koordynacja działań organizacyjnych Teatru, współpraca i utrzymywanie kontaktów z mediami, planowanie i realizacji imprez oraz innych form uczestnictwa w kulturze, aktualizacja i redakcja strony internetowej oraz profili społecznościowych prace biurowe i administracyjne, udzielanie informacji o działalności instytucji, archiwizacja dokumentacji teatru.
Teatr Lalki i Aktora - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)
Praca przy komputerze. Ponadto, praca jest związana z ciągłym i bezpośrednim kontaktem z pracownikami ze Wschodu (głównie z Ukrainy) oraz agencjami pośrednictwa pracy na Ukrainie. Dodatkowo, praca w ruchu, wymaga chodzenia po szklarni, schylania się i operowania rękoma.Praca na czas określony: 01.02.2018 - 30.06.2020Godzina zakończenia pracy: 15:30
Przedsiębiorstwo Produkcji Ogrodniczej Siechnice Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Siechnice (dolnośląskie)
- Prowadzenie sprzedaży metali nieżelaznych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży metali nieżelaznych. Wymagana znajomość branży metali nieżelaznych. Wymagane umiejętności: Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta korporacyjnego i przedsiębiorstw; Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MsOffice. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-353-25-10, 32-353-25-09) lub e-mail: info (at) metaleniezelazne.com.pl
METALE NIEŻELAZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowychw w Państwach Europy Wschodniej i UE; utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; kontrola kierowców, kontrola nad zużywanym paliwem. Wymagania dotyczące kandydata: wykształcenie wyższe; prawo jazdy kat B; obsługa komputera; doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy; znajomość języków obcych j. ukraiński, j. angielski i j. niemiecki w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Lublin (lubelskie)
zjamowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo- płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2016-04-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy, rekrutacja pracowników z Ukrainy, opieka nad zatrudnionymi pracownikami z Ukrainy, wypełnianie dokumentów, rozdysponowywanie pracowników, udzielanie informacji na temat zatrudnienia pracownikom z Ukrainy, wystawianie ofert pracy na ukraińskich portalach. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozyzcyjność w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie biura, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wadowice (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-29 - Jarocin (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie ofert i wycen inwestycyjnych. Tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną. Doradztwo techniczne. Współpracę z klientem.
ZAKŁADY STOLARKI BUDOWLANEJ FERNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-14 - Lubartów (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Świątniki Górne (małopolskie)
prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Klementowice (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Załadunek, przewóz i rozładunek towarów w celu ich dostawy do klientów. Bieżąca kontrola stanu technicznego pojazdu w zakresie niezbędnym do bezpiecznego przewozu ładunków.
Drimpol Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)