SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kielce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Staż w Polskim Związku Niewidomych.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 65.
Data publikacji: 2017-08-14
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Staż w Polskim Związku Niewidomych.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 65.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2017
Data zakończenia pracy: 17.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Na staż może zostać skierowana osoba zakwalifikowana do II profilu pomocy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2017
Data dodania oferty pracy: 11.08.2017
Oferta pracy ważna do: 11.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowe tymczasową, nr wpisu 364.Negocjowanie warunków zakupów materiałów i usług produkcyjnych, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, monitorowanie oraz doskonalenie bazy dostaców, prowadznene i aktualizacja bazy zakupowej, sporządzanie zamówień zakupu kompenentów produkcyjnych oraz usług zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, analiza ofert oraz analiza jakościowa dostawców, współpraca z innymi departamenatmi w celu realizacji zadań, stały monitoring rynku dostawców, sporządzanie analiz, zesatwień i raportów.Jedna zmiana: od 7:00-15:00
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Mielec (podkarpackie)
zakres obowiązków zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Dz. U. 1997 nr 109 poz. 704
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bełchatów (łódzkie)
Usługi, reklama, praca w agencji reklamowej, pozyskiwanie kluientów, przygotowanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łódź (łódzkie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem francuskimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku francuskim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, sprzedaż towaru, obsługa komputera(fakturowanie), prace porządkowo-remontowe w firmie,
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piła (wielkopolskie)
realizacja zaopatrzenia dla działu technicznego,nadzór nad magazynem w działe technicznym, zapytania ofertowe, współpraca z dostawcami
GRAAL SA - 2015-11-27 - Kartoszyno (pomorskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center.
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Parczew (lubelskie)
prowadzenie badań psychologicznych osób zgłaszających chęć pełnienia służby wojskowej, zgodnie z obowiązującymi zasadami i metodyką, diagnozowanie kandydatów, wykonywanie opracowań statystycznych i analiz
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2015-11-12 - Czerwieńsk (lubuskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych,
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie sprzętu/oprogramowania/diagnostyka problemów w sieci/rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt/software/rozwiązywanie problemów sieciowych; administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; korzystanie z funkci Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Zabierzów (małopolskie)
Pomocnicze prace budowlane. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Biegła znajomość języka ukraińskiego, język polski w stopniu komunikatywnym. Planowane rozszerzenie działalności na rynek wschodni i planowanezatrudnianie pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kożuchów (mazowieckie)
rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sporządzanie umów
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Pszczyna (śląskie)
przygotowywanie procesu logistycznego, współpraca z innymi działami firmy, optymalizacja kosztów transportu, prowadzenie rozliczeń z klientami krajowymi i zagranicznymimiejce wykonywanie pracy: Polska
"DAYMOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
Udział w rozwoju nowych formatów opakowań dla wyrobów czekoladowych z uwzględnieniem standardów bezpieczeństwa, wzrostu poprzez innowacje oraz satysfakcji konsumenta poprzez:Projektowanie nowych koncepcji opakowań Zarządzanie projektamiWpływ na zarządzanie ryzykiemRozwijanie alternatywnych rozwiązań i podnoszeniem efektywności opakowańRozwijanie prototypów dla badań marketingowych i rynkowych we współpracy z odpowiednimi agencjami / dostawcamiEfektywną komunikację i współpracę z kolegami z innych działówWspółpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi działami badawczo-rozwojowymiKonsultacje z ekspertami i naukowcami z innych krajów.Miejsce pracy: Czekoladowa 1 Bielany Wrocławskie Kontakt telefoniczny z pracodawcą. Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
ofertowanie i analiza ofert,praca w systemie Simple ERP i CRM,wystawianie faktur sprzedaży,generowanie zamówień,analiza umów z kontrahentami.
Zarmen Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Słowińska Grupa Rybacka - 2016-12-22 - Przewłoka (pomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych, marketing i sprzedaż produktów Damix. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
kontrola przepisów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Praca związana z obsługą klientów zagranicznych i krajowych
NOVEL-TECH sp.cyw. Mielec - 2017-09-28 - Mielec (podkarpackie)
Rozwijanie sprzedaży internetowej, pozyskiwanie nowych firm do współpracy, pozycjonowanie sklepu internetowego. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
SAPIR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Janki (mazowieckie)
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy.Prowadzenie strony internetowej.Organizacja szkoleń, spotkań, konferencji.Przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczanie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wchodniego.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Realizacja procesów rekrutacyjnych. Aktywne pozyskiwanie kandydatów. Publikacja ogłoszeń.
PROBET Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Opracowywanie i weryfikowanie procedur, instukcji, kontrola warunków BHP oraz udział w ocenie ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń,przeprowadzanie szkoleń,udział w ocenie modernizacji zakładu.
Vandemoortele Polska Sp. z o.o. Łodź - 2016-09-21 - Kutno (łódzkie)
Praca w delegacji : NiemcyZjazd do Polski co 1,5 tygodniaUkładanie lini telekomunikacyjnych
BB One Constructions Bartłomiej Brzoza - 2017-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OCHRONA POWIERZONEGO MIENIA
Piast Business Service - 2015-12-07 - Polkowice (dolnośląskie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Samodzielna obsługa firmy w zakresie kadrowo płacowym, m.in.: prowadzenie wszelkich spraw kadrowych (personalnych) od zatrudnienia do zwolnienia pracownika, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, sporządzanie deklaracji związanych z płacami i pracownikami, tj. deklaracji ZUS, US, PFRON, Urząd statystyczny, prowadzenie wszelkich ewidencji związanych z zatrudnianiem pracowników, tj. czasu pracy, urlopów, chorobowych. Proponowane wynagrodzenie: ok. 3000 zł - 5000 zł netto
Custo Pol S.A. - 2016-08-18 - Wykroty (dolnośląskie)
telefoniczna weryfikacja potrzeb klienta,dobieranie oraz prezentowanie najlepszej oferty dla klienta,udzielanie informacji o aktualnych produktach.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gdańsk (pomorskie)