SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Nowy Sącz oferta pracy Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem francuskimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku francuskim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Data publikacji: 2018-03-14
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem francuskimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku francuskim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: aplikacja pocztą elektroniczną
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Elektrodowa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: Produkcja okien
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 14.03.2018
Oferta pracy ważna do: 12.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zamawianie towarów do sprzedaży; analizowanie cen i warunków dostaw; wybór dostawców ; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; reklamowanie i sprzedaż towarów; rozliczanie raportów kasowych dobowych; reklamowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. nieruchomości
1. Kancelaria Radcy Prawnego mgr Jerzy Hebda 2. Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami HEBDA Nieruchomości - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie i wprowadzanie do systemu kadrowo - płacowego danych niezbędnych do poprawnego przeliczenia listy płac, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa oraz administrowanie tą dokumnetacją, współpraca z instytucjami ZUS, US, PIP, PEFRON, GUS, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, przygotowywanie róznorodnych raportów i analiz dotyczacych czasu pracy i wynagrodzeń pracowników
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i ich wpływ na proces rekrutacji. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów ze Wschodu( teren Ukrainy, Rosji, Gruzji).Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika. Określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i majacych doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Zakwaterowanie pracowników. Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim, rosyjskim oraz angielskim. Godziny pracy od 9:00-11:00 i 13:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Specjalista ds. marketingu i handlu.Zakres czynności: podejmowanie działań marketingowych, planowanie, koordynacja i realizacja. Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Osoby zaintersowane pracą mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosić się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2018-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, minimum rok pracy na podobnym stanowsku w branży budowlanej, obsługa klienta, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym, motywacja do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i zaangażowanie w prace, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa komputera i programów biurowych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów,i obsługa około sprzedażowa klienta, pozyskiwanie nowych klientów. Wynagrodzenie plus atrakcyjne premie. Firma daje możliwość realizacji własych pomysłow, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, kontakt z najnowszymi technologiami, szkolenia produktowe. Kontakt z pracodawcą telefoniczny i e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl.
FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI - 2017-01-30 - Nędza (śląskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
prowadzenie obsługi finansowej/biurowo-administracyjnej kontraktów na roboty (FIDIC)•wspomaganie kierownika kontraktu w kwestiach ekonomicznych prowadzonego kontraktu,•opiniowanie dokumentacji do rozliczenia kontraktów na roboty,•inne czynności administracyjne na kontrakcie.
BBF Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Łowicz (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami eksportowymi firmy,aktywne pozyskiwanie nowych klientów eksportowych,przygotowywanie ofert, negocjowanie cen oraz warunków handlowych,przygotowywanie umów oraz koordynacja ich realizacji,bieżąca obsługa klientów eksportowych,realizacja założonych planów sprzedażowych,analiza rynku i konkurencji.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Myszków (śląskie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe Chuda Danuta - 2017-05-08 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów i analiza dla zarządu, ocena ryzyka handlowegoBezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa handlowa klientów posługujących się językiem niemieckim
ADAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w surowce spożywcze, dodatki do żywności oraz spraw związanych z zaopatrzeniem w opakowania (kartony, etykiety), zamawianie transportu, wystawianie dokumentów eksportowych
ETOILA SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Szadów Pański (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Redagowanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej - "Zakurzonej" w Warszawie - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc podczas czynności higienicznych, posiłkach i zajęciach prowadzonych z dziećmi.
FUNDACJA "HAPPY DAYS - SZCZĘŚLIWE DNI" - 2018-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
KONTAKT Z KLIENTEM, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, ZATOWAROWANIE REGAŁÓW, KONTROLA DAT PRZYDATNOŚCI PRODUKTÓW
PHU BAJKA - 2017-08-07 - Skierniewice (łódzkie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,- naliczanie wynagrodzeń,- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzedem Skarbowym, GUS,
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ - 2016-11-18 - Rawicz (wielkopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacji, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, prowadzeni i budowanie bazy danych kandydatów do pracy, potwierdzenie kandydatom warunków oferty, podpisywanie umów, nawiązywanie kontaktów i rekrutacja z Ukrainą
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zabrze (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE LIST PŁAC, KOREKT LIST PŁAC, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS, KOREKT DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS
BEETSMA HRM-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie rachunkowości i finansów; znajomość ustaw: ustawa o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
budowa i wdrażanie strategii w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram), prowadzenie na bieżąco i modernizacja profili społecznościowych, tworzenie treści do witryn internetowych.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Jawor (dolnośląskie)