SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Łowicz oferta pracy BBF Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie obsługi finansowej/biurowo-administracyjnej kontraktów na roboty (FIDIC)•wspomaganie kierownika kontraktu w kwestiach ekonomicznych prowadzonego kontraktu,•opiniowanie dokumentacji do rozliczenia kontraktów na roboty,•inne czynności administracyjne na kontrakcie.
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Łowicz (łódzkie)
Pracodawca: BBF Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:99-400 Łowicz 0, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie obsługi finansowej/biurowo-administracyjnej kontraktów na roboty (FIDIC)•wspomaganie kierownika kontraktu w kwestiach ekonomicznych prowadzonego kontraktu,•opiniowanie dokumentacji do rozliczenia kontraktów na roboty,•inne czynności administracyjne na kontrakcie.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łowicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łowicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra umiejętność obsługi pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : doskonała organizacja pracy własnej[Umiejętność 1] : umiejętność analitycznego myślenia[Inne] : Firma oferuje•atrakcyjne wynagrodzenie,•szybki rozwój zawodowy,•niezbędne szkolenia i narzędzia do pracy,•pracę z wykorzystaniem:onajnowszych narzędzi do projektowania w tym w technologii BIMostandardów zarządzania projektami PMI i PRINCE,•elastyczne formy zatrudnienia
Nazwa pracodawcy: BBF Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 461, 60-451 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 461
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 26.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-10-25 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
prowadzenie kadr firm (akta osobowe i urlopy)przygotowywanie list płacrozliczanie deklaracji zusrozliczanie zasiłków chorobowychkontakty telefoniczne lub mailowe z klientem lub intytucjami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocenianie szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- wprowadzanie danych osobowych z dokumentów do systemów informatycznych;-przygotowywanie pism do wysyłki-kopertowanie, adresowanie;-archiwizacja dokumentów;
URZĄD SKARBOWY W TCZEWIE - 2016-04-04 - Tczew (pomorskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktów, kontakty z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi, praca w S-cu, delegacje na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sosnowiec (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Nowy Targ (małopolskie)
sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu, przydzielonych do stanowiska, zleceń umów sprzedaży, szczególnie w zakresie sporządzania sokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu ERP spółki, dotyczących realizacjizleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresów gwarancyjnych i rękojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budów, uczestnisctwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umiowy sprzedażu, uczestnictwo w procenie przygotowania do realizacji zlecenia umowy sprzedaży, uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmioru, któremu powierzone będzie podwykonawstwo robór lub wykonanie usługi, prowadzenie procesu realizacji zleceń umów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnej, obsługa zadania w systemie ERP soólkipraca na umowę na czas okreslony, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
MYCIE DETALI METALOWYCH, PAKOWANIE I ETYKOWANIE DETALI WEDŁUG ZAKRESU PAKOWANIA, ŁADOWANIE I ROZŁADOWANIE DETALI ZA POMOCA WÓZKA WIDŁOWEGO, KONSERWACJA PIERWSZEGO STOPNIA MYJKI
"BAUD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-05-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
sporzadzanie listy płac, wystawianie zaświadczeń, obsługa kadrowo-płacowa,
GWARANT Agencja Ochrony Spółka Akcyjna - 2016-04-04 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż w barze , przygotowywanie kebaba, obsługa klientawynagrodzenie ok 7,50 netto za godzinęPraca Pon -Czw 10:30 do 20:00, Pt. Sobota - do 02:00
"Sułtan Kebab" Marcin Haponik - 2015-11-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
ASCEND COLSUNTING BARTOSZ KOWALIK - 2017-03-10 - Sadurki (lubelskie)
Wykonywanie testów funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnościowych tworzonego oprogramowania,odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur firmy i stosowanie ich adekwatnie do sytuacji.
EPAM Systems Poland - 2017-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna organizacja imprez tematycznych, swpółpraca z kontrachetnami, wprowadzanie ofert do systemów rezerwacyjnych, umtrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami, obsługa systemów rezerwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w szkole 5 godzin tygodniowo
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Udaninie - 2018-08-27 - Udanin (dolnośląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
Wydawanie narzędzi,monitorowanie produkcji pod względem dostępności materiałów, kontrola produktu i wykonanej pracy, kontrola list obecności.Możliwośc pracy na 1/2 etatu lub w pełnym wymiarze.
Przedsiębiorstwo Wyrobów Metalowych CYNKMET Bytom Odrzański Zbigniew Stępień - 2018-01-29 - Bytom Odrzański (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu, tworzenie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, DOSTARCZANIE TOWARU, PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOŚIADCZENIE W HANDLU, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY LABORATORYJNEJ, PRAWO JAZDY B
DOM HANDLOWY NAUKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów,przyjmowanie zleceń,wystawianie faktur,sprzedaż
PIOTREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Wójtowo (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników z rynków wschodnich, uczestnictwo w procesach sprzedażowych, uczestnictwo w targach i imprezach handlowych, reprezentowanie firmy na rynkach wschodnich
" M M PRODUKT " MACIEJ MIKOŁAJCZAK - 2016-12-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,•zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,•działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,
J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna - 2016-11-29 - Lubin (dolnośląskie)
realizowanie polityki marketingowej szkoły, badanie rynku, analiza konkurencji, promocja szkoły, realizacja działań z zakresu PR, interaktywne działania na płaszczyźnie mediów społecznościowych
Fundacja TABLON - 2018-06-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)