SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Kielce oferta pracy GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Rozwijanie sprzedaży w kanale internetowej (obsługa sklepu Allegro), przygotowywanie, wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowej, obsługa zamówień i zarządzanie stanami magazynowymi, monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz rynku klienta, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie działań e-marketingowych, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, współpraca z partnerami innych działów firmy.
Data publikacji: 2015-11-25
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WITOSA 76, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozwijanie sprzedaży w kanale internetowej (obsługa sklepu Allegro), przygotowywanie, wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowej, obsługa zamówień i zarządzanie stanami magazynowymi, monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz rynku klienta, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie działań e-marketingowych, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, współpraca z partnerami innych działów firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2015
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość Google Analytics, znajomość specyfikacji sprzedaży produktów w kanale Allegro, umiejętność analitycznego myślenia połaczonego z instynktem sprzedawcy, mocnej orientacji na wynik, zdolności organizacyjne, samodzielność oraz umiejętność efektywnej współpracy w zespole, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel.
Nazwa pracodawcy: GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
WITOSA 76, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wskazany kontakt e-mail: rekrutacja (at) mac.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: WITOSA
Numer budynku pracodawcy: 76
Profil działalności pracodawcy: Wydawanie książek.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2015
Data dodania oferty pracy: 20.11.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-09-18 - Polkowice (dolnośląskie)
- Kontrola jakości realizacji produkcji, międzyoperacyjna i końcowa (zgodność wymiarowa, jakość spoin, jakość powłok antykorozyjnych, zgodność z wymaganiami klienta); - Przygotowanie dokumentówkontroli jakości; - Utrzymanie kontaktów z klientami w zakresie jakości produkcji i terminowości wykonania; - Akceptacja i przygotowanie dla produkcji dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta.Praca od 8-16.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Opole (opolskie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja sytemów i produktów ds bezpieczeństwa.Optymizacja systemu bezpieczeństwa.Konstruowanie i konfiguracja nowej infastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego.Wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
praca
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
marketing w firmie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa socjal-media
Spółdzielnia Socjalna Iskra Sztumskie Pole - 2017-05-31 - Sztumskie Pole (pomorskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, listy płac, cały etat, 8-17 (do uzgodnienia), staż pracy 5-10 lat, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa monitoringu, ochrona osób i mienia
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. Hipermarket Carrefour w Mławie - 2016-04-22 - Mława (mazowieckie)
zapoznanie z pracą w Dziale Jakości, administrowanie bazą danych jakości, aktualizacja, przygotowywanie nowych dokumentów systemu jakości zgodnie z potrzebami wynikającymi z rozwojem firmy, nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Mielec (podkarpackie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów. Monitorowanie potencjału klientów na rynku Rosji i Ukrainy. Pozyskiwanie klientów na terenie Rosji i Ukrainy. Przygotowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług. Przygotowanie ofert handlowych, umów, prowadzenie negocjacji. zawieranie umów handlowych. Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe 2 lata. Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność w rozpoznawaniu gatunków i rodzajów drewna.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Ząbki (mazowieckie)
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
KOORDYNACJA SYSTEMÓW TELEFONICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1) Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej 2)Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi3)Współtworzenie strategii marketingowej4)Prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego 5)Kreowanie polityki cenowej hotelu6)Tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych Praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-06-16 - Strzelinko (pomorskie)
Personalizacja kart, personalizacja listów, sprawdzanie bazy danych, przygotowanie do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż usług turystycznych, obsługa partnerów handlowych w języku obcym, sporzadzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży w j.arabskim
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów; bieżące prowadzenie biura; obsługa recepcji i centrali telefonicznej; dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji; aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu; obsługa urządzeń biurowych; współpraca z innymi działami firmy
ALSTAL KONSTRUKCJE Spółka Z O.O. , Spółka Komandytowa - 2017-05-17 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacja samochodów, sprawdzanie biletów podrózy
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumantcji BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, opracowywanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, czynny udział we wdrażaniu optymalizacji procesów produkcyjnych i pomocniczych z wykorzystaniem narzędzi Lean, udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie rejestru dokunetacji wypadkowej, kontrola warunków pracy, stanu BHP i PPOŻ, raportowanie stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usuwania, współpraca z poszczególnymi działami wewnętrznymi w zakresie BHP, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
INTER- METAL S.C - 2018-01-03 - Bonin (zachodniopomorskie)
kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-12-27 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych, stawianie altan, ogrodzeń, wykonywanie prac brukarskich. WYMAGANIA: prawo jazdy kat.B, (mile widziane kat. E, mile widziane uprawnienia do obsługi koparki), 3 lata doświadczenia.Praca na terenie kraju. KONTAKT: rekruatcja (at) apis.eu.pl
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Jarosław (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmyna rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa finansowa w zakresie wynagrodzeń pracowników, składek ZUS, wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, obsługa programu PŁATNIK.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, min. 2 lata doświadczenia, obsługa komputera, programu PŁATNIK.
ELEKTROMET Zakłady Metalowe Spółdzielnia Pracy Jarosław - 2017-08-07 - Jarosław (podkarpackie)