SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Rzeszów oferta pracy HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: praca
Data publikacji: 2016-08-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZY TORZE 1, 35-205 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 08.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
osoba zarejestrowana w PUP Rzeszów jako osoba bezrobotna z ustalonym II profilem pomocy
Nazwa pracodawcy:
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PRZY TORZE 1, 35-205 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PRZY TORZE
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.08.2016
Oferta pracy ważna do: 24.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyższe wykształcenie, doswiadczenie w pisaniu i realizacji projektów współfinansowanych, prawo jazdy kat. B, język angielski i niemiecki - poziom zaawansowany, znajomośc MS office
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Lubań (pomorskie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Specjalista ds. ochrony w obiekcie handlowym.Firma oczekuje doświadczenia w branży ochrony, obsługi systemów cctv, systemów alarmów, współpracy w zespole, kreatywności, efektywności z nastawieniem na wyniki.Preferowane osoby służb mundurowych lub z bogatym doświadczeniem.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JUSTUS" SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Racibórz (śląskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rejestru wagonów zarejestrowanych w TDT.Prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP.Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów - obsługi technicznej.Zlecanie napraw okresowych i bieżących.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z Białorusi oraz krajów UE, tworzenie i prezentacja prototypów stron internetowych i aplikacji klientom, praca z oprogramowaniem w języku angielskim
iStudio Sp. z o.o. - 2018-08-14 - Piaseczno (mazowieckie)
rejestr i wysyłka korespondencji, archiwizacja
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- organizacja pracy na terenie zieleni,- nadzór pracowników przy pracach z zakresu urządzania i pielęgnacji zieleni,- przygotowywanie ofert przetargowych
Zieleń Miejska Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)
REKLAMA FIRMY W INTERNECIEKATALOGOWANIE PRODUKTÓWWYSYŁANIE OFERT HANDLOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI WSPARCIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH
FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK - 2017-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta na stacji paliw
Handel-Usługi Piotr Sklariw - 2017-11-16 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż kursów językowych przez telefon. Wymagane wykształcenie średnie, komunikatywność, dążenie do realizacji wyników sprzedaży. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
CONSENT Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Mysłowice (śląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-12-01 - Lipiny (łódzkie)
Rekrutacja i selekcja pracowników, terminowa oraz wysokojakościowa realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego i niższego szczebla.Przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami, udzielanie informacji na temat dostępnych ofert pracy potencjalnym kandydatom, reprezentowanie firmy na rynku poprzez udział w targach i giełdach, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału firmy.
Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko- i obcojęzycznych (rosyjski, angielski)). Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)
Pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu na terenie Opola oraz okolic do 50 km (możliwość działania w wybranej przez siebie części regionu), bezpośrednia i kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji transakcji, doradztwo w zakresie kupna/sprzedaży nieruchomości, dbanie o dobre imię i wizerunek firmy na rynku, utrzymywanie kontaktów z klientami, monitorowanie rynku
SORS NIERUCHOMOŚCI Iwonoa Langer - 2016-01-28 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-04 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
monter palet
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Władysławów (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń w pełnym zakresie, pelna obłsuga ksiegowa
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2017-10-02 - Legnica (dolnośląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Lubartów. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-10-20 - Lubartów (lubelskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie, naprawianie, czyszczenie, konserwacja, polerowanie form wtryskowych oraz zakładanie i zdejmowanie form z maszyny wtryskowej oraz inne czynności związane z obsługą form wtryskowych.
"KŁODA" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Tomasz Kłoda Bestwinka - 2016-01-28 - Bestwinka (śląskie)
jw.
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa biura, prowadzenie korespondencji.
Gravis Sp.z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w pomieszczeniu monitoringu, reakcja na usterki, niesprawności na terenie obiektu, egzekwowanie napraw
WSPARCIE GRUPA TAURON Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Olesno (opolskie)
Prace związane w produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)