SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU Rzeszów oferta pracy FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: REKLAMA FIRMY W INTERNECIEKATALOGOWANIE PRODUKTÓWWYSYŁANIE OFERT HANDLOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI WSPARCIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH
Data publikacji: 2017-05-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 6, 35-210 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
REKLAMA FIRMY W INTERNECIEKATALOGOWANIE PRODUKTÓWWYSYŁANIE OFERT HANDLOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI WSPARCIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (INTERNET,MS OFFICE)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW GRAFICZNYCH
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 6, 35-210 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
współpraca z działem BHP, rezerwacja hoteli, wynajem samochodów, prowadzenie rekrutacji pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, współpraca z dostawcami, raportowanie wyników finansowych firmy, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu, tłumaczenie dokumentów na język angielski, wystawianie faktur, kompletowanie dokumentów na koniec miesiąca dla księgowości zewnętrznej
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Żarów (dolnośląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie i rozwijanie kontaktów biznesowych-kompleksowa opieka nad klientem-reprezentowanie firmy na targach branżowych
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie i realizacja imprez sezonowych oraz innych form uczestnictwa w kulturze; koordynacja działań organizacyjnych Centrum; organizowanie działań promocyjno marketingowych; przygotowywanie i zamieszczanie materiałów PR; redagowanie informacji prasowych, komunikatów itp.; organizacja i koordynacja działań animacyjnych, wydarzeń cyklicznych i jednorazowych odbywających się w świetlicach; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
CENTRUM KULTURY GMINY USTKA - 2016-04-11 - Ustka (pomorskie)
rekrutacja oraz legalizacja pobytu obcokrajowców
RPI GROUP Sp. z o.o. - 2018-10-30 - Piaseczno (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, wiedza z zakresu naliczania płac, obsługa programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, w tym Excel,umiejętność organizacji pracy,konsekwencja, staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, współpraca w zespole,Poszukujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej i sumiennej.Do zakresu obowiązków należeć będzie:naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,ewidencja i rozliczanie czasu pracy, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, GUS, US, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac.
"DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Modzurów (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZACJA STANOWISKA PRACY, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA, ZAOPATRZENIE RYNKU UKRAIŃSKIEGOWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynków arabskich, sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, firma pracuje z klientami z krajów arabskich wobec tego pracownik koniecznie musi posługiwać się językiem arabskim. Do tego prezes posługuje się językiem arabskim. Do komunikacji się język jest niezbędny. Praca na cały etat pięć dni w tygodniu w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Raszyn (mazowieckie)
wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-07-23 - Antonin (wielkopolskie)
- Obsługa sklepu internetowego: Obróbka zdjęć, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronę internetową. Obsługa sprzedaży internetowej. Kontakt z klientami.- Wynagrodzenie: od 8 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas określony 6 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Mile widziane osoby uczące się. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
Bieżące utrzymanie infrastruktury IT, udział w projektach informatycznych, projektowanie i rozwój istniejących systemów informatycznych, udziałwe wdrażaniu projektów IT, monitorowaniei kontrola systemów.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. - 2017-02-03 - Konin (wielkopolskie)
segragacja jaj wylęgowych, obsługa aparatów lęgowych i klujnikowych firmy Hatchtech, mycie i dezynfekcja aparatów,
ModernHatch SZTUDER & WOCKA Sp. zo. o. - 2016-04-18 - Magnuszowice (opolskie)
Monitorowanie działań mających na celu zapewnienie stałego ulepszania systemu produkcyjnego, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji (projektów) oraz opracowania i niezależne wyceny kosztów dodatkowych i eksploatacyjnych (w tym: mediów, kosztów remontu i/lub adaptacji oraz doposażenia) nowych inwestycji, projektowanie części maszyn, systemów i układów linii technologicznych, planowanie remontów i przeglądów produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Otmuchów (opolskie)
utrzymanie ruchu ds form wtryskowych, prowadzenie napraw, nadzór nad dokumentacją, reagowanie na awarię, nadzór nad procesem naprawy
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wykonywanie prac związanych z budową sieci telekomunikacyjnej (kanalizacja teletechniczna, linie światłowodowe doziemne i napowietrzne, infrastruktura wewnątrzbudynkowa)
KOBA Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Białystok (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów w obiektach turystycznych, sprzedaż biletów, informowanie o atrakcjach znajdujących się na obiekcie jak i w okolicach, prace związane z utrzymaniem porządku i dobrego funkcjonowania na obiektach. Wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywność. miejsce wykonywania pracy: Wieża Widokowa "Kaszubskie OKO" - Gniewino.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Gniewino (pomorskie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
Rozliczanie zleceń produkcyjnych. Mile widziane osoby ze średnim wykształceniem.
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-09-28 - Zawadzkie (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Tworzenie, prowadzenie i modernizacja bazy danych geodezyjnych2. Pozyskiwanie i weryfikacja danych geodezyjnych ( w tym wyjazdy w teren) 3. Gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych geodezyjnych dla potrzeb bazy danych geodezyjnych4. Analiza i wprowadzanie do bazy archiwalnych materiałów geodezyjnych5. Redakcja i opracowanie materiałów geodezyjnych przy użyciu stosowanych BHMW aplikacji do tworzenia morskich map nawigacyjnych6. Monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych na polskich obszarach morskich oraz wydawanie komunikatów geodezyjnych.
BIURO HYDROGRAFICZNE MARYNARKI WOJENNEJ - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)
Prace murarskie, monterskie. Pomocnicze prace dekarskie.
Zakład Ogólnobudowlany Michał Trociński - 2017-06-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2018-01-11 - Zawiercie (śląskie)
Nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowych z rynku azjatyckiego oraz UE, w tym także negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz.: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
obsługa mszyn i urządzeń przemysłowych
ILPEA Sp. z o. o. - 2017-01-23 - Chełstówek (dolnośląskie)