SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Modzurów oferta pracy "DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, wiedza z zakresu naliczania płac, obsługa programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, w tym Excel,umiejętność organizacji pracy,konsekwencja, staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, współpraca w zespole,Poszukujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej i sumiennej.Do zakresu obowiązków należeć będzie:naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,ewidencja i rozliczanie czasu pracy, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, GUS, US, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac.
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Modzurów (śląskie)
Pracodawca: "DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 9, 47-411 Modzurów, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, wiedza z zakresu naliczania płac, obsługa programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, w tym Excel,umiejętność organizacji pracy,konsekwencja, staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, współpraca w zespole,Poszukujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej i sumiennej.Do zakresu obowiązków należeć będzie:naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,ewidencja i rozliczanie czasu pracy, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, GUS, US, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Modzurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rudnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Nazwa pracodawcy:
"DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 9, 47-411 Modzurów, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: znrmodzurow (at) danko.plTermin i miejsce składania CV: do 16.02.2018 r. do godz. 15.00 w siedzibie DANKO HR Sp. z o.o. Zakładu Nasienno-Rolnego Modzurów w Modzurowie, ul. Słowackiego 9, 47-411 Rudnik,W przesyłanej aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2016.922). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Rudnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Modzurów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
Uprawa zbóż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, z wyłączeniem ryżu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 16.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozwój sprzedaży tradycyjnych artykułów pochodzenia orientalnego. Nawiązywanie kontaktów i udział w negocjacjach z dostawcami z Tunezji. Organizacja zakupu towarów i transportu, formalności celnych do Polski. Organizacja procesu sprzedaży - sprzedaż internetowa, zarządzanie procesami zakupu i sprzedaży. Zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/usługi w celu dokonywania analizy rynku i oceny oferty konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej. Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym orazpozyskiwanie nowych klientów.
CARTHAGE MARZENA POPOWSKA - 2018-02-09 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-08-02 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomiczne, min. 6 miesięcy doświadczenia w księgowości i/lub dziale finansowym, dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, znajomość systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), biegła znajomość j. angielskiego.
PERFECT CONSULTING - 2016-10-03 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie biura, przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji audytowej, kontakt z klientami wewnętrzymi i zewnętrznymi
QA SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Słomczyn (mazowieckie)
Poszukiwanie chętnych do zakupu domów jednorodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kartuzy (pomorskie)
- rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących produkcjiopracowywanie analiz ekonomiczno-finansowych- dokonywanie rozliczeń kontraktów oraz bieżąca analiza ich opłacalności
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - Dęblin (lubelskie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
brak danych
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Sochaczew (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Słupsk (pomorskie)
kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, ofertowanie, sporządzanie zamówień, fakturowanie
"SUNŻAL" Sp. Jawna J.Nowak, J.Tomsia - 2017-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie posadzki, renowacja i wykończenie posadzek, polerowanie posadzek, szlifowanie posadzek za pomocą narzędzi.Praca na terenie całej Polski + UE.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa, prowadzenie obsługi klienta w zakresie realizacji zamówień w języku ukraińskim oraz angielskim, udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji, sporządzanie dokumentów i raportów, monitorowanie stanu należności klientówpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali E
DORADZTWO FINANSOWO PRAWNE SZYMON DUDEK - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad sprawami administracyjnymi związanymi ze składaniem wniosków poprzedzających rozbiórki budynków; monitorowanie terminów; tworzenie instrukcji oraz procedur; analizy kosztów; zapewnienie obiegu dokumentów
DSR Catarin Sp. z o.o, Spółka komandytowa - 2015-12-01 - Markowice (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
LOGISTYKA
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z kontrahentami - obsługa zamówień
Monster Print Janusz Mordec - 2016-01-21 - Chorzelów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników zagranicznych
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert ubezpiecz.; wystawianie polis ubezpiecz.; obsługa i poszukiwanie klientów; telemarketing; udzieł w tworzeniu standardów pracy; Praca w godz.8.30-16.30
Agencja Allianz Adam Kamiński - 2016-12-02 - Gdynia (pomorskie)