SPECJALISTA DO SPRAW RECEPCJI I ADMINISTRACJI Antonin oferta pracy Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RECEPCJI I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Data publikacji: 2018-07-23
Lokalizacja: Antonin (wielkopolskie)
Pracodawca: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pałacowa 1, 63-421 Antonin, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RECEPCJI I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Antonin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przygodzice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista hotelowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Recepcjonista hotelowy
Nazwa pracodawcy: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Łazienna 6, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny: 795-574-962
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: Łazienna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista hotelowy
Data dodania oferty pracy: 23.07.2018
Oferta pracy ważna do: 22.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowdzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zaopatrzenie zakladu w ziarno kukurydzy suchej i mikrej w systemie ciągłym
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Piaszczyna (pomorskie)
realizacja polityki kadrowej w jednostce, w tym: prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów zwiazanych z nawiazywaniem i rozwiazywaniem stosunku pracy, realizacja zadań Inspektora Ochrony Danych
Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Chojnie - 2018-10-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych i adminiostracyjnych
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-03-27 - Przemyśl (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń i pokoi gościnnych oraz kuchni
Bar Gastronomiczny MEWA Krzysztof Uler - 2017-04-11 - Sztutowo (pomorskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie listy płac oraz administracji kadrowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzne dokumentacji na potrzeby intytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US...)
GRUPA PROFAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
Strzyżenie damskie, strzyżenie męskie, farbowanie.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników; Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych; Czuwanie nad terminowym przeprowadzaniem badań do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz okresowych pracowników szkoły; Czuwanie nad przeprowadzeniem szkoleń pracowników w zakresie bhp, przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO-kadra pedagogiczna, GUS: Z-03, Z-05); Sporządzanie informacji do PFRON, dbałość o mienie szkoły i właściwe jego zabezpieczenie i użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem; przeprowadzanie wspólnie z komisją inwentaryzacji, przydział mienia osobom odpowiedzialnym, dokonywanie oznakowań przedmiotów i środków trwałych, prowadzenie spraw związanych z zakupami sprzętu, środków i pomocy dydaktycznych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych; opisywanie faktur pod względem celowości, legalności, gospodarności i zamówień publicznych, sprawdzanie zasadności i prawidłowości zawartych umów z dostawcami mediów do szkoły, sporządzanie umów z najemcami szkoły; rozliczanie najemców i podawanie wykazu zgodnie z zawartymi umowami, zabezpieczenie rytmiczności pracy pracowników obsługi; kontrola stanu sanitarnego szkoły i dbanie o utrzymanie czystości szkoły oraz przynależnego terenu, zlecanie usuwania zaistniałych usterek, prowadzenie księgi obiektu i czuwanie nad przeprowadzaniem bieżących przeglądów technicznych obiektu, przygotowywanie wniosków o remonty w budynku; Utrzymywanie kontaktu z wykonawcami, inwestorami, zgłaszanie szkód do CITY POLISA.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 im. gen. Władysława Andersa - 2018-04-16 - Gdańsk (pomorskie)
Opis stanowiska:- tworzenie i prowadzenie kampanii Google Adwords- tworzenie i prowadzenie kampanii na Facebooku- umiejętność tworzenia i prowadzenia kampanii e-marketingowych na innych platformach reklamowych- umiejętność redagowania newsletterów
Janusz Nawrocki - 2016-06-20 - Białystok (podlaskie)
koordynowanie procesów sprzedażowych,przygotowanie ofert handlowych,rozpoznanie potrzeb klientów,budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace zwiazane z montażem instalacji wentylacyjnych
Toborek Michał ,,Ankar Bis" - 2016-05-31 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw księgowości
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2016-03-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- zaangażowanie- chęć do pracy
PROCAD BUDZIEWSKI, SOBOCIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-01 - Koluszki (łódzkie)
Sprzedaż osłon okiennych, pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2016-03-29 - Siedlce (mazowieckie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
ADMIRS Centrum Szkoleń i Rozwoju Monika Podzimska - 2016-11-04 - Zabrze (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż towarów i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Planowanie produkcji, wykonywanie wyrobów z drewna zgodnie z rysunkiem technicznym, nadzór nad urządzeniami.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Krzyżowa (śląskie)
Obsłga SPA, zakwaterowanie, sprzedaż produktów i usług.
Centrum Apiterapii APIBAŁT Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Bałtów (świętokrzyskie)
– dokumentacja pracownicza (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– umowy o pracę, wypowiedzenia umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– listy płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– deklaracje do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– delegacje pracownicze; ewidencja zwolnień lekarskich– plany urlopowe, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– badania okresowe pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami BHP– zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;– wsparcie procesu rekrutacji.
SUN PROJECT SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)