SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Poznań oferta pracy RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. księgowości
Data publikacji: 2017-04-28
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRYSIEWICZA 2, 60-825 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista ds. księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa na czas wyk. określonej pracy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/godzinę
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie ekonomiczne, o kierunku rachunkowość, finanse, praktyczna znajomość zasad ewidencji księgowej, dodatkowo- bardzo dobra znajomość MsExcel, komunikatywność, chęć uczenia się
Nazwa pracodawcy: RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
KRYSIEWICZA 2, 60-825 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne umówienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: KRYSIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 28.04.2017
Oferta pracy ważna do: 26.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie bieżących i szczegółowych rozpoznań bazy pobytowej, wczasowej, wykonywanie bieżących prac związanych z wdrożeniem oferty handlowej obiektu, realizowanie planu sprzedaży, poszukiwanie nowych odbiorców usług, pozyskiwanie Klienta grupowego w terenie z uwzględnieniem wyjazdów służbowych na terenie całego kraju, tworzenie bazy danych obecnych i potencjalnych Klientów, udzielanie informacji oraz obsługaGości w Recepcji w systemie 2-zmianowym, przestrzeganie wymogu noszenia identyfikatora i umundurowania, przyjmowanie rezerwacji indywidualnych, grupowych i sprzedaż pozostałych usług, wydawanie kluczy, kartżywieniowych, przyjmowanie i wydawanie przesyłek dla Gości, sprawdzanie tożsamości Gości przebywających na terenie obiektu, sporządzanie sprawozdań GUS i zestawień, obsługa programu recepcyjnego LSI:wprowadzanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości, rejestrowanie sprzedaży, przyjmowanie wpłat: gotówkowych i kartą płatniczą, rozliczanie sprzedaży, sporządzanie raportów żywieniowych, obsługa bramywjazdowej obiektu w godzinach pracy Recepcji,
DOMY WCZASOWE WAM Sp. z o. o. - 2016-11-25 - Unieście (zachodniopomorskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku tamilskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą tamilskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Współpraca przy nadzorze dokumentacji HACCP, implementacji oraz nadzorze systemów IFS oraz BRC z Kierownikiem produkcji;-Analiza jakościowa surowca i produktu finalnego;-Organizacja badań laboratoryjnych surowca oraz produktu finalnego; -Monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym (z uwzględnieniem szczególnego nacisku na punkty krytyczne oraz punkty kontrolne);-Nadzór wspólnie z Kierownikiem produkcji nad pracą zmiany myjącej, dokonywanie kontroli stanu mycia oraz dezynfekcji, diagnoza nieprawidłowości oraz wdrażanie środków;-Pomoc przy bieżącej kontroli pracy osób zatrudnionych na linii produkcyjnej.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 6-14, 14-22 w Wieniotowie.
BG Production Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Naliczanie list płac związanych z postepowaniem sądowym w systemie SAP.3. Dekretowanie oraz księgowanie dochodów budżetowych.4. Analiza dokumentów księgowych.5. Uzgadnianie kont ksiegi głównej oraz ksiag pomocniczych.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Giemzów (łódzkie)
obsługa klienta, dbanie o porządek, informowanie klientów na temat obsługi sprzetu, pozyskiwanie nowych klubowiczów, sporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-01-04 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
-analiza rynku;utrzymanie trwałych kontaktów z dostawcami,przyjmowanie i ewidencja zamówień,potwierdzanie zamówięń
PROMET Sp.zo.o. Produkcja Metalowa - 2016-09-30 - Człuchów (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bychawa (lubelskie)
- obsługa kadrowo-płacowa klientów (podmioty ponad 100 osobowe),- przygotowywanie zestawień.
HRT Witold Gębuś - 2016-01-05 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i zleceń spedycyjnych, przygotowanie ofert i czynów handlowych, budowanie relacji biznesowych z klientem i dbanie o jakość obsługi.
Langowski Shipping - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
- Realizacja systemowych projektów współfinansowanych ze środków UE. Monitorowanie możliwości aplikowania ośrodki europejskie na realizowanie programów zgodnych z zapotrzebowaniem Śląskiej Wojewódzkiej KomendyOchotniczych Hufców Pracy. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów konkursowych współfinansowanych ze środków EU. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów międzynarodowych finansowanych w ramach ERAZMUS + i z innych źródeł. Prowadzenie dokumentacji wydziałowej. Współpraca z instytucjami i organizacjami międzynarodowymi prowadzącymi działalność zbieżną z działaniami OHP. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane roczne doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich. Znajomość tematyki związanej z zakresem wdrażania programów europejskich w OHP. Gotowość do stałej, w tym samodzialnej aktualizacji wiedzy. Bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych. Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, umiejetność pracy w zespole, komunikatywność, bardzo dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Prace administracyjne.Przyjmowanie gości biura.Dbanie o prawidłowy obieg dokuemntów.Sporządzanie raportów oraz zestawień.Kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi i instytucjami.Zadaniowy system pracy.Praca we Wrocławiu, w Wysokiej i na terenie całego kraju - delegacje.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa techniczno-handlowa
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2017-03-16 - Połchowo (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
FIRMA BUDOWLANA Piotr Lewicki - 2018-08-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
ocena jakości połączeń spawanych, ocena zgodności z dokumentacją techniczną i normami wykonywanych złączy spawanych, sprawdzenie funkcjonowania wyrobu, raportowanie przeprowadzanych kontroli.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-01-28 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
zarządzanie stronami www; planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych; analizy efektywności działań
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2016-09-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Realizacja działań sprzedażowych firmy. Reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych. Obsługa klientów zagranicznych i krajowych. Realizacja krajowych i eksportowych zleceń transportowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień. Efektywna współpraca z innymi działami firmy. Kontrola i monitoring realizowanych zamówień.
KAMET S.A. - 2017-08-17 - Reńska Wieś (opolskie)
Kontakt osobisty lub telefoniczny:516004848.Praca na pełny etat w systemie jednozmianowym w godz.7:00-15:00.Zakres obowiązków według stanowiska.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-21 - Andrychów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o dzieło i zlecenia oraz umów o pracę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
ZPC "Złoty Kłos" Sp. J. HOTEL BINKOWSKI - 2016-02-08 - Kielce (świętokrzyskie)
projektowanie, wykonywanie produktów tekstylnych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, akt osobowych; sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne; sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
telefoniczne pozyskiwanie klienta, budowanie, podtrzymywanie relacji z kontrahentami
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Mareza (pomorskie)
Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Umiejętność profesjonalnego sprzątania pomieszczeń biurowych, hal, obsługa maszyn sprzątających. Znajomość środkó chemicznych, higienicznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Błonie (mazowieckie)
Zarządzanie transportem.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- aktywne pozyskiwanie osob zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna- aktywne promowanie firmy na podległym terenie - budowanie długotrwałych relacji z klientem - bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-07-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie biura, spraw kadrowych, bieżąca obsługa sekretariatu
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-05-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)