SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TELEFONICZNEJ Gdańsk oferta pracy Bank BPH S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TELEFONICZNEJ
Wynagrodzenie: do 1 400 PLN
Zakres obowiązków: • Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Data publikacji: 2016-08-16
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Bank BPH S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-150 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wymiar czasu pracy: 0.5 lub 0.7 etatuSystem czasu pracy : 24h/7dni w tygodniu, system zmianowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TELEFONICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie w obsłudze klienta, w sprzedaży produktów, znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem, obsługa komputera. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt mailowy: rekrutacjabph (at) alexmann.com. Pracodawca zatrudni docelowo 6 osób.
Nazwa pracodawcy: Bank BPH S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Towarowa 25A, 00-958 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.bph.pl
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 25A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 16.08.2016
Oferta pracy ważna do: 15.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie sprawności linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urządzeń, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-09 - Zakrze (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientaobsługa onlineobsługa zamówień telefonicznych i mailowychonsługa reklamacjiobsługa dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Zespół Szkół Im. Konarskiego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Racibórz (śląskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów/produktów/surowców,-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki, tj. zaopatrzenia, przepływu i dystrybucji materiałów wewnątrz firmy, a także bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej,- przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień klientowskich,- współuczestnictwo w inwentaryzacji i zużycia materiałów,- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej,- komunikacja z klientami w zakresie realizacji zamówień i spełniania wymagań klienta,- ustalanie w razie konieczności zmiany terminu dostawy wyrobów do klienta,- realizacja celów logistycznych- uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Mielec (podkarpackie)
-realizacja procesów zatrudniania-naliczanie płac, urlopów pracowników-prowadzenie dokumentacji pracowniczej-obsługa programów kadrowo-płacowych=budowanie wewnętrznej bazy danych
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Chorzów (śląskie)
Wystawianie, naliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, utrzymywanie w należytym stanie dokumentów firmy i ich archiwizowanie oraz korespondencji dotyczącej powierzonego stanowiska pracy. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 501 008 171 Robert Świergiel/ 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: praca (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2016-11-18 - Sulęcin (lubuskie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowanie dokumentów przewozowych- sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż Firmym-ce pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcyzadaniowy czas pracyOferujemy:- umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny dostosowany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników- możliwość podniesienia kwalifikacji przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne- przyjemną atmosferę, młody i dynamiczny zespół- narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, itp.)
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pokoi hotelowych, sali weselnej
Linkiewicz Bogdan Firma Handlowa "MAX" - 2016-08-24 - Wisznice (lubelskie)
Przygotowywanie ofert cenowych na produkty Oracle dla klientów i partnerów biznesowych z Wielkiej Brytanii i USA.
ARROW ECS SERVICES Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Kraków (małopolskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Godzisz (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu zarządzania jakością. Firma oferuje umowę o pracę, dobre warunki socjalne pracy, dodatkowe eventy dla pracowników organizowane w ciągu roku.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Bełchatów (łódzkie)
zdobywanie klientów na rynku azjatyckim
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Grzędy (mazowieckie)
REKLAMA FIRMY W INTERNECIEKATALOGOWANIE PRODUKTÓWWYSYŁANIE OFERT HANDLOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI WSPARCIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH
FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK - 2017-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów i utrzymywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim
P.P.H.U. MAZplus Hanna Zdrojewska - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SPECJALISTA DS POZYSKIWANIA I OBSŁUGI KLIENTÓW
PROGRES CNC s.c. Marcin Łach , Robert Łach - 2016-10-19 - Pięczkowo (wielkopolskie)
sprawowanie nadzoru nad organizacją procesu produkcyjnego;monitorowanie przebiegu oraz terminowości realizacji umów i zleceń, sporządzanie dokumentacji technicznej;kontrola i organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji;profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Opoczno (łódzkie)
Monitorowanie działąń mających na celu zapewnienie stałego ulepszania systemu produkcyjnego, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji (projektów) oraz opracowanie i niezależne wyceny kosztów dodatkowych i eksploatacyjnych (w tym: mediów, kosztów remontu i/lub adaptacji oraz doposażenia) nowych inwestycji, projektowanie części maszyn, systemów i układów linii technologicznych, planowanie remontów i przeglądów produkcyjnych.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów s.a. - 2017-05-11 - Nysa (opolskie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-10-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów na produkty firmy, ralizacja złożonego planu sprzedaży.
GREEN ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Genowefa (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE TOWARU DO SPRZEDAŻY, SPRZEDAŻ TOWARU PRZY POMOCY PROGRAMU "GOSPODARKA MAGAZYNOWA", SPRZEDAŻ TOWARÓW NA AUKCJACH INTERNETOWYCH, PROMOWANIE TOWARÓW, ZAŁATWIANIE REKLAMACJI.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
-Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
GRUPA WM Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
specjalista ds. nieruchomości
1. Kancelaria Radcy Prawnego mgr Jerzy Hebda 2. Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami HEBDA Nieruchomości - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim i ukraińskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-16 - Bielsko-Biała (śląskie)