SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Zielona Góra oferta pracy "ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
Data publikacji: 2015-10-26
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: "ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chopina 13B, 65-031 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja za realizację planów sprzed.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w obszarze produktów/rozwiązań IT; doświadczenie w sprzedaży B2B, umiejętnośc prowadzenia prezentacji i negocjacji handlowych; umiejętność analizy, definiowania i kreowania potrzeb klienta, znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność (wyjazdy służbowe)
Nazwa pracodawcy:
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chopina 13B, 65-031 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 13B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 26.10.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, sprzedaż produktów branży ogrodniczej, realizacja wycen. CV proszę przesyłać na adres e-mail: marketing (at) ogrodmacieja.pl.
Sklep internetowy "Ogródmacieja.pl" Maciej Majda - 2016-01-11 - Bienice (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagane uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacji sanitarnych, uprawnienia projektowe- instalacje sanitarne, min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 1 W LUBLINIE - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
Obowiązki:Planowanie tras Francja lub WłochyKomunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowych.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS Office.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu.Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub włoskiego.Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie.Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
Realizacja zamówień. Szukanie dostawców towarów i usług. Zakładanie kartotek. Archiwizacja dokumentów.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
poszukiwanie osób zainteresowanych pracą w Holandii, Niemczech, Belgii w branżach: logistyka, rolnictwo, ogrodnictwo, produkcja, prowadzenie terenowych spotkań informacyjnych dla kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami telefonicznych, bezpośrednich, prowadzenie i uaktualnianie bazy kandydatów i pracowników. Praca: całe woj. pomorskie.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą ul. 3 Maja 14a Łódź. Wynagrodzenie do 2000zł brutto.
CONTRAIN GROUP Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów firmy droga e-mail oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Żory (śląskie)
DO OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA BĘDZIE NALEŻAŁO :• BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI FIRMY• OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ• TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY - POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE• NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW• SEGREGACJA DOKUMENTÓWKANDYDATOM OFERUJEMY:• STABILNE ZATRUDNIENIE W PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE• PRACĘ W MŁODYM, ENERGICZNYM ZESPOLE• PRZYJAZNĄ ATMOSFERĘ W PRACY• MOŻLIWOŚCI ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA
VOICE NET SP. Z O.O. - 2017-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami, przygotowywanie ofert, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac, rozliczanie z ZUS, obsługa programu Gratyfikant i Płatnik, obsługa sekretariatu
Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z o. o. - 2018-03-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
1)realizowanie zadań technika symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznych przy Instytucie Nauk o Zdrowiu ( w tym nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, urządzeń medycznych i drobnego sprzętu, obsługa techniczna sprzętu audio-video, oprogramowania, symulatorów medycznych oraz zajęć symulacyjnych2) Prowadzenie obsługi administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych z kierunku pielęgniarstwo studia II stopnia3) udział w obsłudze administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i pomostowych z kierunku pielęgniarstwo studia I stopnia;4)zarządzanie i administrowanie obiektem dydaktycznym przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. oraz Domem Studenta.
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU - 2018-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
prace przy montażu i demontażu nagrobków
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe, Usługi Pogrzebowe i Kamieniarskie Tomasz Chmielewski - 2016-01-12 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-16 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
specjalista do spraw marketingu
GK-LIS sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)
marketing w firmie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa socjal-media
Spółdzielnia Socjalna Iskra Sztumskie Pole - 2017-05-31 - Sztumskie Pole (pomorskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2018-01-26 - Kukinia (zachodniopomorskie)
Sprzedaż osłon śmietnikowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-06-01 - Bytów (pomorskie)
- realizowanie strategii marketingowej hotelu zgodnie z polityką firmy, - planowanie i realizacja kampanii marketingowych, badanie ich efektywności, wdrażanie zmian, - współpraca z partnerami zewnętrznymi, - współpraca przy redagowaniu materiałów reklamowych, - współpraca przy zarządzaniu stroną internetową i kanałami w mediach społecznościowych, - tworzenie ofert pobytowych
START TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Dosłońce (małopolskie)
przygotowywanie i opracowywanie ofert szkoleniowych, wyszukiwanie, dobieranie i pozyskiwanie trenerów, wykładowców. Organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym, logistycznym. Nadzorowanie przebiegu szkoleń. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Prowadzenie rozmów telefonicznych z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy, tworzenie i administrowanie bazą danych kontaktowych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Tworzenie baz danych, tworzenie raportów.
EWO Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych w stosunku do planu finansowego; współpraca z pozostałymi działami w procesie planowania; tworzenie analiz oraz raportów w języku koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Żory (śląskie)
administracja nieruchomościami i obiektami, bieżące rozliczanie mediów, ewidencjaa odpadów
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2017-03-14 - Pawłowice (śląskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)