SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Zielona Góra oferta pracy "ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji

Data publikacji: 2015-10-26

Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)

Pracodawca: "ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chopina 13B, 65-031 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja za realizację planów sprzed.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w obszarze produktów/rozwiązań IT; doświadczenie w sprzedaży B2B, umiejętnośc prowadzenia prezentacji i negocjacji handlowych; umiejętność analizy, definiowania i kreowania potrzeb klienta, znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność (wyjazdy służbowe)

Nazwa pracodawcy:
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Chopina 13B, 65-031 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Chopina

Numer budynku pracodawcy: 13B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Data dodania oferty pracy: 26.10.2015

Oferta pracy ważna do: 31.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż produktów branży ogrodniczej, realizacja wycen. CV proszę przesyłać na adres e-mail: marketing (at) ogrodmacieja.pl.
Sklep internetowy "Ogródmacieja.pl" Maciej Majda - 2016-01-11 - Bienice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA - od 2 800 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagane uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacji sanitarnych, uprawnienia projektowe- instalacje sanitarne, min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 1 W LUBLINIE - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU NA RYNEK FRANCUSKI/ WŁOSKI - od 1 850 PLN

Obowiązki:Planowanie tras Francja lub WłochyKomunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowych.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS Office.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu.Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub włoskiego.Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie.Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 2 800 - 3 400 PLN

Realizacja zamówień. Szukanie dostawców towarów i usług. Zakładanie kartotek. Archiwizacja dokumentów.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

poszukiwanie osób zainteresowanych pracą w Holandii, Niemczech, Belgii w branżach: logistyka, rolnictwo, ogrodnictwo, produkcja, prowadzenie terenowych spotkań informacyjnych dla kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami telefonicznych, bezpośrednich, prowadzenie i uaktualnianie bazy kandydatów i pracowników. Praca: całe woj. pomorskie.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą ul. 3 Maja 14a Łódź. Wynagrodzenie do 2000zł brutto.
CONTRAIN GROUP Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - do 3 500 PLN

Obsługa klientów firmy droga e-mail oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

DO OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA BĘDZIE NALEŻAŁO :• BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI FIRMY• OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ• TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY - POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE• NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW• SEGREGACJA DOKUMENTÓWKANDYDATOM OFERUJEMY:• STABILNE ZATRUDNIENIE W PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE• PRACĘ W MŁODYM, ENERGICZNYM ZESPOLE• PRZYJAZNĄ ATMOSFERĘ W PRACY• MOŻLIWOŚCI ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA
VOICE NET SP. Z O.O. - 2017-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

kontakt z klientami, przygotowywanie ofert, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ R39/1878-595/16 - od 2 100 PLN

nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH - do 3 000 PLN

sporządzanie list płac, rozliczanie z ZUS, obsługa programu Gratyfikant i Płatnik, obsługa sekretariatu
Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z o. o. - 2018-03-06 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI R9/0019-9/18 - od 2 500 PLN

1)realizowanie zadań technika symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznych przy Instytucie Nauk o Zdrowiu ( w tym nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, urządzeń medycznych i drobnego sprzętu, obsługa techniczna sprzętu audio-video, oprogramowania, symulatorów medycznych oraz zajęć symulacyjnych2) Prowadzenie obsługi administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych z kierunku pielęgniarstwo studia II stopnia3) udział w obsłudze administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i pomostowych z kierunku pielęgniarstwo studia I stopnia;4)zarządzanie i administrowanie obiektem dydaktycznym przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. oraz Domem Studenta.
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU - 2018-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 4 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - od 18 000 GBP

- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-16 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 000 PLN

specjalista do spraw marketingu
GK-LIS sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 4 000 PLN

marketing w firmie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa socjal-media
Spółdzielnia Socjalna Iskra Sztumskie Pole - 2017-05-31 - Sztumskie Pole (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 3 500 PLN

Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2018-01-26 - Kukinia (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Sprzedaż osłon śmietnikowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-06-01 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

- realizowanie strategii marketingowej hotelu zgodnie z polityką firmy, - planowanie i realizacja kampanii marketingowych, badanie ich efektywności, wdrażanie zmian, - współpraca z partnerami zewnętrznymi, - współpraca przy redagowaniu materiałów reklamowych, - współpraca przy zarządzaniu stroną internetową i kanałami w mediach społecznościowych, - tworzenie ofert pobytowych
START TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Dosłońce (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SZKOLEŃ - 997,4 PLN

przygotowywanie i opracowywanie ofert szkoleniowych, wyszukiwanie, dobieranie i pozyskiwanie trenerów, wykładowców. Organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym, logistycznym. Nadzorowanie przebiegu szkoleń. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Prowadzenie rozmów telefonicznych z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy, tworzenie i administrowanie bazą danych kontaktowych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. BAZ DANYCH - od 2 000 PLN

Tworzenie baz danych, tworzenie raportów.
EWO Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWYM - od 5 000 PLN

prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych w stosunku do planu finansowego; współpraca z pozostałymi działami w procesie planowania; tworzenie analiz oraz raportów w języku koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

administracja nieruchomościami i obiektami, bieżące rozliczanie mediów, ewidencjaa odpadów
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2017-03-14 - Pawłowice (śląskie)

SPECJALISTA - od 3 050 PLN

- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)