SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWYM Żory oferta pracy SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych w stosunku do planu finansowego; współpraca z pozostałymi działami w procesie planowania; tworzenie analiz oraz raportów w języku koreańskim
Data publikacji: 2018-07-19
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 71, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych w stosunku do planu finansowego; współpraca z pozostałymi działami w procesie planowania; tworzenie analiz oraz raportów w języku koreańskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali kierownicy do spraw finansowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów, praktyczna znajomość pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 71, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Żory
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żory
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 71
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw finansowych
Data dodania oferty pracy: 19.07.2018
Oferta pracy ważna do: 25.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Radom (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-03-20 - Rokocin (pomorskie)
Naprawa wagonów towarowych
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2016-01-07 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie Bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac, względniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż,opracowanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzania okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska.
HT Skit Poland - 2017-11-15 - Bieruń (śląskie)
- sprawdzanie i ocena jakości usług dostarczanych przez dostawców firmy z obowiązującymi standardami;- bieżący monitoring dostawców;- sprawdzanie poprawności językowej tekstów. Wymagania: wykształcenie humanistyczne, mile widziana znajomość zasad korekty tekstów, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra znajomość pakietu Office, doskonała wiedza o języku polskim (gramatyka, stylistyka, leksyka, interpunkcja), spostrzegawczość, dokładność, znajomość j. obcego będzie dodatkowym atutem.
Omero Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Lublin (lubelskie)
Przygotowanie produktów do produkcji garmażeryjnych, prace pomocnicze i porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Morawica (małopolskie)
Obsługa platformy logistycznej, monitorowanie stanów magazynowych, kontakt z dostawcami, monitorowanie dostaw, obsługa platformy zakupowej, prowadzenie dokumentacji firmy, pozyskiwanie klientów, sprzedaż materiałów.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zabrze (śląskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie jadłospisów, zaopatrywanie stołówki szkolnej
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Stary Dzierzgoń (pomorskie)
Osoby z ustalonym odpowiednim profilem zgłaszają się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Wymagane min. średnie wykształcenie, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Rybnik (śląskie)
praca w godzinach od 10.00 do 18.00, obsługa klienta, prace związane z higieną pracy
ROBSON Handel Art. Przemysłowymi Marta B.Kamińska Stargard - 2017-10-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Końskowola (lubelskie)
KOORDYNOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ INWESTYCJI PRZETARGOWYCHPRACA W BIURZE: •ROZLICZANIE CAŁOŚCI INWESTYCJIPRACA W TERENIE:•KONTROLA ZGODNOŚCI ZUŻYTEGO MATERIAŁU Z PROTOKOŁEM•RAPORTOWANIE WYNIKÓW•KONTROLA PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
SOLARTIME SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- bezpośrednia obsługa klientów w Punkcie Sprzedaży w zakresie doradztwa i sprzedaży usług i produktów T-Mobile- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, a przede wszystkim zdobywanie serc klientów aby zawsze chętnie do nas wracali i polecali innym
kontakt przez OHP - 2018-06-25 - Słubice (lubuskie)
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy,- sortowanie i kontrola jakości produktów,- przygotowanie prawidłowych i terminowych realizacji wysyłek,- prowadzenie dokumentacji magazynowej,- efektywne planowanie i zarządzanie przestrzenią magazynową,- monitorowanie stanów i procesów magazynowych,- ścisła współpraca z Biurem Obsługi Klienta oraz działem Produkcji - Koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówień klientów,- wdrażanie automatycznego systemu magazynowego,- przygotowanie forecastów,- organizacja transportu międzynarodowego i krajowego,
SEGER CUTTING TOOLS OZGA MIKUSZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-06 - Wiśniowa (podkarpackie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów firmowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
opisywanie dokumentów księgowych wg odpowiednich kwalifikacji, wystawianie faktur sprzedaży oraz not kompensacyjnych, weryfikacja stanu należności - obsługa bankowości elektronicznej, obsługa kasy fiskalnej.
Poltramp Yard Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych. Księgowanie faktur. Kontrola sald rachunków klientów,bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Szczekociny (śląskie)
zadania:przyjmowanie i wydawanie towarÓw z magazynu uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym utrzymywanie porządku na placu, w magazyniekompletowanie dostawa i załadowywanie na samochód
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Dyrektora; planowanie kalendarza spotkań dyraektora; zbieranie potrzebnych informacji z poszczególnych komórek organizacyjnych; dekretacja korespondencji i przygotowywanie dokumentacji wychodzacej.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)