SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH Elbląg oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Dyrektora; planowanie kalendarza spotkań dyraektora; zbieranie potrzebnych informacji z poszczególnych komórek organizacyjnych; dekretacja korespondencji i przygotowywanie dokumentacji wychodzacej.
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Dyrektora; planowanie kalendarza spotkań dyraektora; zbieranie potrzebnych informacji z poszczególnych komórek organizacyjnych; dekretacja korespondencji i przygotowywanie dokumentacji wychodzacej.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doskonałe umiejętności organizacyjne, wiedza na temat urządzeń biurowych, znajomość sprzętu komputerowego i jego obsługi, znajomość obsługi systemu WINDOWS, komunikatywność i zaangażowanie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 30.11.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2015
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w zakresie sprzedaży produktów przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Posmykowizna (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad bazą samochodów służbowych oraz powiązaną dokumentacją. Koordynacja napraw/serwisu - tworzenie tygodniowych planów napraw. Analiza i optymalizacja finansowania floty - wynajem/leasing/kredyt.
kontakt przez OHP - 2016-10-19 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzór nad stroną internetową tartaku, tworzenie oferty handlowej, przygotowywanie mat. reklamowych, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad sprzedażą, drukowanie etykiet do wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Czatkowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta, opieka nad klientem, obsługa reklamacji, współpraca z podwykonawcami, udział w rozwoju procesów wewnętrznych i zewnętrznych, reprezentowanie firmy przed podmiotami obcymi
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie Native Speaker; znajomość urzadzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; zakres obowiązków: nadzór nad prawidłowym instalowaniem i utrzymanie parku maszynowego w zkaładzie NGK w Polsce; sporządzanie raportów do macierzystej spółki z Japonii, utrzymywanie kontaktów z Japońskimi producentami i serwisantami maszyn; organizowanie pracy dla Japońskich serwisantów maszyn oraz dla podwykonawców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Łączenie przychodzących rozmów telefonicznych do odpowiednich komórek w Centrali Spółki lub jednostek w terenie. Odbiór, ekspedycja, rejestracja i rozdzielnictwo korespodencji. Archiwizacja i kopiowanie dokumentów. Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami i zasadami.
Vectra S.A. - 2017-09-22 - Gdynia (pomorskie)
Praca z dziećmi. Praca na umowę o pracę (6h/miesiąc) w Kołobrzegu.
Przedszkole Miejskie Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Juliana Tuwima - 2018-01-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie obsługa i wsparcie techniczne dla użytkoników sieci komputerowej w liczbie około 200 stanowisk, utrzymanie i administracja podstawowymi usługami sieciowymi, obsługa systemu elektronicznej legitymacji studenckiej. Praca wymaga umiejętności samodzielnego zarządzania czasem i odpowiedzialności. Praca skupia w zakresie jednej z lokalizacji Uniwersytetu na terenie Katowic. Praca na obszarze działania Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.- Wynagrodzenie: od 4000 do 4600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dobra znajomość administracji systemami z rodziny Windows. Bardzo dobra znajomość w zakresie diagnostyki i naprawy sprzętu komputerowego. Umiejętność tworzenia i utrzymywania serwisu www. Znajomość w zakresie funkcjonowania sieci informatycznych. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne przyswajanie treści z dokumentacji technicznych. Mile widziana znajomość ASP, Net, C# oraz systemu Linux. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30 (Tel. 32-208-35-45) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice) lub e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2016-04-20 - Katowice (śląskie)
praca w serwisie komputerowym, testy i naprawa komputerów, odzyskiwanie danych, rpowadzenie szkoleń i prezentacji systemów Rakssql oraz programów z grupy Office, archiwizacje danych elektronicznych, montaż sieci komputerowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, wynagrodzenie: 2200 zł + premia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Brwinów (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2018-02-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biura handlowego, prowadzenie ewidencji handlowej, odbieranie zamówień, przygotowywanie dokumentacji handlowej, tworzenie i wysyłanie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO SP. Z O. O. - 2016-06-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac ZUS, PFRON, SODIR, pełna obsługa kadrowo-płacowa.
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia"Adler" Ryszard Szarejko - 2018-01-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z Klientem FirmyKontrola i windykowanie należności w początkowym stadium zaległościZapoznanie się z procesami i procedurami dotyczącymi procesu windykacji
AVENTUS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-02 - Białystok (podlaskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie wykładów na kursach zawodowych, sporządzanie dokumentacji pedagogicznejpraca w godz. 7.30-15.30
TARBONUS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, ewidecja czasu pracy, kompletowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowego,, współpraca z instytucjami państwowymi, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,GUS
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-03-02 - Lubsko (lubuskie)
-
ZAKŁAD AUTOMATYKI I STEROWANIA "AIS" MGR INŻ. ROMAN SUŁOWSKI - 2017-03-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Wysoka Kamieńska (zachodniopomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Innowacyjne ERGO Ryszard Gardziej - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola, obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzór i kontrola nad efektywnościa funkcjonowania zakładu produkcyjnego w zakresie produkcji,logistyki wewnętrznej,zakupów ,zamowień,przygotowywanie raportów KPI,prognoz,zestawień dot.produktywności,wygajności na produkcji,sporządzanie kalkulacji kosztów produkcji ,analizie odchyleń
STORTEBOOM Hamrol Sp. zo.o. - 2016-11-02 - Kotowo (wielkopolskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej posiadającej II profil pomocy spełniajacej kryteria w ramach projektu RPO 7.2 praca w godz. 8.00 - 16.00- zapoznanie ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy,- zapoznanie się z programem stażu, obowiązkami i uprawnieniami stażysty,- wystawianie faktur zewnętrznych,- wprowadzanie faktur do systemu,- monitorowanie stanu zadłużeń poszczególnych klientów,- kontakt z dłużnikami w celu ponaglania do zapłaty,- sprawdzanie dokumentów do deklaracji VAT,- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)