SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. BUŁGARSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE (K/M) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. BUŁGARSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE (K/M)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Podstawa: 4000 zł brutto plus miesięczne prowizje w wys. od 1000 zł netto. Mieszkanie w Warszawie na czas szkolenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. BUŁGARSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; obsługa komputera - MS Office. Znajomość języka bułgarskiego w stopniu biegłym (min. C1). Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; obsługa bazy danych. Administracja i praca z wewnętrznym systemem. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie). Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center). Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres. Motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8.00 a 21.00 od pon. do niedz.). Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy. Premiowanie dobrych wyników. System szkoleń. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon). Zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy. Praca w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych. Możliwość używania na co dzień języków obcych. Możliwość awansu i rozwoju. Możliwość pracy w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy lub pracy zdalnej (home office). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 13.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace ogólnobudowlane,wykończeniówka,kładzenie instalacji elektrycznych
kontakt przez OHP - 2017-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii sourcingowych, interpretacja planów sourcingowych, definiowanie ról, ścisła współpraca z zespołem sourcingowym, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR, wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcia do odpowiednich kandyadtów z branży IT, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestndardowych metod, sporzadzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii sourcingowych, interpretacja planów sourcingowych, definiowanie ról, ścisła współpraca z zespołem sourcingowym, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR, wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa i prawidłowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki (branża metalowa, elektronarzędzia, części do samochodów cieżarowych)
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiadanie na oferty, sporządzanie zamówień publicznych
ICE-CREAM Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Chełm (lubelskie)
księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)
Wpisywanie do systemie danych e-specyfikacji studni, wyjaśnianie zauważonych błędów w specyfikacji studni.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Krzeszowice (małopolskie)
poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Fundacja Sądecka - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa klientów kluczowych firmy i ich pozyskiwanie. Negocjacja warunków ofertowanych. Nawiązywanie kontaktów z pracodawcami z krajów rosyjskojęzycznych(głównie ze Wschodu).
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Bieżące kontakty z klientami; prowadzenie rozrachunków i windykacji; wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wronki (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych cełow i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Janki (mazowieckie)
Firma produkująca części z tworzyw sztucznych i metalu dla przemysłu motoryzacyjnego i AGD poszukuje kandydata na stanowisko logistyka. Szczegółowe informacje do omówienia na rozmowie kwalifikacyjnej.
Emix Sp. J. Torbus - 2016-03-16 - Tychy (śląskie)
Znajomośc zagadnień kadrowo-ksiegowych
FABRYKA WSPORNIKÓW EUR ,, NEPA ,, SP. ZO.O. - 2016-05-10 - Otoczna (wielkopolskie)
pomiar i monitorowanie ryzyka finansowegodokonywanie analiz ryzyka finansowegowykonywanie sprawozdańweryfikacja procedurpromowanie i reprezentowanie banku
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
składanie zleceń w firmach logistycznych, przyjmowanie zamówień, nadzór nad terminowością dostaw
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Wolsztyn (wielkopolskie)
-prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej;-prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników;-opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych;-kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy;-prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.);-sporządzanie listy płac;-opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych;-rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS;-przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami;-prowadzenie dobrowolnych ubezpieczeń pracowniczych;-prowadzenie raportu kasowego, realizacja przelewów bankowych;-prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego i IODO;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;-sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestrów umów;-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2018-09-04 - Gorzyce (śląskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Klementowice (lubelskie)
obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
według harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Obsługa kadrowa i płacowa
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
lektor języka angielskiego - nauczanie dzieci
BRYTANIA SCHOOL OF ENGLISH Bożena Kula - 2016-09-13 - Tarnów (małopolskie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, moniterowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych , uzgodnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracach komisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-01-10 - Gogolin (opolskie)