SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Janki oferta pracy PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych cełow i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Janki (mazowieckie)
Pracodawca: PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mszczonowska 3, 05-090 Janki, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych cełow i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2017
Data zakończenia pracy: 03.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Mszczonowska 3, 05-090 Janki, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Raszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Janki
Ulica pracodawcy: Mszczonowska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 04.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Nowy Targ (małopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej naliczanie wynagrodzeń prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji PFRON, GUS rozliczanie czasu pracy w podstawowym i równoważnym systemie czasu pracy.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców Żary - 2016-09-06 - Opole (opolskie)
W/g zawodu.
FORMASTER S.A. Kielce - 2017-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
samodzielna obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, wprowadzanie do systemu bankowego danych. Pracodawca oferuje: szkolenia na miejscu, nagrody sprzedażowe, premię uznaniową, po 3 m-cach możliwa umowa na czas nieokreślony
BIURO RACHUNKOWE. MIEDZIOWE CENTRUM USŁUG "ABAKUS" MONIKA ŁUKOMSKA - 2018-07-12 - Lubin (dolnośląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
wyszukiwanie zamówień publicznych z zakresu usług świadczonych przez pracodawcę, przygotowanie ofert, składanie ofert, korespondencja zewnetrzna w tematyce zamówień publicznych i ofert
EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2016-05-30 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa zamowień, nadzór obiegu dokumentów, weryfikacja danych, wystawianie faktur
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Klementowice (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie dokumentacji technicznej 2D,sporządzanie koncepcji technicznej maszyn,kalkulacja i optymalizacja kosztów wytworzenia produktów.Nadzór nad realizacją projektów ,sporządzanie ofert cenowych
Przedsiębiorstwo Remontowo Montażowe Sp.z o.o. - 2016-08-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie rekrutacjii udział w procesie zatrudnienia pracowników, realizacja działań w obszarze Employer Brandingu, wprowadenie danych do ststemu kadrowo- płacowego
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2018-01-11 - Pułtusk (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, prowadzenie akt osobowych pracowników, wystawianie umów o pracę, zaświadczeń, itp.
MANPOWERGROUP SP. z o.o. - 2015-11-20 - Międzyrzecz (lubuskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji pracowniczych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie informacji o rynku, segmentacja rynku, realizowanie badań rynkowych, planowanie organizacji badań rynkowych, wyznaczanie trendów rynkowych, obsługa rynku arabskiego
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2016-11-10 - Sieradz (łódzkie)
• Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP,• wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,• nadzór nad bieżącą eksploatacją jednostek organizacyjnych poprzez kontrole prowadzone na terenie całej Polski,• przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w jednostkach organizacyjnych na terenie całej Polski oraz weryfikowanie zaleceń pokontrolnych,• przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska,• koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP.Zatrudnionej osobie oferujemy:- umowę o pracę - szeroki pakiet benefitów
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników z zakresu stosowania środków ochrony roślin oraz obsługi maszyn rolniczych. Doradztwo w zakresie rolnictwa.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)
Praca na tartaku.
Łacek Zbigniew Zakład Stolarski Budowlano Meblowy ZBYDREW Usługi Transportowe ZK - 2017-03-01 - Chocznia (małopolskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
Pakowanie wyrobów z produkcji - paletowanie, - Kreowanie wysyłek w systemie SAP, - Załadunek samochodów do centrów dystrybucyjnych, - Rozwożenie detali po hali produkcyjnej.Wykształcenie: średnie mechaniczne, Doświadczenie mile widziane. Umiejętności i uprawnienia: - Obsługa komputera - Praca zespołowa -Motywacja do pracy -Chęć pracy w systemie 3-zmianowym -DyspozycyjnośćDodatkowe wymagania: -Uprawnienia na wózki widłowe -Ważne badania psychotechniczne.
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA" - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
wg.harmonogramu (staż PFRON)
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
Praca z dziećmi, umowa o pracę (4h/w miesiącu) w Kołobrzegu.
Przedszkole Miejskie Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Juliana Tuwima - 2018-01-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)