SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OFERTOWANIA Chrzanów oferta pracy EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka komandytowa

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OFERTOWANIA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wyszukiwanie zamówień publicznych z zakresu usług świadczonych przez pracodawcę, przygotowanie ofert, składanie ofert, korespondencja zewnetrzna w tematyce zamówień publicznych i ofert
Data publikacji: 2016-05-30
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sowia 6 B, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyszukiwanie zamówień publicznych z zakresu usług świadczonych przez pracodawcę, przygotowanie ofert, składanie ofert, korespondencja zewnetrzna w tematyce zamówień publicznych i ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OFERTOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.05.2016
Data zakończenia pracy: 30.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, podstawowa znajomość prawa o zamówieniach publicznych, doświadczenie w przygotowywaniu ofert w oparciu o SWIZ, umiejetnosć konstruowania pism
Nazwa pracodawcy: EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Sowia 6 B, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, referencje od poprzednich pracodawców (jeśli osoba posiada), dyplomy ukonczenia uczelni, kursów należy przesłać na adres email: rafal.podgorni (at) ekoservice.pl z dopiskiem "specjalista ds zamówień publicznychi ofertowania"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Sowia
Numer budynku pracodawcy: 6 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 31.05.2016
Oferta pracy ważna do: 15.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)
praca administracyjno-biurowa; opracowanie dokumentacji technicznej; obsługa klienta w zakresie realizacji programów ograniczenia niskiej emisji na terenie woj. śląskiego
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: Wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarządzanie , finanse), staż pracy minimum 2 lata , znajomośc języka obcego.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-01-31 - Damianowo (dolnośląskie)
praca w gospodarstwie rolnym, pielenie i zbiór teuskawek, wykonywanie prac ciągnikiem rolniczymOferta złożona w celu uzyskania informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych o lokalny rynek pracy
EWA TEMPCZYK - 2015-12-21 - Garwolewo (mazowieckie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Tatary (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych wg. SIWZ.Prowadzenie korespondencji dotyczącej procedury przetargów, praca w godz. 7-15
MEGATHERM Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Chmielowice (opolskie)
-Tworzenie konosamentu morskiego-operacje na konosamencie morskim-weryfikowanie danych-współpraca z innymi agencjami UASC-współpraca z klientami UASC
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Gdynia (pomorskie)
1. Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.2. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Pozyskiwanie sponsorów.5. Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.6. Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.7. Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICA8. Analiza obecnych trendów w branży.9. Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.10. Przygotowywanie informacji na stronę internetową11. Współpraca z mediami12. Zapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.13. Zarządzanie powierzchnią reklamową.14. Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.15. Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.16. Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.17. Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątającej.18. Wykonywanie innych poleceń dyrektora zakładu.Kandydat będzie wyłoniony w drodze naboru, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-09-29 - Gorzyce (śląskie)
obsługa urządzeń, obsługa asortymentu/garderoby
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
oferta stazu po 30r.ż
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Łowicz (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Złotów (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Mile widziana znajomość branży budowlanej (materiały budowlane)
"TOM-BUD" Materiały Budowlane we Władysławowie - 2016-09-05 - Władysławowo (pomorskie)
Negocjowanie warunków handlowych, odpowiedzialność za optymalizację kosztów. Aktywne pozyskiwanie oraz weryfikacja dostaw.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Przewóz rzeczy towarów - teren powiatu kępińskiego oraz powiaty ościenne
Arkadiusz Olejniczak INTERTEL - 2016-12-01 - Bralin (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników, dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych naliczeń ZUS i PIT ze stosunku pracy, analiza poprawności naliczeń zasiłków, wynagrodzenia, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, PUP, sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz dokumentów rejestrujących, sporządzanie deklaracji PFRON oraz ich wysyłka elektroniczna, wystawianie dokumentów kadrowych zgodnie z potrzebami klienta, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, doradztwo kadrowo-płacowe, sporządzanie informacji rocznych ZUS IWA, PIT4R, PIT11, IFP, PFRON.
Kancelaria Prawa Podatkowego Renata Olszewska - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
Koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia, odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu lub eksportu materiałów , surowców i części zamiennych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wacławów (wielkopolskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Brzozów (podkarpackie)
Korespondencja z kontrahentami zagranicznymi, tłumaczenia zamówień, ofert, umów, zamawianie biletów dla pracowników, wiz, sporządzanie meldunków na budowach zagrnicznych.
INOX INSTAL Sp z o.o, sp. k - 2018-01-18 - Brzesko (małopolskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-10-16 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zagranicznych, rekrutacja pracowników
ECO O&Z Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w sprzedaży wycieczek turystycznych krajowych i zagranicznych, nauka sprzedaży biletów lotniczych, promowych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kwidzyn (pomorskie)
-prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników , rozliczanie czasu pracy,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2018-01-22 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
nauczanie początkowe
Szkoła Podstawowa w Rąblowie - 2016-08-17 - Rąblów (lubelskie)
korygowanie składek ZUS oraz zasiłków w programie Płatnik,zgłaszanie do systemu Ubezpieczeń Społecznych oraz wyrejestrowanie pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wystawianie druków ZUS RMUA oraz innych zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie do ZUS pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wyjaśnianie i naprawianie kont ubespieczonych,prowadzenie korenspondencji w sprawach postepowań prowadzonych przez ZUS,kontakty z ZUS
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)