SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC Rzeszów oferta pracy KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-312 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
OFERUJEMY:- Niezbędne narzędzia do pracy, m.in.: Samochód, laptop, telefon- Szeroki zakres bezpłatnych szkoleń- Pracę w miłym oraz dynamicznym i młodym zespole- System wynagrodzeń związany z wynikami sprzedażowymi- Stałe i atrakcyjne warunki zatrudnienia po okresie próbnym- Samodzielną i pełną wyzwań pracę.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Motywacja do pracy oraz samodzielność,- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, oraz otwartość,- Wysoka kultura osobista, - Dobra organizacja pracy,- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne będą dodatkowym atutem.- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
Nazwa pracodawcy: KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PODMIEJSKA 12, 35-312 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosimy przesyłać na adres e-mail: praca (at) kserotex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PODMIEJSKA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca związana z logistyką
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Żywiec (śląskie)
Związany ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Tczew (pomorskie)
Sprzedaż kosmetyków naturalmnych w siedzibie firmy oraz sprzedaż internetowa, realizacja reklamy gabinetu i mydlarni. Praca w godzinach 12.00-20.00, sobota 9.00-14.00
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji dot. zatrudnienia, płac, ZUS, GUS, PEFRON, organizacja i koordynacja zamówień publicznych
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu - 2017-11-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-23 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
negocjacje cenowe, obsługa klienta, kompleksowa organizacja, obsługa imprez turystycznych, klasyfikacja ofert turystycznych
Biuro Podróży Beskidvision Sp Jawna s. Rusin - 2017-11-29 - Żywiec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadr, płac, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
inwentaryzacja obiektów budowlanych, kosztorysowanie robót budowlanych, udział w przeglądach (kontrolach) obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
tłumaczenia wzorów, praca w dziale eksportu
Warmia Due Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa bazy klientów, badanie poziomu satysfakcji. Zbieranie zamówień. Praca głównie przy stanowisku telefonicznym
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanieKoordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SP. ZO.O. SP. K. - 2015-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Oleszyce (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa reklamacji oraz usług zewnętrznych, wyjazdy służbowe do klientów. Pracodaawca zapewnia samochód służbowy. Praca w godzinach od 8:00 do 16:00.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-05 - Andrychów (małopolskie)
w/g stanowiska
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kielcach - 2017-06-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Doradztwo, sprzedaz pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm. Wynagrodzenie od 3000-6000zł . Praca- Elbląg i okolice.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie SA - 2016-01-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. technicznych, prace manualne związane z elektryka/ elektroniką, montaż, obsługa komputera, opieka nad klientem, prace serwisowe.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Częstochowa (śląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa systemu magazynowego
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-09-16 - Żabno (małopolskie)
sprzedaż kursów i szkoleń, klocków lego, tworzenie terminarza szkoleń, kontakt z wykładowcami, wystawianie zaświadczeń
"AKTIN" Jerzy Wiltosiński - 2017-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji. Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Przygotowanie odpowiednich sprawozdań, praca w godz. 8-16. W początkowym etapie zatrudnienia umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-10-26 - Pokój (opolskie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Tychowo (zachodniopomorskie)