SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Śrem oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż kosmetyków naturalmnych w siedzibie firmy oraz sprzedaż internetowa, realizacja reklamy gabinetu i mydlarni. Praca w godzinach 12.00-20.00, sobota 9.00-14.00
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż kosmetyków naturalmnych w siedzibie firmy oraz sprzedaż internetowa, realizacja reklamy gabinetu i mydlarni. Praca w godzinach 12.00-20.00, sobota 9.00-14.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 01.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Umiejetność prowadzenia negocjacji
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA SANDRA - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
- sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy,- doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów,- dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta,- zewnętrzna promocja firmy
TJAUDIO Tomasz Kubiak - 2017-03-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych
BARDUSCH POLSKA sp.z.o.o. - 2018-04-27 - Prudnik (opolskie)
listy płac dla nauczycieli, stypendia szkoleniowe i oświata
Urząd Gminy w Deszcznie - 2016-11-10 - Deszczno (lubuskie)
Prace ogólnobudowlane, konserwacyjne, drobne remonty.
ORANGE REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
P.H. DOBIS SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Trzciana (podkarpackie)
monitorowanie źródeł finansowania i zasad ubiegania się o ufundusze pomocowe i rozwojowe dla instytucji kultury, pozyskiwanie funduszy dla projektów instytucji, przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, weryfikowanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, koordynowanie realizacji oraz bieżących zmian w realizacji projektów, przygotowanie korespondencji dot. poszczególnych projektów, współpraca z komórkami merytorycznymi zaangażowanymi w realizację projektów, przygotowanie raportów, rozliczeń i sprawozdańwraz z niezbędną dokumentacją poszczególnych projektów, współpraca przy pozyskiwaniu sponsorów i realizacji umów sponsorskich do wskazanych projektów, stałe zatrudnienie, uczestnictwo w ciekawych projektach instytucji artystycznej, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie regulacji brwi, henny, depilacji całego ciała, manicure, pedicure, makijaż, zabiegi ultradźiekami, mikrodermabrazja, oxybrazja, masaż twarzy i dekoltu,
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łuków (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów - pełna księgowość, bieżące rozliczenia zobowiązań i należności, sporządzanie analiz i raportówPraca w godzinach 08.00-16.00
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-03-09 - Mielec (podkarpackie)
1. Obsługa administracyjna i organizacyjna projektów Baltic Blue Growth, Baltic InteGrid, MUSES2. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (opracowanie zagadnień prawnych; systemów kompensacyjnych;scenariuszy ekonomiczno-społecznych; współtworzenie regionalnych grup interesariuszy; organizacja konferencji o niebieskiej biogospodarce)"3. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (przygotowanie krajowych warsztatów, analiza rynku i łańcucha dostaw; analiza technologii i sieci energetycznej; identyfikacja uwarunkowań środowiskowych i społecznych; analiza kosztów i korzyści; stworzenie zarysu koncepcji siatki energetycznej na Bałtyku; opracowanie metodologii stadium przypadku; wstępne studium wykonalności dla przypadku polsko-szwedzkiego; przygotowanie zaleceń dla dziesięcioletniego planu rozwoju sieci; przygotowanie zaleceń dla planowania przestrzennego na morzu).4. praca merytoryczna w projekcie MUSES (udział w pracach pakietu roboczego WP2: przygotowanie Sea Basin Overviews oraz Sea Basin Comparison, raportu końcowego; udział w pracach pakietu roboczego WP3: przygotowanie analiz porównawczych; udział w pracach pakietu roboczego WP4: przygotowanie regionalnej analizy porównawczej interesariuszy i strategii ich zaangażowania).udział w pracach pakietu roboczego WP5 upowszechnianie projektu i jego rezultatów)
Instytut Morski w Gdańsku - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
WOKWEN" RZESZÓW S.C. M.KLIMECKI, Z.CIOŁEK - 2017-08-03 - Tyczyn (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta; wycena okien, drzwi, bram, automatyki; wystawianie faktur; obsługa programu WA-PRD; przygotowywanie ofert i wysyłanie drogą e-mail
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Utzrymywanie kontaktu pomiędzy oddziałem firmy w Polsce a fabryką w Egipcie. Praca przez 20 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
MEBLE.PL S.A. - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, zawieranie umów, wystawianie świadectw.WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość programu MS Office, otwartość komunikatywność, mile widziane doświadczenie zawodowe.Kontakt z pracodawcą e-mail: biuro (at) okjob.com.pl, tel. 781 786 784. Osoby zainteresowane pracą mogą rejestrować się na stronie www.okjob.com.pl
OK JOB Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Jarosław (podkarpackie)
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-09 - Tajęcina (podkarpackie)
realizowanie planów sprzedażowych, obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU, utrzymanie długofalowych relacji z klientem, budowanie portfela klientów
Firma Handlowo-Usługowa Iwona Gierałtowska w Skrybiczach - 2016-07-27 - Hajnówka (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zamówień, weryfikacja klientów, koordynacja procesu realizacji zamówień
KINGUIN POLAND Sp.z o.o. - 2016-06-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży, systematyczne wizyty u klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, kontrola terminowości płatności; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - technik handlowiec, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami, nastawienie na realizację założonych celów, umiejętność planowania i zarządzania czasem, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność w wykonywanej pracy, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, znajomość rynku - mile widziana; FIRMA OFERUJE: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop), aktywny udział w rozwoju firmy, dobrą atmosferę pracy w zespole, pomoc w organizacji pracy i zdobywaniu nowych klientów, szkolenia z zakresu znajomości produktów; KONTAKT: cv ze zdjęciem + list motywacyjny na adres rekrutacja (at) expack.pl
EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-10 - Lubliniec (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów finansowo – księgowych do systemu informatycznego. Uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych. Prowadzenie spraw członkowsko-lokalowych. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem placami zabaw. Kontrola usług dotyczących utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni na terenach osiedli. Przyjmowanie zgłoszeń i prowadzenie rejestrów usterek i awarii.Kontakt z pracodawcą e-mail: smkarlowice (at) smkarlowice.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Karłowice" - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
monitorowanie sprzedaży wprowadzonych nowości, wyszukiwanie nowych trendów
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, pomoc w działaniu na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych w stosunku do planu finansowego; współpraca z pozostałymi działami w procesie planowania; tworzenie analiz oraz raportów w języku koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Żory (śląskie)
pomoc klientom w wyborze produktów i usług bankowych,profesjonalna obsługa klienta w siedzibie oddziału banku,realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych,obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
BANK ZACHODNI WBK SA - 2016-06-17 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)