SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 6010) Bydgoszcz oferta pracy KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 6010)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
Data publikacji: 2016-08-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-096 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 6010)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziany kierunek wykształcenia - ekonomia, rachunkowość, wskazany umiarkowany stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Łużycka 32, 85-096 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv należy przesłać na adres e-mailowy: dorota.muntowska (at) ajg.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Łużycka
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.08.2016
Oferta pracy ważna do: 21.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ekspansywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym i krajowym, obsługa dotychczasowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym, monitorowanie rynków, rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami i monitorowanie przebiegu kontraktów, przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych, negocjacje indywidualnych ofert dla wymagających klientów, dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa, raportowanie działań.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)
współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi , analiza stanów magazynowych i dokonywanie zakupów, prowadzenie dokumentacji zakupowej
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)
- obsługa kasy, McCaffe,- obszar produkcji: praca przy grill, frytownicach, tosterach,- prace magazynowe i porządkowe.Praca na 1/4, 1/2, 3/4 lub pełen etat.
kontakt przez OHP - 2018-01-10 - Cieszyn (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Jaworzno (śląskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "ELREMOT" Ośrodek Szkolenia Zawodowego, Ośrodek Szkolenia Kierowców Ryszard Macioł - 2015-11-25 - Skomielna Biała (małopolskie)
-opracowywanie dokumentacji od założeń do gotowego produktu,-wprowadzanie zmian w istniejących dokumentacjach.
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o. w Chojnie - 2017-04-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
Rekrutacja nowych pracowników z terenów Europy Wschodniej,- bieżący kontakt z pracownikami,- rozwiązywanie problemów pracowniczych, - pozyskiwanie nowych klientów,- utrzymywanie relacji z klientami, - przygotowywanie i wysyłanie wniosków na oświadczenia do urzędu,- przygotowywanie i wysyłanie wniosków na zezwolenia na pracę do urzędu, - publikowanie ogłoszeń w j. polskim, j. ukraińskim i rosyjskim na portalach ogłoszeniowych, - administracyjne prace biurowe.
BEST WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
Pracownik na tym stanowisku jest odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN, Wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji i zakup sprzętu, oprogramowania i usług oraz pomoc przy wszelkich pracach działu IT. Specjalista ds. marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe firmy. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej, planowanie i realizacja kampanii, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych), a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży, monitoruje i analizuje rynek.Wynagrodzenie od 2750-5000 zł brutto + premia.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Marki (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Gostynin (mazowieckie)
Sporządzanie planów remontów, przeglądów oraz inwestycji w podległym zakresie infrastruktury, nadzór nad terminowością przeglądów technicznych, realizacja zadań związanych z utrzymaniem technicznym budynków, w tym głównie instalacji elektrycznej, sanitarnej, wod-kan, teletechnicznej, automatyki, wcelu zapewnienia najlepszego stanu technicznego obiektów wraz z jednoczesnym naciskiem na prawidłowe funkcjonowanie ich wyposażenia, dokonywanie wizji lokalnych i inspekcji na terenie obiektów pod kątem realizacji niezbędnych usprawnień, usuwania usterek budynków, instalacji oraz urządzeń, rozliczenie bieżące mediów i usług dla obiektów(energia, woda, odpady, ścieki), realizacja zamówień na materiały eksploatacyjne związane z utrzymaniem infrastruktury, sporadycznie praca na wysokośc do 3 mnp podczas kontroli wykonanych zadań
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2016-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA Z LUDZMI, KONTAKT Z KLIENTEM, PRACA NA KASIE, KOORDYNACJA PRACY NA STOISKU. [Godzina zakończenia pracy] : 22:00
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowywanie posiłków a'la carte oraz pod imprezy zorganizowane; doświadczenie, wstepnie umowa na okres próbny, poźniej na 2 lata, następnie na czas nieokreślony
CITY-SAT GORDZIELIK SP. Z O.O. STRZELCE OPOLSKIE - 2016-08-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
ocena jakościowa surowca, kalibrowanie jelit baranich
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-08-26 - Kaszczor (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty odpowiedzialna będzie min. za:•współudział w projektowaniu i modelowaniu przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW); •wypracowywanie kryteriów oceny gotowych wyrobów; •współudział w opracowywaniu dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;•dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorami PUiW; •dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz przygotowywanie zaświadczenia o jego zgodności z obowiązującymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorem PUiW;•prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno technologicznych PUiW;•udział w działalności normaliz
Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca koordynacja zapotrzebowania na materiały i podzespoły do produkcji, kontakt z dostawcami, obsługa transportu przesyłek krajowych i zagranicznych, negocjacje stawek z firmami spedycyjnymi. Praca w godz. 8-16. Wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-15.
Euroledlighting sp. z o.o. - 2016-04-14 - Redzikowo (pomorskie)
Analiza zamówień klientów pod kątem logistycznym i wystawianie potwierdzeń, przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem ofertowania, wsparcie realizacji projektów poprzez utrzymanie bieżącego kontaktu z Klientami celem zapewnienia optymalnego poziomu obsługi, panowanie wysyłek krajowych i eksportowych, koordynację procesów celnych i transportowych, ścisłą współpracę z komórkami wewnątrz Firmy
kontakt przez OHP - 2017-10-05 - Kańczuga (podkarpackie)
usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Bolesław (małopolskie)
Organizacja i prowadzenie szkoleń, reklana i promocja firmy
JAROSŁAW KACZYŃSKI AGROEXPERT - 2018-08-21 - Rosochate Kościelne (podlaskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych,• nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy,• przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych,• koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,• kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów,• sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Rozmowa z klientem, doradzenie rozwiązania i dobranie dokumentów do indywidualnej sprawy klienta. Po wcześniejszym szkoleniu, które zapewniamy. Kontakt telefoniczny z klientem i firmą
VOTUM S.A. - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
rozliczanie magazynu
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Kwidzyn (pomorskie)
realizacja zamówień klientów, pozyskiwanie nowych klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-07-18 - Zawiercie (śląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Radomsko (łódzkie)
PROWADZENIE ZAKUPÓW NA POTRZEBY REALIZOWANYCH PROJEKTÓW, ROZLICZANIE KONT, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, DBAŁOŚĆ O PROCEDURY I PRZESTRZEGANIE ZAPISÓW USTAWY O ZAMÓWIENIACH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA PAKIETU MS-OFFICE, PRAWO JAZDY KAT B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 5 LAT, W TYM 2 LATA NGO
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Zabrze (śląskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)