SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Opole oferta pracy SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców Żary
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej naliczanie wynagrodzeń prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji PFRON, GUS rozliczanie czasu pracy w podstawowym i równoważnym systemie czasu pracy.
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców Żary
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Teatralny 13, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej naliczanie wynagrodzeń prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji PFRON, GUS rozliczanie czasu pracy w podstawowym i równoważnym systemie czasu pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie: minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ZUS iprawa pracy sprawnie posługiwanie się programem Płatnik, oraz aplikacją Microsoft Office, minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców Żary
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Plac Teatralny 13, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kontakt z pracodawcą:osobiście w godzinach: 08:00-14:00, osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, przez e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: osobiście w godzinach: 08:00-14:00, osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym,przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Plac Teatralny 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bardzo dobra znajomość j.niemieckiego lub j. angielskiego
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Naprawa i obsługa urządzeń elektrycznych na terenie zakładu.
KRZYŻANOWSCY SP.Z.O.O. - 2015-11-25 - Pionki (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, zamawianie materiałów na bieżące budowy. Weryfikacja dokumentacji technicznej.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2015-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kontakt z klientami i sprzedaż asortymentu, kontakt z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kęty (małopolskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż pokryć dachowych, prowadzenie biura sprzedaży, pozyskiwanie firm dekarskich do współpracy;
BLACHOTRAPEZ Spółka z o.o. - 2016-06-21 - Zambrów (podlaskie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Namysłów (opolskie)
Obsługa Systemu SAP /oferujemy przyuczenie/ w zakresie tworzenia zapotrzebowań i zamówień na materiały i usługi. Przygotowywanie zestawień, analiz ekonomicznych na potrzeby kierownika projektu, Nadzór nad terminowością płatności faktur. Likwidacja faktur VAT. Współpraca z działem controllingu. Prowadzenie spraw finansowych dotyczących realizowanej budowy
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Sanok (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Turza Śląska (śląskie)
jw
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie strategii marketingowej firmy.- Tworzenie i realizacja polityki promocyjnej firmy oraz projektów marketingowych.- Przygotowywanie materiałów ofertowych i promocyjnymi.- Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-07-29 - Ćmielów (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie i przygotowywanie ofert handlowychi przetargowych. Pozyskiwanie i utrzymywaniekontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krosno (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie i nawiązanie relacji z nowym klientem; pracodawca gwarantuje pakiet szkoleń oraz pracę w miłym i sympatycznym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T K MANAGEMENT SP Z O O - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
wydawanie towaru, praca w magazynie i na produkcji
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Częstochowa (śląskie)
obsługa programu Płatnik (zgłoszenia, wyrejestrowania, dokumenty rozliczeniowe, korygowanie dokumentów)
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-17 - Leżachów (podkarpackie)
zakup oraz ewidencja narzędzi i materiałów eksploatacyjnych (branża elektryczna i budowlana), zbieranie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne, organizowanie przetargów, wyszukiwanie najlepszych ofert, sprawne przeprowadzanie procedury zakupu, prowadzenie magazynu i ewidencji wszystkich narzędzie trwałych oraz związanej z tym dokumentacji, proces utylizacji, odpowiedzialność za efektywność kosztową zakupów w firmie
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)
Uczestniczenie w pracach zespołu realizującego zadania w zakresie: -Przygotowania kalkulacji ofert handlowych - Przygotowaniazamówienia do produkcji i montażu - Zabezpieczenia materiałów doprodukcji i montażu - Opracowania i aktualizacji standardówjakościowych w przedsiębiorstwie - Planowania i rozliczania produkcji- Opracowania dokumentacji technicznej prefabrykatów -Przygotowania dokumentacji powykonawczej
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)
prowadzenie postępowań zakupowych, techniczna koordynacja dostaw.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-27 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu, reprezentowanie spółki w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych , gotowość do podrózy służbowych zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów, badanie stanu techniki wynalazków, organizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udziale zamówień publicznych. Praca jednozmianowa godzziny pracy do uzgodnienia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGRODNICZYCH im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej - 2017-09-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca w Szwecji na terenie obiektów przemysłowych/rafineria. Rotacja 4/1 (4 tyg. Szwecja, 1 tydz. Polska).
GLT Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)