SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW WYNAGRODZENIA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA), Krosno oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW WYNAGRODZENIA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA),
Wynagrodzenie: od 1 960 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie i przygotowywanie ofert handlowychi przetargowych. Pozyskiwanie i utrzymywaniekontaktów z klientami
Data publikacji: 2016-07-28
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie i przygotowywanie ofert handlowychi przetargowych. Pozyskiwanie i utrzymywaniekontaktów z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 960 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW WYNAGRODZENIA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA),
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 960 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016
Data zakończenia pracy: 08.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana wiedza z zakresu zamówień publicznych, mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Bieszczadzka
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż artykułów BHP (odzież, obuwie, sprzet ochrony osobistej itp.)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 08.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, rozliczenia ZUS, US
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-18 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie ofert, zamawianie towaru, doradztwo technicznem bieżaca obsługa klientów
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2016-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazury, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp. Montaż urządzeń sanitarnych, prace konserwacyjne na instalacji wodno-kanalizacyjnej.
LEASINGTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
- diagnozowanie szkodników występujących w produkcji kwiatów- dobór biologicznych metod zwalczania szkodników- dobór chemicznych metod zwalczania szkodników- ogólny nadzór nad zdrowotnością roślin ozdobnych
ZAKŁAD OGRODNICZY RYSZARD RUTKOWSKI - 2016-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie scoringu finansowego na podstawie dostarczonych dokumentów; przygotowywanie aplikacji kredytowych dla potrzeb podjęcia decyzji kredytowej przez Department Ryzyka Kredytowego; przygotowanie dokumentów dla produktów i zabezpieczeń kredytowych; przygotowywanie raportów; wspieranie pozostałych członków zespołu w kompleksowej obsłudze procesu kredytowego, w tym obsługa produktów kredytowych w systemie ewidencyjno- operacyjnym Banku. Dostarczanie wysokiej jakości usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Zewnętrznego i Wewnętrznego; praca w zgodzie z wewnętrznymi zasadami i procedurami Organizacji; samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zleconych zadań; udział i wsparcie dla projektów specjalnych i procesowanie niestandardowych przypadków; realizacja zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
- analiza wymogów biznesowych i projektownie odpowiednich rozwiązań- współpraca z analitykami biznesowymi i architektami przy realizacji założeń projektu- odpowiedzialność za rozwój, zapewnienie jakości oraz bieżące wsparcie aplikacji obsługujących hurtownię danych-wsparcie techniczne oraz funkcjonalne dla innych członków zespołu- tworzenie zapytań SQL oraz pisanie funkcji ETL- testowanie funkcjonalności i aplikacji- raportowanie do managera projektu
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, opieka nad klientem, obsługa reklamacji, współpraca z podwykonawcami, udział w rozwoju procesów wewnętrznych i zewnętrznych, reprezentowanie firmy przed podmiotami obcymi
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płacwsparcie w zakresie prowadzenia pełnej księgowościprowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i zakupów prowadzenie rozrachunków z kontrahentami utrzymywanie dokumentacji finansowej w zgodzie z przyjętymi procedurami księgowymi terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych, kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami US, ZUS i innym; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
nadzór nad produkcją i sprzedaż wyprodukowanych wyrobów z wykorzystaniem różnych technik sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO CELBUD-PRZEMYSŁÓWKA SP Z OO - 2016-09-08 - Kwidzyn (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
diagnostyka i naprawa elektroniki precyzyjnejCV wysłać na adres e-mail praca (at) adegis.com, kontakt tel. lub osobisty z pracodawcą
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-09-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-07 - Przemyśl (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"*weryfikacja przedkładanych wzorów umów z gestorami sieci pod kątem zgodności,*wsparcie podczas kontaktów z gestorami sieci,*raportowanie do przełożonego
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-09-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy wykonywaniu prac budowlanych
TOMDACH-Pokrycia Dachowe Małgorzata Dziuba-Lambrecht - 2017-08-01 - Lubsko (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-02-17 - Augustów (podlaskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami i odbiorcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowanie tygodniowych, miesiecznych i rocznych raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2015-11-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Zawieranie umów o pracę, rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrolowanie badań lekarskich pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Reda (pomorskie)
Obsługa zamówień klienta niemieckojęzycznego, sprządzanie ofert, poszukiwanie nowych klientów.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-26 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucjipraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
QIAGEN BUSINESS SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż organizowany przez GUP.Nauka sporządzania programów i kalkulacji wyjazdów zorganizowanych, wyszukiwanie obiektów noclegowych i podwykonawców, nauka obsługi systemów rezerwacyjnych i wyszukiwania w nich ofert, nauka obsługi posprzedażowej, poznawanie narzędzi marketingowych, nauka nadzorowania realizacji imprez turystycznych, nauka rozliczania imprezy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowanie gabinetu do pracy, przestrzeganie i stosowanie zasad aseptyki, prowadZenie ewidencji pacjentów oraz dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Starachowice (świętokrzyskie)