SPECJALISTA DS. MIĘDZYNARODOWYCH KREDYTÓW KORPORACYJNYCH - IZRAEL Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MIĘDZYNARODOWYCH KREDYTÓW KORPORACYJNYCH - IZRAEL
Wynagrodzenie: od 7 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie scoringu finansowego na podstawie dostarczonych dokumentów; przygotowywanie aplikacji kredytowych dla potrzeb podjęcia decyzji kredytowej przez Department Ryzyka Kredytowego; przygotowanie dokumentów dla produktów i zabezpieczeń kredytowych; przygotowywanie raportów; wspieranie pozostałych członków zespołu w kompleksowej obsłudze procesu kredytowego, w tym obsługa produktów kredytowych w systemie ewidencyjno- operacyjnym Banku. Dostarczanie wysokiej jakości usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Zewnętrznego i Wewnętrznego; praca w zgodzie z wewnętrznymi zasadami i procedurami Organizacji; samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zleconych zadań; udział i wsparcie dla projektów specjalnych i procesowanie niestandardowych przypadków; realizacja zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Data publikacji: 2018-04-12
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie scoringu finansowego na podstawie dostarczonych dokumentów; przygotowywanie aplikacji kredytowych dla potrzeb podjęcia decyzji kredytowej przez Department Ryzyka Kredytowego; przygotowanie dokumentów dla produktów i zabezpieczeń kredytowych; przygotowywanie raportów; wspieranie pozostałych członków zespołu w kompleksowej obsłudze procesu kredytowego, w tym obsługa produktów kredytowych w systemie ewidencyjno- operacyjnym Banku. Dostarczanie wysokiej jakości usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Zewnętrznego i Wewnętrznego; praca w zgodzie z wewnętrznymi zasadami i procedurami Organizacji; samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zleconych zadań; udział i wsparcie dla projektów specjalnych i procesowanie niestandardowych przypadków; realizacja zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 7500 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MIĘDZYNARODOWYCH KREDYTÓW KORPORACYJNYCH - IZRAEL
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe dowolne, co najmniej 7-letnie doświadczenie w międzynarodowej instytucji bankowej. Biegła znajomność języka hebrajskiego oraz angielskiego. Umiejętność zarzadzania zespołem, pracy w zespole, ale również samodzielność podczas pracy indywidualnej, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku, wiedza w zakresie implementacji zmian, wiedza i doświadczenie w utrzymywaniu i manipulowaniu danymi, doświadczenie w analizie danych, doświadczenie w pracy ze środowiskiem Excel (funkcje, makra itp.), znajomość języka SQL, znajomość zasad i przepisów rachunkowości, wiedza i umiejętności w pisaniu procedur technicznych i wdrażaniu produktów, wiedza i umiejętności w ulepszaniu produktów ze względu na wymagania klientów i / lub użytkowników, znajomość systemu SAP.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 13.04.2018
Oferta pracy ważna do: 25.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018
Podobne oferty pracy
Znajomość kuchni śląskiej i europejskiej. Dbanie o porządek.
Dom Kultury - Restauracja Konrad Cis - 2017-10-11 - Chorzów (śląskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
archiwizacja dokumentów, obsługa Interesantów, obsluga sprzetu biurowego itp.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lubawka (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzaniue kosztorysów robót budowlanych, itp.Praca w wymiarze 1/2 etatu w godz. 8.00-16.00 ( 4-8 godzin dziennie ), praca w Siedlcach oraz wyjazdy do oddziałów w Kotuniu, Treblince, Dąbrowie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa maszyn produkcyjnych, dostawa towarów, prace magazynowe
Janusz Florczuk Bal-Lack - 2017-09-07 - Międzyborów (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie Zamówieniami klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami z krajów francuskojęzycznych, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku francuskim nowym i stałym klientom
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godziny 7:30. Wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskuje i obsługuje najważniejszych klientów, współtworzy strategię sprzedażową, zarządza działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi.
ADVANTER-PL Spółka z o.o. - 2018-04-16 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
- reklama / montaż reklam- montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elemrntów- spawanie światłowodów
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Łódź (łódzkie)
aProwadzenie projektów, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi.Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową.Definiowanie ryzyk projektowych.Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie.Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac.Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac.Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac powstającymi w obszarze.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna obsługa klienta, sprzedaż doradztwo w zakresie stosowanych środków do produkcji rolnej
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Rydzyna (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wyrabianie różnych ciast i ciasteczek, bułek drożdżowych, pączków, rogali francuskich, sporządzanie półproduktów - masy, kremy, polewy, pomady, kruszonki. Praca w systemie trzy zmianowym do stalenia z pracodawcą.
Przedsiębiorstwo Piekarniczo Cukiernicze Niziałek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-11-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-02-12 - Stoisław (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów z terenu Włoch, Turcji i innych obszarów Europy oraz nadzór nad produkcją kebabu zgodnie z wymogami klientów
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kontrola wyrobu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
opracowywanie projektów strategicznych dla samorządów terytorialnych oraz studiów wykonalności, opracowywanie biznes planów, opracowywanie analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Tarnów (małopolskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych sprzedażowych, obsługa klienta na rzecz firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
zbijanie elementów z drewna, łączenie , takerowanie, tapierowanie, przenoszenie, składanie i pakowanie, praca w Namysłowie firma Dziedzic umowa zlecenie
Agencja Pracy Tymczasowej Group Magdalena Więcek - 2017-08-22 - Namysłów (opolskie)
jw.
Centralne Laboratorium Ochrony Radiologicznej - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; Opiniowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych), a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW czy też dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW. Przedstawianie także jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży. Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji współpracujących z OHP i realizujących zadania na rzecz młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieci, przygotowywanie zamówień do realizacji, przygotowywanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Piła (wielkopolskie)