SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA Bieruń oferta pracy HT Skit Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
Data publikacji: 2017-09-06
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: HT Skit Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu Ochrona Środowiska , BHP, dobra znajomość języka angielskiego, min roczny staż pracy w służbie bhp, znajomość prawa i aktualnych przepisów z zakresu BHP i ochrony środowiska, znajomość obsługi komputera MS Office, Excel, zaangażowanie i silna motywacja do pracy, obowiązkowość, samodyscyplina, rzetelność i pracowitość, samodzielność
Nazwa pracodawcy: HT Skit Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Świerczyniecka 88, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ul. Świerczyniecka 88, Bieruń, kontakt osobisty w godz. 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Ulica pracodawcy: Świerczyniecka
Numer budynku pracodawcy: 88
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 06.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wdrażanie planów sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie korespondencji biznesowej
Active Communications Europe Ltd. Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, pisanie pism biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zabrze (śląskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wspomaganie pracy ukraińskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami ukraińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kładzenie kostki brukowej, krawężników, obrzeży, wykonywanie podłoża. Prace są wykonywane na parkingach, drogach dojazdowych itd. na terenie Cz-wy i okolic.
PHU LARGO AGNIESZKA KALL - 2017-03-09 - Częstochowa (śląskie)
.
RAWBUD - RAWICZ SPÓŁKA Z O.O. MASŁOWO - 2016-03-18 - Masłowo (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzedzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy Wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Samodzielne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów z dziedziny HR zgodnie z wewnętrznymi standardami komunikacji. Sporządzanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Credit Suisse w Szwajcarii. Postępowanie zgodnie z polityką firmy oraz przestrzeganie wszelkich przepisów i regulacji. Osiąganie ustalonych celów jakościowych oraz ilościowych. Ciągły rozwój i optymalizacja obszarów procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
branża mięsno-wędliniarska, książeczka sanepid oraz umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Zgłoszenia telefoniczne lub mailowe do pracodawcy.
MMS SALES Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,realizowanie planów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Obrotu Skórami "Nutrex" - 2018-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem,opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia),prowadzenie negocjacji handlowych,wprowadzanie zamówień do tabel,współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowych,zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji).
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2018-02-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
udział w organizowaniu i utrzymaniu w gotowości do działania systemu informatycznego w zakresie przekazywania danych; udział w planowaniu i rozbudowie lokalnych sieci teleinformatycznych
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa kadr, prace biurowe z zakresu księgowości
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów,archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa spycharki.Miejsce pracy: oddział Radlin, Rydułtowy.
Trakt Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Radlin (śląskie)
dostarczanie bezpłatnych gazet do sklepów w Inowrocławiu; wynagrodzenie to 0,75groszy za dostarczoną gazetę (kwota podana jako wynagrodzenie czyli 200zł nie jest kwotą gwarantowaną gdyż jest to praca na akord)
POST SERVICE sp. z o. o. - 2016-04-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( Spółki z o.o., Fundacje, Stowarzyszenia) oraz KPIR- rozliczanie dotacji z UP, UE- rozliczanie transakcji, rachunków zagranicznych- kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie- nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)- sporządzanie sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS), statystycznych (GUS, NBP) oraz raportów okresowych- ewidencja czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów- prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP- prowadzenie i kontrola rozrachunków- terminowe wprowadzanie transakcji do systemu bankowego
IN PLUS Katarzyna Mazur - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-01-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
bezpośrednia obsługa klienta, udzielanie informacji o przesłyłkach i usługach, przyjmowanie i wyjaśnianie interwencji, praca z przesyłkami kurierskimi, praca przy komputerze, współpraca z kurierami. Praca na pełen etat
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Praca w dziale transportu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warka (mazowieckie)
wyksz. średnie lub wyższe (po kierunku turystyka, geografia), znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, profil IImiejsce pracy:Biuro podróży- Kalisz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kalisz (wielkopolskie)
znajomość programu AUTOCAD
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)
Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS
BIURO INFO-KOSZT mgr inż. Janina Machnik - 2018-02-06 - Świętochłowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów. Doradztwo w zakresie reklamy.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Łódź (łódzkie)