SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM GRECKIM Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM GRECKIM
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-12-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM GRECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
grecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe handlowe; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel; bardzo dobra organizacja pracy i wysoka orientacja na cel; doświadczenie na podobnym stanowisku handlowym będzie znaczącym atutem; znajomość języka greckiego na poziomie B2 w piśmie, B1- w mowie. Zakres obowiązków: tworzenie strategii handlowej i produktowej dotyczącej Grecji oraz efektywna realizacja stworzonej polityki zakupu i sprzedaży; utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi kontrahentami z Grecji oraz poszukiwanie i pozyskiwanie nowych strategicznych dostawców na rynku greckim; regularna weryfikacja kontrahentów pod kątem wiarygodności, rzetelności i efektów współpracy; prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami i nadzorowanie przebiegu zamówień; bieżące monitorowanie rynku, wyników sprzedaży i marży w ramach współpracy handlowej z Grecją; rekomendowanie zmian i wdrażanie usprawnień wspomagających zarządzanie grupą produktów greckich w celu maksymalizacji wyniku biznesowego (np. wprowadzanie nowych produktów, optymalizacja kosztów etc.); analizowanie nowych trendów rynkowych, preferencji klientów oraz działań konkurencji tworzenie raportów i analiz w oparciu o bieżące dane; przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji handlowej; efektywna współpraca z innymi działami firmy (np. logistyka, księgowość, kontrola jakości).
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 20.12.2016
Oferta pracy ważna do: 27.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa stanowiska serwisu Bosch
Firma Handlowa "Moto Tech" Krzysztof Ćwiek - 2017-11-02 - Biłgoraj (lubelskie)
działalność marketingowa, prezentacja sprzetu, obsługa reklamacji
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa kadrowo-płacowa wybranych firm, praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia
LIDERCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Pruszków (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych Realizowanie założonych planów sprzedażowych Pozyskiwanie nowych członków Kasy Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SKOK PIAST - 2017-06-05 - Chrzanów (małopolskie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie nadzoru nad funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością i HACCP. Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji do kontroli zewnętrznej ,audytów wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w godz. 7.15-15.15. Wynagrodzenie 3000 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-15.
Inletta Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Krzywań (pomorskie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców (w kraju i za granicą m.in. kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j. angielskim i polskim, tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
-przyjmowanie i obsługa rezerwacji indywidualnych;-podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami;-realizacja planów sprzedaży;-terminowe i dokładne potwierdzanie rezerwacji;-sprzedaż, zlecanie i ustalanie dodatkowych usług hotelu zamawianych przez gości;-ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu;-sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych czynności;-praca zgodna ze standardami i procedurami firmy.Wymagana dobra znajomość jezyka niemieckiego lub angielskiego.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Dbałość o gospodarkę magazynową, zamawianie towarów, nadzór nad całością magazynu i sprzedażą, wprowadzanie dokumentacji rozchodów i przychodów do systemu, zarządzanie 4-osobową załogą.Wykształcenie min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. magazynowych, znajomość Pakietu Office, prawo jazdy kat. B
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-07-25 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz współpraca przy organizacji szkoleń okresowych,Dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,Zarządzanie odpadami, Nadzorowanie zarządzania chemicznego w firmie, Gromadzenie uprawnień w dziedzinie ochrony środowiska i nadzorowanie ich realizacji, Przeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie raportów powypadkowych. Organizowanie badań lekarskich, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochrony indywidualnej. Prowadzenie badań i pomiarów środowiska pracy Opiniowanie w kwestii bezpieczeństwa i pomoc w przypadku jakichkolwiek zmian w procesie produkcyjnym
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Mława (mazowieckie)
- Weryfikacja faktur, przygotowanie danych do płatności- Monitorowanie i rozliczanie płatności- Prowadzenie kasy firmowej- Rozliczanie delegacji- Przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzeń- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu stosunku pracy- Przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem- Współpraca z biurem rachunkowymKontakt z pracodawcą: KSIEGOWOSC (at) TKMRP.PL
TKM RECYKLING POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
znajomość zasad rozpisywania projektów unijnych, zasad przyznawania, wykorzystywania i rozliczania środków.
Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE" - 2016-04-15 - Nowa Dęba (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Słubice (lubuskie)
nadzór stanów magazynowych, zamawianie towaru; utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami oraz negocjowanie cen; poszukiwanie nowych dostawców
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-09-21 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu merketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji- opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzanie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)
Utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi kontrachentami oraz pozyskiwanie nowych kontrachentów
"INDECO" S.A. - 2017-05-22 - Karpin (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Łukomie (mazowieckie)
realizowanie polityki i strategii sprzedażowej, poszukiwanie klientów, tworzenie i aktualizowanie baz danych o klientach.
A & R ROBERT WIERUCKI - 2016-09-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
Rozliczanie agentów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-11-24 - Siedlce (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzenia oraz zasiłków, prowadzenie rozliczeń ZUS, PEFRON, SODKontakt telefoniczny 41 341-20-30 lub e-mail: rekrutacja (at) karabelack.pl
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Żywiec (śląskie)
wykonywanie robót wykończeniowych , koordynacja robót brygady pracowników z Ukrainy i Rosji.Komunikacja między pracownikami i klientami w języku i rosyjskim i polskim. Wykształcenie zawodowe budowlane, doświadczenie 5 lat w budownictwie. Prawo jazdy kat. B
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Stary Kadłub (mazowieckie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników - teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [Płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON- Raporty WND, INF. itd.-Kontakt telefoniczny 504-067-418,-CV: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2016-12-01 - Ropuchy (pomorskie)