SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - PŁACOWYCH Krosno oferta pracy Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Data publikacji: 2017-12-27
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czajkowskiego 82, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: certyfikat - samodzielny księgowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kwalifikacje księgowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kurs "Asystent ksiegowego z obsługą programu finansowo - ksiegowego"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : - Wykształcenie wyższe ( finanse, ekonomia, rachunkowość)- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lataZnajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego- znajomość przepisów z zakresu wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych- bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office, Płatnik ZUS- mile widziana znajomość programu kadrowo – płacowego R2 Płatnik i SAP Business One
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Czajkowskiego 82, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Czajkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 82
Profil działalności pracodawcy:
Główny profil działalności stanowi produkcja stojaków ekspozycyjno-reklamowych z metalu. Prace projektowe wykonywane są przy pomocy nowoczesnych programów komputerowych (Solid Works Profesional, Cinema 4D), które pozwalają na wizualizację powstająceg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk - 2017-10-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Relokacja samochodów miedzy punktami obsługi klienta oraz pomoc menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie),wydawanie samochodów do wynajmu i przekazywanie ich do Punktu Obsługi Klienta
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsług klienta, podtrzymywanie i rozwój relacji z klientami-głównie kontakty telefoniczne, wyszukiwnie nowych klientow, bieżąca analiza wspólpracy z kontrahentami, realizacja ustalonych celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Chorzów (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, współudział w przygotowaniu i realizacji działań marketingowych,
P.W. MultiMax - 2017-03-15 - Zamość (lubelskie)
Wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych (PW, RW, WZ). Koordynacja wysyłek i rozliczanie magazynu.
CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T. - 2016-02-02 - Wykroty (dolnośląskie)
Sprzątaczkadoświadczenie mile widziane, 1/3 etatu, ustalony stopień niepełnosprawności, praca w Szubinie
"SKAREM" sp. z o.o. - 2015-12-04 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
•kompletowanie dokumentacji•pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Klucze (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE EWIDENCJI ODPADÓW, OPRACOWYWANIE I SKŁADANIE W WYZNACZONYCH TERMINACH ODPOWIEDNICH INFORMACJI ORAZ WYMAGANEJ DOKUMENTACJI SPRAWOZDAWCZEJ DO WŁAŚCIWYCH ORGANÓW, MADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM ZASAD WŁAŚCIWEGO WYWOZU I UNIESZKODLIWIANIA POWSTAJĄCYCH ODPADÓW, PROWADZENIE ZEZWOLEŃ WODNO-PRAWNYCH NA ZRZUT ŚCIEKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W ZAKRESIE GOSPODARKI ŚCIEKAMI, EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ, ODBIORU I PRZEKAZYWANIA DO UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE Z OBSZARU OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODAROWANIA ODPADAMI, PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Układanie jadłospisów, sporządzanie asygnat.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-03 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-02-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-11-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
możliwość wyjazdów służbowych(Białoruś, Ukraina , Włochy i inne), koordynowanie procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)
realizowanie polityki i strategii sprzedażowej, koordynowanie konferencji, bankietów imprez okolicznościowych.
A & R ROBERT WIERUCKI - 2016-06-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
planowanie koordynacja i realizacja działań marketingowych, ustalanie polityki sprzedaży i promocji.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Stale (podkarpackie)
zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-04 - Rogoźno (wielkopolskie)
Wykształcenie min. srednie, bardzo dobra znajomość programu Excel. Charakterystyka pracy: prowadzenie rozliczeń mediów, import/eksport danych, przygotowywanie sprawozdań, raportów. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) energosystemrybnik.pl.
ENERGOSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów do produkcji- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych- optymalizacja kosztów- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów
HT SKIT POLAND - 2018-09-04 - Bieruń (śląskie)
ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Boguchwała (podkarpackie)
Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych Klientów, realizowanie planów sprzedażowych, negocjowanie planów sprzedażowych, analizowanie rynku i ofert konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w salonie samochodowym pod względem kredytowania, leasingowania, ubezpieczenia samochodu,
MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Lubin (dolnośląskie)