SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ I FINANSÓW Lubin oferta pracy MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ I FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w salonie samochodowym pod względem kredytowania, leasingowania, ubezpieczenia samochodu,
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legnicka 65, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w salonie samochodowym pod względem kredytowania, leasingowania, ubezpieczenia samochodu,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ I FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,mile widziana wiedza z zakresu ubezpieczeń i finansów, wysoka kultura osobista, empatia, komunikatywność, miła aparycja
Nazwa pracodawcy:
MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Legnicka 65, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Legnicka
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy:
Firma powstała z Autoserwisu Dolnośląskiego salonu Opla i Chevroleta. Jest to autoryzowany serwis tych aut.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2017
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 06.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-05-07 - Rytel (pomorskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); – sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; – sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; – sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; – rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; – sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; – współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
Belosrevel Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biura, obsługa klienta.
USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE I TRANSPORTOWE - DROPIŃSKI D. - 2017-11-18 - Zagórów (wielkopolskie)
prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii gazowej ze spektometrią mas, spektrometrii mas, spektometrii UV-Vis oraz sPektometru rentgenowskiego XRF (EDX), opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych. Odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skłąd zestawu przyrządów do wykonywania badań i analiz. Planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń. Waldacja i szacowanie niepewności metod badawczych. Przygotowanie próbek (komponenty elektroniczne, tworzywa sztuczne, metale) do analiz chemicznych oraz jakościowych, np. poprzez mielenie, przesiewanie, ważenie, podgrzewanie, roztwarzanie, ekstrakcję, przesączanie itp. Sporządzanie roztworów o różnych stężeniach potrzebnych do stworzenia krzywej kalibracujnej. Zachowanie porządku na stanowisku pracy. Pomoc przy zamawianiu sprzętu i odczynników. Wsparcie przy tworzeniu procedur badawczych.
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY RCC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Bytom (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Siemiatycze (podlaskie)
- Sprzedaż powierzchni reklamowych oraz wydawnictw BPC GROUP. Sprzedaż usług konferencyjnych dla spotkań edukacyjnych organizowanych dla BPC Training Centre. Realizacja działań marketingowych na rzecz oferowanych produktów i usług.- Firma oferuje: Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie oraz dodatki uznaniowe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister, inżynier). Wymagane doświadczenie w sprzedaży usług. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość rynku IT. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
obsługa wtryskarek w firmie produkującej tworzywa sztuczne
"INTERPLAST PLASTIC PRODUCTS" Sp. z o. o. - 2017-02-10 - Bytom (śląskie)
Wznoszenie nowych obiektów, murowanie ścian, przebudowywanie, odbudowywanie, murowanie fundamentów, praca na wysokości do 3 metrów.
CAPITAL LYASHCHENKO TETYANA - 2018-03-16 - Wieliczka (małopolskie)
- zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
organizacja stanowiska pracy, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji działu, przygotowywanie i dystrybucja materiałów reklamowych, archiwizacja dokumentów, rejestr umów, sprzedaz produktów i usług firmy, tworzenie dokumentacji sprzedażowej, ofertowanie do klientów, obsługa zgłoszeń klientów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Lubin (dolnośląskie)
- PROWADZENIE I ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW- PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
poszukiwanie maszyn do druku w Chinach, kontakt z kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Biała Podlaska (lubelskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż usług firmy, pozyskiwanie nowych klienów, promocja produktów firmy, dbałośc o pozytywny wizerunek firmy.
MARIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, doradztwo w zakresie świadczonych usług, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie zestawień z wykonywanych zadań
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2017-02-21 - Tychy (śląskie)
zdobywanie i kontakt z dotychczasowym klientem; mile widziane doświadczenie w handlu; mile widziana znajomość j.angielskiego i rosyjskiego
CENTER-PLAST sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jemielnica (opolskie)
kompleksowa obsługa bieżących zamówień,wspomaganie obsługi posprzedażowej,budowanie i utrzymanie dobrych relacji z klientem poprzez kontakt telefoniczny,zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez informowanie o aktualnej ofercie,promocjach,zmianach,przygotowanie raportów,analiz,prowadzenie rejestrów wewnętrznych działu,archiwizacja dokumentów sprzdażowych
Niczuk Metall-pl S.J. - 2016-07-25 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw pracowniczych (kadry, płace), prowadzenie całokształtu spraw dotyczących ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON; praca w godz. 8-12
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2016-08-01 - Ustka (pomorskie)
ZGODNIE
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Bytów (pomorskie)
Przekładanie, sortowanie desek, odbieranie drewna, układanie.
TORUŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W TORUNIU - 2015-12-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów
PPH ALKOR J.WOŁK I J.SZOTT SP.JAWNA - 2017-10-18 - Przemyśl (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu i tworzenie niezbędnej korespondencji, prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji , koordynowanie obiegu dokumentów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji przetargowej, zamówienia publiczne, sporządzanie umów wynajmu pomieszczeń w szkole, prowadzenie gospodarki kasowej, prowadzenie operacji kasowych, sporządzanie raportów i sprawozdań, współpraca z głównym księgowym
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Zakopane (małopolskie)
SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA
DEZAKO SP. Z O.O. - 2017-11-30 - Dębica (podkarpackie)