SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ CHEMICZNYCH Bytom oferta pracy OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY RCC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ CHEMICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii gazowej ze spektometrią mas, spektrometrii mas, spektometrii UV-Vis oraz sPektometru rentgenowskiego XRF (EDX), opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych. Odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skłąd zestawu przyrządów do wykonywania badań i analiz. Planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń. Waldacja i szacowanie niepewności metod badawczych. Przygotowanie próbek (komponenty elektroniczne, tworzywa sztuczne, metale) do analiz chemicznych oraz jakościowych, np. poprzez mielenie, przesiewanie, ważenie, podgrzewanie, roztwarzanie, ekstrakcję, przesączanie itp. Sporządzanie roztworów o różnych stężeniach potrzebnych do stworzenia krzywej kalibracujnej. Zachowanie porządku na stanowisku pracy. Pomoc przy zamawianiu sprzętu i odczynników. Wsparcie przy tworzeniu procedur badawczych.
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY RCC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-906 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii gazowej ze spektometrią mas, spektrometrii mas, spektometrii UV-Vis oraz sPektometru rentgenowskiego XRF (EDX), opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych. Odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skłąd zestawu przyrządów do wykonywania badań i analiz. Planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń. Waldacja i szacowanie niepewności metod badawczych. Przygotowanie próbek (komponenty elektroniczne, tworzywa sztuczne, metale) do analiz chemicznych oraz jakościowych, np. poprzez mielenie, przesiewanie, ważenie, podgrzewanie, roztwarzanie, ekstrakcję, przesączanie itp. Sporządzanie roztworów o różnych stężeniach potrzebnych do stworzenia krzywej kalibracujnej. Zachowanie porządku na stanowisku pracy. Pomoc przy zamawianiu sprzętu i odczynników. Wsparcie przy tworzeniu procedur badawczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premiapraca w godz. 7:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ CHEMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik analityk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie chemiczne o specjalności analityka lub chemia organiczna, minimum dwuletnie doświadczenie w laboratorium chemicznym, znajomość obsługi chromatografu gazowego i spektrometru masowego, spektroskopu UV-Vis, znajomość urządzeń mikroanalizy EDS i spektrometrów fluorescencyjnych promieniowania rentgenowskiego, znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną prace z ahgielskimi normami technicznymi oraz dokumentacją
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY RCC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy: 41-906 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Profil działalności pracodawcy: ozostałe badania i analizy techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik analityk*
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie profesjonalnych aukcji internetowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego oraz wystawianie na aukcjach internetowych.
PHU RÓŻA - 2018-07-19 - Nysa (opolskie)
obsługa klienta, pomiary (w terenie), wyceny
OKSYSTEM PLUS TURKOWIAK Sp.j - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie dokumentacji przy zatrudnieniu pracowników, zakładanie akt osobowych, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS przy pomocy programu PŁATNIK, dokonywanie zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie dokumentacji przy rozwiązaniu umowy o pracę.
ADVOKATUS Kancelaria Prawa Gospodarczego i Podatkowego spółka z o.o. - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca w kadrach, ROZLICZANIE ZUS,inne pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)
wsparcie działu personalnego w zakresie przygotowywania i dystrybucji dokumentów kadrowych, redagowanie pism wewnetrznych, przygotowywanie raportów, zestawień dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Tajęcina (podkarpackie)
ODBIERANIE POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH PODCZAS REKLAM, WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, KORZYSTANIE Z WŁASNEJ FIRMOWEJ BAZY KLIENTÓW, SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
kontakt przez OHP - 2018-08-21 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnienie zgodnego z przepisami naliczania wynagrodzeń osób zatrudnionych.Sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji PFRON i ZUS
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Kielce (świętokrzyskie)
•analizowanie pracy miejskiej sieci ciepłowniczej i węzłów cieplnych,•prowadzenie analiz z zakresu ciepłownictwa i ogrzewnictwa.•optymalizacja przesyłania ciepła ze źródła do odbiorców,•poszukiwanie nowych rozwiązań, mających na celu poprawę sprawności przesyłania i dystrybucji ciepła,•budowa i rozwój Programu pracy sieci ciepłowniczej,•współudział w tworzeniu Planów rozwoju,•wydawanie warunków technicznych do projektowania,•uzgadnianie dokumentacji projektowych,•dobory urządzeń węzłów cieplnych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca administracyjno- biurowa przed monitorem ekranowym. Zakres zadań: uczestnictwo w przygotowaniu i realizacja projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzeniu skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków EFS oraz innych; nawiązywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami ze środowiska lokalnego i z zagranicy realizującymi zadania zbieżne z zadaniami OHP (w celu nawiązania współpracy, ,wymiany doświadczeń); pisanie autorskich projektów wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych z EFS oraz innych z zakresu aktywizacji zawodowej młodzieży do 25 roku życia, w celu umożliwienia zdobycia kwalifikacji zawodowych oraz nowych umiejętności; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Podlaska Wojewódzka KomendaOchotniczych Hufców Pracy w Białymstoku - 2018-08-24 - Łomża (podlaskie)
Sprzedaż kosmetyków naturalmnych w siedzibie firmy oraz sprzedaż internetowa, realizacja reklamy gabinetu i mydlarni. Praca w godzinach 12.00-20.00, sobota 9.00-14.00
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Śrem (wielkopolskie)
Zapewnianie usług transakcyjnych i administracyjnych związanych z procesami in scope ( w tym masowymi transakcjami) zapewniając poprawność i kompletność danych z Workday i ASP. Przygotowanie raportów dotyczących administracji i płac. Wykonywanie różnych czynności związanych z płącami, w tym zmiana płac, dodatkowe płatności i świadczenia. Przetwarzanie zmian związane z "cyklem życia" pracowników, w tym zmiany warunków pracy (zatrudni8enie, rozwiązywanie umów, zmiany organizacyjne, zarządzanie czasem. itp.). Dostarczanie rozsądnych i profesjonalnych rozwiązań dla pracowników i budowanie efektywnych relacji z pracownikami. Zatrudnienie od 01.06.2018r.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Piła (wielkopolskie)
Specjalista kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Kamienica Polska (śląskie)
kadry, płace, przygotowywanie ofert przetargowych, fakturowanie, przelewy, kosztorysowanie
Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki - 2018-01-04 - Głogów (dolnośląskie)
przestrzeganie kontroli warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie protokołów powypadkowych; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń wstępnych i innych szkoleń dotyczących zagadnień BHP; współdziałanie z lekarzem medycyny pracy przy organizowaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja planów sprzedażowych firmy poprzez obsługę partnerów handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
Szkło Spółka z o.o. - 2016-12-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: znajomość obsługi komputera (MS Office- szczególnie programu Excel) kultura języka łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych, zaangażowanie w wykonywane obowiązki poczucie odpowiedzialności, sumienność, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole kreatywność, samodzielność i dokładność prawo jazdy kat. B doświadczenie w sprzedaży (model B2B) będzie dodatkowym atutem Odpo
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; prawo jazdy kat. B, doskonała znajomość obsługi komputera- pakiet Office, poczta outlook, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową. Umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; obsługa szkoleń w miejscach ich organizacji; analiza i rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych klientów; sprzedaż szkoleń, negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)
stworzenie i prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
Dodawanie ogłoszeń oraz selekcja aplikacji.
Tworzenie profili kandydatów.
Opisy stanowisk pracy.
Kontakt oraz współpraca z Agencjami Pracy
Wprowadzanie planów pracy do systemu.
Tworzenie i aktualizacja raportów KPI.
Rozliczanie czasu pracy pracowników.
Media Expert - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)