SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Głogów oferta pracy Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kadry, płace, przygotowywanie ofert przetargowych, fakturowanie, przelewy, kosztorysowanie
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona 3, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kadry, płace, przygotowywanie ofert przetargowych, fakturowanie, przelewy, kosztorysowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata doświadczenia, kadry, płace, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych mile widziana, kosztorysowanie mile widziane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Zielona 3, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 04.01.2018
Oferta pracy ważna do: 04.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
montaż i demontaż szalunków systemowych; - przygotowanie konstrukcji deskowań; - ręczny i mechaniczny transport elementów deskowań systemowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Września (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
LS Tech - Homes SA Bielsko Biała - 2017-02-02 - Koniecwałd (pomorskie)
1. czynna ochrona ekosystemów leśnych i nieleśnych2. utrzymanie szlaków turystycznych 3. obsługa punktu informacji turystycznej4. monitoring ruchu turystycznego5. udostępnianie ekspozycji muzealnych6. organizacja imprez edukacyjnych
TATRZAŃSKI PARK NARODOWY - 2016-03-07 - Zakopane (małopolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
zajęcia terapeutyczne z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE "BUZIACZEK" W BYDGOSZCZY - 2018-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
TEST RYNKU PRACYobsługa zamówień, nazdór mad złożonymi zamówieniami, tłumaczenie, współpraca z klientami i dostawcami z kraju UE oraz probałtyków
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Rusko (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami, wyszukiwanie nowych klientów, tworzenie bazy danych kontaktowych do klientów, wykonywanie połączeń telefonicznych w celu nawiązania współpracy z nowymi klientami.
Bezpieczne.it Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Szewce (dolnośląskie)
znajomość programu SUBIEKT GT,biegła znajomość języka angielskiego,branża: sprzedaż tekstyliów
RTR DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ PRZEZ INTERNET
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Dębica (podkarpackie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, branża kosmetyczna - urządzenia kosmetyczne, wymagana wiedza techniczna o urządzeniachpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
"ELZET" Andrzej Sierżęga - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
LUCART - 2016-03-09 - Września (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku obejmować będzie pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy z regionu Bliskiego Wschodu i Afryki, współtworzenie strategii sprzedażowej oferowanych przez Spółkę produktów. Ponadto prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynków zagranicznych, prowadzenie negocjacji handlowych. Odpowiedzialność polega na utrzymywaniu długotrwałej relacji biznesowych z klientami już pozyskanymi i na zdobywaniu nowych, a także na aktywnym zaangażowaniu w rozwój działalności Spółki.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Prace biurowe, rejestracja korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
jw.
Polski Związek Wędkarski Zarząd Główny - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doświadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Hotel "Klimek" SPA Klimek S.j. - 2017-03-09 - Złockie (małopolskie)
Wspracie klientów biznesowych w języku angielskim i francuskim. Kontakt z klientami poprzez telefon, e-mail. Praca na dwie zmiany: 9:00 - 17:00, 10:00 - 18:00.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
4SHAPE SP. Z.O.O - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie usłyg fizjoterapeutycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-30 - Ustroń (śląskie)
obsługa programów komputerowych, opracowywanie projektów reklamowych, projektowanie ich konstrukcji, mocowania kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Milejów (lubelskie)
-DOKUMENTACJA WYNIKÓW OCENY RYZYKA-PROWADZENIE PROCESU CERTYFIKACJI, AUDYTÓW W ZAKRESIE OCENY ZGODNOŚCI MASZYN Z DYREKTYWAMI
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2016-09-14 - Dębica (podkarpackie)
EKOPOMP zajmuje się dystrybucją pomp, części zamiennych i armatury przemysłowej. Główną grupą produktów są profesjonalne pompy przemysłowe oraz pompy budowlane pompy zatapialne. Oferta obejmuje pompy, które znajdują zastosowanie w budownictwie, zakładach przemysłowych, zakładach przetwórstwa spożywczego, rolnictwie, ogrodnictwie oraz w zakładach gospodarki wodnościekowej. Zakres obowiązków: - kontakty z byłymi, obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi, - spotkania i negocjacje handlowe z klientami,- doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów,- pozyskiwanie potencjalnych odbiorców,- przygotowywanie ofert handlowych.Kontakt z pracodawcą: renata.freilich (at) ekopomp.pl
EKOPOMP Renata Freilich - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)