SPECJALIŚCI DO SPRAW ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI Zakopane oferta pracy TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1. czynna ochrona ekosystemów leśnych i nieleśnych2. utrzymanie szlaków turystycznych 3. obsługa punktu informacji turystycznej4. monitoring ruchu turystycznego5. udostępnianie ekspozycji muzealnych6. organizacja imprez edukacyjnych
Data publikacji: 2016-03-07
Lokalizacja: Zakopane (małopolskie)
Pracodawca: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KUŹNICE 1, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. czynna ochrona ekosystemów leśnych i nieleśnych2. utrzymanie szlaków turystycznych 3. obsługa punktu informacji turystycznej4. monitoring ruchu turystycznego5. udostępnianie ekspozycji muzealnych6. organizacja imprez edukacyjnych
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zakopane
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tatrzański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zakopane
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Data zakończenia pracy: 01.07.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - dobry, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: brak
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie w turystyce górskiej,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość szlaków turystcznych w Tatrzańskim Parku Narodowym,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra kondycja fizyczna.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Posiadanie obuwia i odzieży odpowiednich do poruszania się w terenie górskim.
Nazwa pracodawcy: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Tatrzański Park Narodowy
Adres pracodawcy:
KUŹNICE 1, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tatrzański
Gmina pracodawcy: Zakopane
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zakopane
Ulica pracodawcy: KUŹNICE
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Tatrzański Park Narodowy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
1. sposoby ochrony przyrody w parku narodowym2. regulacje prawne dotyczące udostępniania parku narodowego dla turystyki, rekreacji i sportu3. zasady utrzymania infrastruktury turystycznej w obszarach chronionych4. organizacja informacji turystycznej w terenach górskich5. metody edukacji w parkach narodowych
Data dodania oferty pracy: 07.03.2016
Oferta pracy ważna do: 25.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zabrze (śląskie)
księgowanie produkcji nasiennej, dokumentacja produkcji, sporządzanie zestawień, raportów, obsługa administracyjna zakładu
TOP FARMS AGRO SP Z O.O. - 2017-06-14 - Runowo (wielkopolskie)
Prowadzenie zakładowego archiwum tj. prowadzenie ewidencji dokumentacji zasobów archiwalnych i ich udostępnianie, porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych stanowiących zasób historyczny, przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych, inicjowanie brakowania dokumentacji, nadzór nad archiwaliami filmowymi, video oraz fotografiami, nadzór nad magazynem archiwalnym we Wrocławiu i Bytomiu.
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
ścinka drzew za pomocą piły
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Kłębowiec (zachodniopomorskie)
jw.
Przedszkole nr. 25 - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyka- Projektowanie układów automatyki i sterowania,- Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,- Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,- Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z klientem, współpraca z klientami, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowanie ofert, negocjowanie warunków.
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
OK Media Justyna Spuła - 2016-11-18 - Reda (pomorskie)
zatrudnianie i zwalnianie pracowników (w tym tworzenie umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz list obecności, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, wystawianie świadectw pracy, tworzenie zakresów czynności dla pracowników),sporzadzanie list płac,wyliczanie wynagrodzenia i zasiłku chorobowego, odpraw emerytalno-rentowych, premii pracowniczych,obsługiwanie programu Płatnik (w tym między innymi:sporządzanie raportów rozliczeniowych DRA,RCA,RSA,RZA,IWA,ZCNA,ZWUA,korekty),sprawozdania GUS,wystawianie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych,korespondencja z Urzędami, Komornikami,Sądami,ZUS oraz PIP
REMSOD SP Z O O - 2018-04-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Analiza potrzeb zakupowych, koordynacja zaopatrzenia realizowanych robót
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym, zapewnienie szkoleń rodzinom zastępczym, pomoc i wsparcie osobom sprawującym pieczę, ocena okresowa dzieci, itp.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WIELICZCE - 2018-02-08 - Wieliczka (małopolskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku sprzedawcy w dziale Ogród należy bieżąca obsługa klienta, uzupełnianie asortymentu na półkach, przyjmowanie dostaw. Mile widziana podstawowa znajomość obsługi urządzeń - kosiarek spalinowych i elektrycznych.
DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA) - 2017-11-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży hurtowej i detalicznej, pozyskiwanie nowych klientów, branża kosmetyczna, praca stacjonarna.
e-Fiore Katarzyna Raźniak - 2016-03-03 - Rudniki (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Chwaszczyno (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 7.00-15.0015.00-22.00wynagrodzenie 1600 zł nettomiejsce wykonywania pracy: Restauracja Kapitańska Mesa ul. Królewiecka 195I za sklepem Biedronka
BOND-COMMANDO Jacek Schulz - 2017-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, realizacja wysyłek, budowanie bazy klientów, prowadzenie dokumentacji biurowej, sprzedaż produktów, opieka nad klientem, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE RUDIMEX MAGDALENA RUDZKA-SIODŁA - 2016-04-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista ds. szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Międzychód (wielkopolskie)
jw.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki - 2017-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie czasu pracy, nadgodzin, urlopów, nadzór nad zgodnością z Kodeksem Pracy, przestrzeganie terminów urzędowych obowiązujących spółkę, kontakty z instytucjami, prowadzenie akt osobowych1/2 części etatu zakres obowiązków obejmuje pomoc w księgowości Praca w powstającym w Mielcu przy ul. Legionów Supermarkecie typu Dom i Ogród BRICOMARCHE
JUNONA Spółka z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie faktur, odbieranie poczty elektronicznej
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2017-12-14 - Lubsko (lubuskie)
Realizacja założonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie spotkań handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, konieczność wyjazdów służbowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: wojciech.smaza (at) cmc.net.pl
C.M.C. Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Andrychów (małopolskie)
Obowiązki: - prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń, sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne, bieżąca obsługa klienta. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Mile widziane: doświadczenie w branży budowlanej, znajomość AutoCAD, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32/781 36 44) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Obsługa Klientów, fakturowanie, przygotowywanie zamówień. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
AMT DYSTRYBUCJA M. POLEWKA, Z. ŚMIAŁEK SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z odbiorcami i dostawcami , realizowanie planów sprzedażowych, udział w targach, przygotowywanie przesunięć towarów / produktów / usług między jednostkami
"ELEVAX" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Słupno (mazowieckie)
Analizowanie i konsultowanie wymagań dotyczących utrzymania oraz rozwoju oprogramowania systemu informatycznego.Organizowanie i wykonywanie testów oprogramowania systemu. Testowanie, integracje, systemy i optymalizacja pracy oprogramowania. Współpraca z projektantami i analitykami.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
służba wartownicza
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-05-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)