SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bielsko-Biała oferta pracy AMT DYSTRYBUCJA M. POLEWKA, Z. ŚMIAŁEK SPÓŁKA JAWNA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa Klientów, fakturowanie, przygotowywanie zamówień. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: AMT DYSTRYBUCJA M. POLEWKA, Z. ŚMIAŁEK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Generała Maczka 71B, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa Klientów, fakturowanie, przygotowywanie zamówień. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2016
Data zakończenia pracy: 09.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: francuski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie (kierunek bez znaczenia), wymagane doświadczenie w sprzedaży. Konieczna umiejętnośc obsługi urządzeń biurowych oraz dobra znajomość języka angielskiego lub francuskiego w mowie i piśmie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
AMT DYSTRYBUCJA M. POLEWKA, Z. ŚMIAŁEK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Generała Maczka 71B, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Generała Maczka
Numer budynku pracodawcy: 71B
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW CHEMICZNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 02.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WYKONYWANIE PROSTYCH KABLI WYSOKIEGO NAPIĘCIA, NAPRAWA KABLI NISKIEGO NAPIĘCIA
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej kontrehentom na terenie Ukrainy. Negocjacje cenowe warunków kontraktów w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
Obsługa maszyny frezerskiej, obsługa tokarki, obsługa wiertarki, wytaczanie elementów stalowych.
ZAMET INDUSTRY S.A. - 2017-08-30 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa ii kontakt z klientami; wprowadzania zamówień do systemu CDM; aktualizowanie bazy danych' przyjmowanie i obsługa gości i klientów; podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, rezerwacja hoteli i biletów lotniczych. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Zakład Mechaniczny PROGRESS Leszek Sawcki - 2016-08-10 - Kępno (wielkopolskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
1.Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP; 2. Inicjowanie i opracowywanie wniosków na realizację projektów społecznych inwestycyjnych ,dofinansowanych ze środków unijnych; 3. Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych;4.Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów; 5.Współpraca z komórkami merytorycznymi WK OHP i podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania wniosków i projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; 6.Nawiązywanie współpracy z organizacjami międzynarodowymi, fundacjami oraz stowarzyszeniami w zakresie realizacji przedsięwzięć OHP; 7. Opracowywanie i realizacja projektów w zakresie współpracy międzynarodowej;8. Sporządzanie sprawozdań ,druków sprawozdawczych oraz okresowych analiz z powierzonych zadań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa w godz. 08.00-16.00, od poniedziałku do piątku, obsługa kadrowa pracowników. Wysokość wynagrodzenia od 3000 zł/brutto.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
SPÓŁKA AGRARNA AR SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami w zakresie: - warunki dostaw, cen zakupów, promocji towaru- prowadzenie analiz sprzedaży wybranych towarów- kontrola rotacji towaru oraz kwotowej i procentowej marży- prowadzenie analizy rynku- działania konkurencji- organizowanie akcji promocyjnych i konkursowych
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-04-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych,aktywna sprzedaż promocji
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-04-05 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sprzedaż, fakturowanie, obsługa zamówień, obsługa komputera, telefonu, urządzeń biurowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
tworzenie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Ciechanów (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
PS
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Radomsko (łódzkie)
Zastępca kierownika sklepu MARKET STOKROTKA W TOLKMICKU . Prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami sieci, zarządzanie procesami na sali sprzedaży. Zarządzanie pracownikami, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej.II zmiany
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
REDCOM LTD Bartłomiej Redman - 2016-03-23 - Wejherowo (pomorskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacjiPrzewidywany okres zatrudnienia: listopad 2017 maj 2019 r.
Okręgowa Izba Pilęgniarek i Położnych w Słupsku - 2017-09-18 - Słupsk (pomorskie)
weryfikowanie oraz sporządzanie baz danych klientów, obsługa komputera i urzadzeń biurowych, archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów, aktywne budowanie i utrzymywanie własnego portfela klientów, doradzanie klientom w obszarze planowania powierzchni reklamowych, opracowywanie media planów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej.
ZERA GROUP SP. Z O.O. - 2018-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Osoba na samodzielne stanowisko do pracy w Biurze Rachunkowym, w dziale kadry-płace. Kompleksowa obsługa pracowników, zleceniobiorców, przedsiębiorców. Prowadzenie spraw pracowniczych, doradztwo.
BIURO RACHUNKOWE S.C. ALICJA ZABŁOCKA-KWIECIEŃ ALEKSANDRA SZANIAWSKA - 2018-05-14 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej, mieszanej wiekowo. Organizacja czasu pracy oraz edukacji dla przedszkolaków. Przygotowywanie przedstawień, organizacja życia codziennego w grupie. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Praca od poniedziałku do piątku, na dwie zmiany, w godz. 7-15 lub 10-18.
Maciejkowo Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych, wyliczanie wypłat, przygotowanie umów związanych z zatrudnieniem
BES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klienta, obsługa urządzeń solaryjnych, obsługa recepcji
FHU Jerzy Gilge - 2016-10-06 - Sosnowiec (śląskie)
-przedstawianie ofert kandydatom na stanowisko opiekuna osób starszych,-dysponowanie ofertami i planowanie ich terminów,-selekcja kandydatów,-sporządzanie profilii kandydatów,-publikacja ogłoszeń,-selekcja aplikacji,-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów,-koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów,-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-08-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE MAGAZYNU DRUKÓW, OBSŁUGA POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ,PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji, obowiązek szkoleń.
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; prowadzenie księgowości w programie ADA moduł FK (w tym rejestry zakupów i sprzedaży VAT, JPK), sporządzane deklaracje CIT, sporządzanie bilansu i rzis, sporządzanie sprawozdań statystycznych, organizowanie polityki rachunkowości
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZGODA Dobrzany - 2018-01-26 - Dobrzany (zachodniopomorskie)
Usługi związane z fryzjerstwem
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Strzałkowo (wielkopolskie)